Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
apexx 6.4.2006 12:34  216
To xKivSorry, to je v Bckach? Pokud v Ackach, kde? Diky
aranka 6.4.2006 12:01  215
nigun 213: gramaticky nádherný:-) Já sem pro. Jestli je bude mít kdo použít.
nigun 6.4.2006 11:58  213
Migel 206jasně, představoval sem si to předtim špatně
ty finty sou pěkný, pokud nebudou přesílený, zavedem je i nás, dyžtak oslabíme :-)

aranka 6.4.2006 11:53  212
stejně je jasný, že nakonec má vždycky pravdu PJ, a když by to bylo divný, tak to zatrhne... Ale jinak sem pro +6 +(rch+8) (pakliže +6 sou dva metry...)
noir 6.4.2006 11:35  211
xKiv: Toť ovšem krajně podivné pravidlo...
xkiv 6.4.2006 11:07  210
ApexxNeee, podle pravidel o "2 metry" + (Rch + 8).
Kde 2 metry zalezi na velikosti toho druhyho.
apexx 6.4.2006 10:38  209
To xKivTo by ovsem znamenalo v praxi, ze v boji se muze clovek posunout az o ((rychA+8)+(rychB+8)). Tzn ze presun v boji postavy by byl zavislý na tom jak rychlý je soupeř? To se me zda dost divoké.
gran 6.4.2006 10:27  208
MigelTy finty jsou myšleny pro meče, nebo pro ty kordy?
xkiv 6.4.2006 10:22  207
ApexxV pravidlech je napsane, ze *v ramci presunu* se postava pohne o Rch + 8.
To neznamena, ze ve zbytku kola se nepohybuje.
Jenom ten dalsi pohyb obvykle nemuze podle pravidel vyuzit jak by chtela.

Podle pravidel je mozne, ze kdyz A utoci na B (jsou u sebe), B ustoupi (driv nez se A dostane na radu), a A postoupi (to se stalo soucasne s ustupem B, tedy driv nez A prisel na radu), tak se A pohne o ten postup, plus jeste az prijde na radu tak muze vyuzit presun.

Jestli ovsem A nezacal v dosahu B [teda kdyz nezacal tak, aby na B mohl zautocit bez presunu], tak bych mu ten postup nedovolil.
migel 6.4.2006 10:18  206
NigunU aktivního krytu je klidně možné protivníkovi bodat i na hlavu a normálně se to používá.
migel 6.4.2006 10:16  205
Tak po malých vítkách Niguna jsem finty ještě trochu přepracoval, ale to už jsou snad poslední úpravy.

Rotační odzbrojení: Potřeba: 3 stupeň archetypu
Dvouruční držení zbraně znalost původního odzbrojení
Převaha: 4
Bojovník používající tuto fintu nejprve musí použít úspěšně krytí s danou zbraní.Poté si svou vlastní zbraní přimáčkne k tělu protivníkovu zbraň a rychlým otočením těla kolem osy vypáčí protivníkovu zbraň. Pokud protivníkova zbraň má koš má protivník automaticky zlomené zápěstí. Pro úspěšné odzbrojení stačí, aby měl bojovník OČ o 3 vyžší než útočník ÚČ. Finta lze provést proti zbraním z kategorií šavle, meče, hole a kopí. Finta nelze provést, pokud protivník bodá.

Náběh do seku: Potřeba: Rotační odzbrojení, dvouruční držení
převaha 5
5. stupeň archetypu.
Finta probíhá do poslední chvíle jako rotační odzbrojení, avšak šermíř v poslední chvíli obrátí rotaci svého těla a svým mečem útočí na protivníka(ve skutečnosti vede rubový sek na hrudník či krk protivníka) sekem. Protivník se nemůže bránit danou zbraní a na úhyb má postih –6, protože nestíhá reagovat na změnu pohybu Může se však s postihem –3 bránit zbraní v druhé ruce pokud již nepoužil obranu s touto zbraní. Šermíř se nejprv musí správnš protivníkovu seku ubránit, musí mít o 4 vetší OČ než protivník ÚČ. Pokud šermíř nezíská potřebnou převahu při obraně, finta se nepovede. Finta lze provést proti zbraním z kategorií šavle, meče, hole a kopí. Finta nelze provést pokud protivník bodá. Zranění je -2zz jednoruční, protože bojovník seká rubem meče.

Povolový kryt:Potřeba: 3stup. Archetypu
Protivník nebodá
Převaha:3
Bojovník kryje soupeře jen tak na oko meč spíše využívá na odvedení soupeře. Šermíř využije protivníkovu pohybovou energii a nechá jej prohnat kolem sebe, aby se dostal protivníkovi do zad. Šermíř dostává +3 na ÚČ. Protivník si nepočítá postih za útok ze zadu Šermíř zaútočí ještě toto kolo.

Aktivní kryt: Potřeba 5. stupeň archetypu
Převaha: min.0
Bojovník místo toho aby pořádně kryl využívá délky zbraně a při krytu zároveň ohrožuje soupeřovu útočící ruku. Šermíř má –1 na obranu a musí se krýt zbraní. Pokud vykryje soupeřův útok o 2 a více může v tomto kole ještě zaútočit bodem s bonusem +3 k ÚČ. V tomto kole bojovník normálně neútočí(používá tuto fintu).
Zbytek doám až se projednají tyto finty.
gran 6.4.2006 09:46  204
btw hups, v 202 mělo být "...jak velké to zranění je, což z hlavy nevím, proto6e..." =))
migel 6.4.2006 09:37  203
GranHiihihi To mi přišlo docela komické, kdyby někdo někomu chtěl useknout ruku, hlavu kordem. Ale jistě klidně to tam přidáme čistě z praktických důvodů a ze zkušeností s tebou souhlasím.
gran 6.4.2006 09:30  202
MigelV každém případě, pokud se zařadí kordy, měla by se k nim vytvořit poznámka, že s nimi nelze useknout ruku, neboť pokud vím, při překročení určitého zranění se píše, že se ruka usekne. Ale zase záleží na tom, jak velké to zranění je, což z hlavy není, protože teoreticky je ruku možno useknout i kordem, ne? =)
migel 6.4.2006 09:18  201
GranAno ale pokud si tito lidé přečtou pravidla pro hráče v kapitole zbraně, tak je tam v jednom odstavci napsané, že daná zbraň nemusí spůsobovat jen jedno zranění, a je jen na hráči a PJ a jejich domluvě.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt