Discis [301]: Ver ze to neni magie. Ty schopnsti nejsou zalozeny na vyuzivani magie, ktera pohani kouzla, byt se to tak mozna jevi.
Chapu, ze se to nekomu nemusi libit. Ale autori DrD+ chteli, aby postavy na vysokych urovnich dosahovali superhrdinskych vykonu. Zamerne o jsou zvlastni schopnosti a ne jenom pausalni bonusy. Neco jako kazdou 5. uroven + 1 utok za kolo do DrD+ nepatri. Tam patri takove o filmove, machnuti mecem, kere sene protivnika na druhe strane mistnosti. Jesli si to vylozis jako bleskurychle premisteni nebo sek na dalku, to uz je jedno.
Hlavne DrD+ melo ukazat cestu a stejne jako mnoho jinych RPG nabada k upravam podle vlastniho gusta. statne seskrtanim schopnosti Bojovnika muzee miso 6 mit archetypu 5, ktere se vam budou zdat verohodnejsi.
Zvlasni je, ze specialne vadi Vetrny sek, Prevteleni sermire do zbrane a myslim, ze jeste to rozdvojeni gladiatora. Ale treba to, ze nekdo umi vystreli 5 sipu najednou a trefit tak 5x1 a 1x5 cilu, to je v poradku. Stejne jako ze nekdo umi lezt po strope nebo sebrat srajtofli z kapsy nekoho, kdo sedi u vedlejsiho stolu.
Podle me je to (zbytecne) lpeni na zazitych konvencich. Bojovnik je inspirovan legendami, filmy a bojovymi hrami, kde protivnici podobne schopnosi pouzivaji. To je proste prilis silne, ale na druhou stranu jednim dechem dodas, ze je bojovnik slaby. Tak jak teda? Jak bys ho udelal silnejsim bez nadliskych schopnosti. Pripominam, ze DrD+ v souboji tvari v tvar nepouziva pocitani utoku za kolo.
To, ze se DrD+ docela dobre prodava taky o necem svedci, pochybuju, ze si 3 tisice lidi strcilo pravidla jen tak do supliku.
Tim nechci rici, ze to hrajete spatne, neumite hrat, nemate fantazii nebo cokoliv jineho. Respektuji pohled a nazor druhych. |