Pecka123 [2120]:
Napadla me jeste jedna kravina ... rozmelnit vlastnosti na mensi (rekneme tretinove) bodiky a pak pri kazdem postupu o uroven:
- do kazde hlavni vlastnosti automaticky pridelit jeden bodik
- dat hraci 1 bodik ktery muze dat do libovolne hlavni vlastnosti
+ 1 ktery muze dat do libovolne vedlejsi vlastnosti
- dat hraci dalsi 2 bodiky, ktere muze dat kamkoli za podmnek
.. nejvyse X1 bodiku do jedne vlastnosti za Y1 urovni celkem (vsech tri druhu)
.. nejvyse X2 bodiku do jedne vlastnosti za Y2 urovni (druheho + tretiho druhu dohromady)
.. nejvyse X3 bodiku do jedne vlastnosti za Y3 urovni (jenom tretiho druhu)
Za kazde tri dosazene bodiky by vlastnost vyrostla o +1.
Hodnoty X# a Y# by bylo potreba nejak doladit.
Naprosto zbytecne slozite, ale mozna (jeste jsem nezkousel ladit) by to mohlo zaroven zvetsit volnost pri vyberu vlastnosti i vyrovnanost. Jenom se bojim aby to efektivne nedopadlo stejne jako to, co uz mame.
nelde [2121]:
ten zakrslík sice na páce siláka nepřetlačí, ale dveře vyrazí lépe
Coz ovsem pravidla DrD+ nijak nepostihuji :(
Davec [2123]:
Kdokoliv může mít větší součet Sil + Obr než bojovník.
Kdyz na chvili zapomeneme na postavy s velkymi vlastnostmi (kde je pri vytvareni postavy moznost jenom +5 do souctu hlavnich vlstnosti, ale +6 do jakekoli jine kombinace dvou vlastnosti), tak muze bojovnika predehnat jenom postava, ktera ma Sil+Obr jako kombinaci hlavni+vedlejsi vlastnost - cili z tech co mame jenom hranicar a zlodej.
Ostatni (ti co maji Sil+Obr jako soucet dvou vedlejsich) si v souctu muzou jit jenom o 2 za dve urovne, stejne jako bojovnik (hranicar a zlodej muzou jit az o 7/6 = 2.33333... za dve urovne). |