Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
hecras 26.5.2006 11:42  294
Přesně tak sem to myslel.
migel 26.5.2006 10:29  293
Tak dobře necháme tam +3úč jen mi dělá trocha zle to, že předsek je jen pro šavle, já bych jej rád viděl i pro meče a zrovna nemám u sebe pravidla. A co se týče toho bodu co takto: "Výsledné zranění je bodne nebo sečné."
hecras 26.5.2006 10:21  292
S tímhle bych souhlasil, jen si nemyslím, že ten následný útok musí být bod, ale to už je naprostá drobnost. Snad jen bych zachoval bonus k ÚČ +3 (přece jenom, pokud nezíská odkrití min. 6 tak se finta nezdaří)
migel 26.5.2006 09:15  291
HecrasCvilku mi trvalo než jsem došel na to kde jsi vzal 1/3...(jsem po noční), ale myslím si, že 1/3 je docela ideální, přemýšlel jsem včera nad tím, jak to zapracovat ještě líp, ale to by chtělo upravit fintu předsek v pravidlech:
K fintě předsek, přidat tento bonus, o kterém se tady bavíme a fintu Aktivní kryt upravit následovně:
Aktivní kryt: Potřeba 3. stupeň archetypu
Převaha: min.0
Bojovník místo toho aby pořádně kryl využívá délky zbraně a při krytu zároveň ohrožuje soupeřovu útočící ruku. Šermíř má –1 na obranu a musí se krýt zbraní. Pokud vykryje soupeřův útok o 2 a více může v tomto kole ještě zaútočit bodem s bonusem +2 k ÚČ a s postihem-2 k ZZ, zranění se vyhodnotí, jen v případě, že šermíř získá odkrytí +6 a více. Vždy je zasažena protivníkova útočící ruka. V tomto kole bojovník normálně neútočí(používá tuto fintu). Finta se nepovedla v případě, že šermíř nemůže protivníka zasáhnout do ruky.
hecras 25.5.2006 09:25  290
Migel2) I když bude předsek zdovojen (o energii útočníka), nedosáhne IMHO o 1/3 silnější rány než u regulérního seku.
migel 25.5.2006 07:10  289
Aktivní kryt -HecrasTato finta je v podsatě předsek, jenže provádí se
1) až po obraně-úspěšné obraně
2) Musíš počítat s tím, že tam máš dvě síly jdoucí proti sobě útočící ruku a zbbraň šermíře.
hecras 19.5.2006 06:00  288
MIGEL 286:Rotační odzbrojení: Podle mě tato finta NELZE použít proti dřevcovým zbraním, protože základní předpoklad je, že že šermíř má na zbrani nasazenou páku, ale ta u dřevcových zbraní nebude dostatečná a pokud by útočník kopí pustil, je to blázen a udělal to proto že se lekl. Jinak i zbraně s košem se dají pustit včas abych nepřišel o zápěstí (to mám vyzkoušený)

Aktivní kryt: Nemyslím si že by šermíř měl mít bonus k ZZ, spíš naopak, ta rána je ve své podstatě předsek, a už z principu neumožňuje normální nápřah natož zesílenej. Maximálně bych přemíšlel o tom dát nějakou past na to jestli při zásahu útočník udrží zbraň v rukách a to i tehdy pokud nedošlo k velkému zranění.
peca_007 18.5.2006 20:47  287
MIGEL 286:
Rotační odzbrojení: Hodne se mi nelibi _automaticky_ zlomene zapesti. Dal bych hod na porovnani Obr odzbrojovaneho proti Sil bojovnika.
Náběh do seku: Postih -6 k uhnuti je mozna prilis. Text "Pokud šermíř nezíská potřebnou převahu při obraně,..." je zavadejici. Nejedna se o prevahu, ale o kryti (zamerne pouzivam "kryti", nikoli "kryt") - "Pokud šermíř nezíská potřebné krytí při obraně,...". A hlavne mi neni jasne, jak myslis to "Zranění je -2 ZZ jednoruční, protože bojovník seká rubem meče." Pokud by to bylo tak, ze bojovnik jednou rukou pousti svojji zbran (druhou treba nadale blokuje souperovu zbran), pak bych napsal, ze ma pouzit parametry pro jednoorucnni drzeni zbrane. Eventuelne, pokud by se finta provadela tak, ze vzdy seka slabsi rukou, pak parametry pro drzeni jednoruc ve slabsi ruce. Ale mozna proste jenom myslis, ze diky nevyhodne pozici zbrane ma postih -2 k ZZ.
Povolový kryt: Pokud to myslis tak, ze se bojovnik skutecne kryje zbrani (pricita si kryt zbrane), pak bych "Šermíř zaútočí ještě toto kolo." nahradil textem "Přestože se bojovník kryl zbraní, může s ní na soupeře zautočit." Eventuelne lze pozadovat kryti nebo utok druhou zbrani - IMHO lepsi. Krom toho je to relativne vyhodna finta, bojovnik ziskava bonus +4.

Aktivní kryt: Do predpokladu pridej odkryti alespon +6, protoze vyzadujes zasah do ruky. Navic predpokladam, ze se musi jednat o roku, ktera drzi vykrytou zbran.

POZOR, finty pocitaji s uspesnou obranou, ale vyzaduji prevahu. To znamena, ze bojovnik vlastne ceka na souperuv utok a tim padem se vyhodnoceni finty musi posunout az do pooradi protivnikova utoku. Kdyby to bylo opacne (Souper vyhodnoti utok ve chvili, kdy by se mel vyhodnotit bojovnik), dojde ke IMHO nespravnemu prohozeni poradi, tedy ostatni postavy s BC vyssim, nez ma souper, ale nizsim, nez ma bojovnik, budou znevyhodneny vuci tomu bojovnikovu souperi s nizsim BC. Cez je nezadouci.
migel 18.5.2006 15:47  286
No mrknul jsem se na ty finty co jsem sem dal a udělal jsem ještě malé úpravy.

Rotační odzbrojení: Potřeba: 3 stupeň archetypu
Dvouruční držení zbraně znalost původního odzbrojení
Převaha: 4
Bojovník používající tuto fintu nejprve musí použít úspěšně krytí s danou zbraní.Poté si svou vlastní zbraní přimáčkne k tělu protivníkovu zbraň a rychlým otočením těla kolem osy vypáčí protivníkovu zbraň. Pokud protivníkova zbraň má koš má protivník automaticky zlomené zápěstí. Pro úspěšné odzbrojení stačí, aby měl bojovník OČ o 3 vyžší než útočník ÚČ. Finta lze provést proti zbraním z kategorií šavle, meče, hole a kopí, trojzubce a sudlice.

Náběh do seku: Potřeba: Rotační odzbrojení, dvouruční držení
převaha 5
5. stupeň archetypu.
Finta probíhá do poslední chvíle jako rotační odzbrojení, avšak šermíř v poslední chvíli obrátí rotaci svého těla a svým mečem útočí na protivníka(ve skutečnosti vede rubový sek na hrudník či krk protivníka) sekem. Protivník se nemůže bránit danou zbraní a na úhyb má postih –6, protože nestíhá reagovat na změnu pohybu Může se však s postihem –3 bránit zbraní v druhé ruce pokud již nepoužil obranu s touto zbraní. Šermíř se nejprv musí správnš protivníkovu seku ubránit, musí mít o 4 vetší OČ než protivník ÚČ. Pokud šermíř nezíská potřebnou převahu při obraně, finta se nepovede. Finta lze provést proti zbraním z kategorií šavle, meče, hole a kopí, sudlice a trojzubce. Zranění je -2zz jednoruční, protože bojovník seká rubem meče.

Povolový kryt:Potřeba: 3stup. Archetypu
Protivník nebodá
Převaha:3
Bojovník kryje soupeře jen tak na oko meč spíše využívá na odvedení soupeře. Šermíř využije protivníkovu pohybovou energii a nechá jej prohnat kolem sebe, aby se dostal protivníkovi do zad. Protivník má za toto normální postihy, tedy -4 k OČ. Šermíř zaútočí ještě toto kolo.

Aktivní kryt: Potřeba 5. stupeň archetypu
Převaha: min.0
Bojovník místo toho aby pořádně kryl využívá délky zbraně a při krytu zároveň ohrožuje soupeřovu útočící ruku. Šermíř má –1 na obranu a musí se krýt zbraní. Pokud vykryje soupeřův útok o 2 a více může v tomto kole ještě zaútočit bodem s bonusem +3 k ÚČ a s bonusem +2 k ZZ. V tomto kole bojovník normálně neútočí(používá tuto fintu). Finta se nepovedla v případě, že šermíř nemůže protivníka zasáhnout do ruky.
migel 12.5.2006 08:41  285
Boj na koniNo a navíc aby byl schopnej tělat nájezd na něco, nebo dokonce na někoho, tak k tomu musí být vycvičený, zkoušeli jsme to několikrát, třeba dát před koně bundu, nestoupne na ni, ale přeskočí ji. Z toho vyplývá, že obyčejnej kůň bude spíše problémem, než výhodou.
xkiv 11.5.2006 14:28  284
Kazdopadne UC kone neni jestli se kun trefi najezdem, ale jestli se trefi kopytama/tlamou/tedNevimCimVlastneKunUtoci.
Tohle je nejakej najezd nebo naraz nebo neco takovyho.

To "ze se nejde netrefit" je dane taky tim, ze proti takovemu druhu utoku se neda kryt - a bez krytu ma spousta postav obranu docela malou, zvlast (nenamakani) tezkoodenci (ti maji sice ochranu, ale takovy masivni utok, ktery je prinejmensim porazi, uz i porani).
linertar1 11.5.2006 13:35  283
ještě jezdecký bojja osobně bych boj na koni udělal o mnoho jinej než normálně.opravdu je tam mnoho výhod i nevýhod a i rozdílů oproti pěšímu boji.JEDNA SITUACE CO SE MI STALA:jede skurut bojovník na koni,má vrhací kopí a píku,najíždí na čaroděje, ten mu ovšem všechny zbraně odhodí astrální sílou, bojovník chce čaroděje přejet koněm. a nadchází hádka já říkám at si hodí na uč koně.(-2) a on že se nejde netrefit.když se proti vám rozjede kůn tak se možná i trefí.(pointu nehledejte asi žádná neexistuje)prostě by to podle mě chtělo pro jízní boj nějak změnit mechanismy.
migel 3.5.2006 14:22  282
White_DragonNo Fint tady už bylo dost, ale vždycky se to tak nějak vsáklo a vyšumělo do neurčita...
white_dragon 3.5.2006 13:35  281
To mervin
Tak což jak to vypadá s těma fintičkama šlo b to nějak?
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 20.4.2006 16:53  279
Souhlas, ono zavalení koněm, ts, ts, ts...

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt