Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
discis 11.7.2006 22:16  303
RomiKNapříklad vylepšení brnění si vysvětlit dokážu - rytíř se prostě v boji umí lépe natočit, umí svoje brnění lépe využívat apod., ale že se šermíř vtělí do zbraně, že de facto zmizí, to už si tedy bez magie vysvětlit nedovedu.
romik 11.7.2006 22:11  302
DiscisTak si tu dovednost prostě nevykládejte jako magickou, ale jako takové mistrovství v boji, že ti nejlepší toto dokáží.
Pokud nevnímáš zmiňované dovednosti jako magické, proč zrovna tyto ano?

Svět možná svazující je, ale vždy záleží na PJ, zvlášť pokud tvoří svůj vlastní svět a ještě ke všemu něčím charakteristický (ať už nedostatkem magie, nebo pronásledováním čarodějů, theurgů, kněží)...
discis 11.7.2006 21:43  301
Samozřejmě, já ale doteď nepochopil, proč to takhle (za vším hledej magii) autoři udělali. Hrozně tím svázali svět, kde se můžou dobrodružství odehrávat. Ani ostatní fantasy RPG systémy takové použití magie u nemagických povolání nemají a IMHO dobře vědí proč.

Bijcovo přežívání do 4.řádku i rytířovo posílení zbroje jsme nebral a ani neberu jako magii (nejsem PJ, píšu jen co cítím po přečtení pravidel pro bojovníka). Tyto schopnosti si vysvětluju jinak - přirozeně - nemagicky.
peca_007 11.7.2006 21:00  300
Discis [298]: Prakticky bys musel vyradit schopnosti jinych povolani. Napriklad: [spoil]Hodne schopnosti zlodeje, zvlaste ty mistrovske, dost schopnosti hranicare.[/spoil] U bojovnika by se par dalsich taky naslo. Vesmes ty, kere vyuzivaji sbirani sily, bijcovo prezivani do 4. radku, rytirovo posilvani ochrany zbroje, dolavani strachu... Vsecky tyto schopnosti vyuzivaji jeden spolecny cinitel. PJ vi ktery.
raistlin 11.7.2006 20:48  299
DiscisA to se mylis. DrD+ je postaveno tak, ze i ostatni povolani pracují s magií ale naprosto podvedomě a nejsou schopny to korigovat.
discis 11.7.2006 19:59  298
RaistlinČaroděj a theurg jsou postavy pracující s magií, to je něco jiného (pokud přijmeme magii jako součást světa). Ovšem ostatní povolání nemají IMHO s magií co do činění a jejich schopnosti by na ní neměly být závislé.
raistlin 11.7.2006 17:02  297
AnonymBy me celkem zajimalo jak prirozene vysvetlujes carodejova kouzla, theurgovy formule a demony, zlodějovy mistrovské vlastnosti, knežské zázraky, hraničářova zaměření :-)
anonym 11.7.2006 16:39  296
nahrada?Nerozmyslal nahodou niekto o nejakych nahradach za schopnosti "Umenie klamu"(gladiator), "Splynutie so zbranou"(sermiar) a podobnych? Tieto schopnosti, ktore davaju bojovnikovi na vyssich stupnoch v podstate magicke schopnosti vobec nepasuju do nasho herneho sveta. Skusal som vymysliet nejake "nahradne" schopnosti, ktore by sa dali vysvetlit nejak prirodzene, ale zatial sa mi to nedari? Neviete mi poradit?
migel 27.5.2006 20:15  295
V tom případě bych pozměnil trochupředsek.
Předpoklady 3.stup archetipu
Převaha 6
odkrytí6
ZZ+2
a bylo by to jak pro meče i šavle, ale pro každou skupinu zbraní by se to musel naučit bojovník zvlášt.
hecras 26.5.2006 11:42  294
Přesně tak sem to myslel.
migel 26.5.2006 10:29  293
Tak dobře necháme tam +3úč jen mi dělá trocha zle to, že předsek je jen pro šavle, já bych jej rád viděl i pro meče a zrovna nemám u sebe pravidla. A co se týče toho bodu co takto: "Výsledné zranění je bodne nebo sečné."
hecras 26.5.2006 10:21  292
S tímhle bych souhlasil, jen si nemyslím, že ten následný útok musí být bod, ale to už je naprostá drobnost. Snad jen bych zachoval bonus k ÚČ +3 (přece jenom, pokud nezíská odkrití min. 6 tak se finta nezdaří)
migel 26.5.2006 09:15  291
HecrasCvilku mi trvalo než jsem došel na to kde jsi vzal 1/3...(jsem po noční), ale myslím si, že 1/3 je docela ideální, přemýšlel jsem včera nad tím, jak to zapracovat ještě líp, ale to by chtělo upravit fintu předsek v pravidlech:
K fintě předsek, přidat tento bonus, o kterém se tady bavíme a fintu Aktivní kryt upravit následovně:
Aktivní kryt: Potřeba 3. stupeň archetypu
Převaha: min.0
Bojovník místo toho aby pořádně kryl využívá délky zbraně a při krytu zároveň ohrožuje soupeřovu útočící ruku. Šermíř má –1 na obranu a musí se krýt zbraní. Pokud vykryje soupeřův útok o 2 a více může v tomto kole ještě zaútočit bodem s bonusem +2 k ÚČ a s postihem-2 k ZZ, zranění se vyhodnotí, jen v případě, že šermíř získá odkrytí +6 a více. Vždy je zasažena protivníkova útočící ruka. V tomto kole bojovník normálně neútočí(používá tuto fintu). Finta se nepovedla v případě, že šermíř nemůže protivníka zasáhnout do ruky.
hecras 25.5.2006 09:25  290
Migel2) I když bude předsek zdovojen (o energii útočníka), nedosáhne IMHO o 1/3 silnější rány než u regulérního seku.
migel 25.5.2006 07:10  289
Aktivní kryt -HecrasTato finta je v podsatě předsek, jenže provádí se
1) až po obraně-úspěšné obraně
2) Musíš počítat s tím, že tam máš dvě síly jdoucí proti sobě útočící ruku a zbbraň šermíře.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt