Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Bojovník
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
14.7.2006 15:13
340
Noir
Beru, že nějakej mág se může vyžívat v boji. Když to je ale nějakej fasistickej elf (nemam rad elfy:), kterej se povyšuje nad běžné lidi a bez magie si ani nezaváže tkaničky, tak 3level by pro něj mělo bejt sci-fi...
14.7.2006 13:15
339
xKiv:
1/Tak to jo, jen jsem to pochopil trošku jinak.
2/ANo, přesně tak jsem to myslel
Hannibal: Inu, kouzelník v +ku může být bojově docela solidně zaměřený a pak to s hůlkou může umět docela fajn. Ostatně onen třetí stupeň se mu MOC hodí už jen pasivně-aby si zrušil postih ke krytu.
14.7.2006 13:01
338
Noir
1/ to jsem do sveho "ale to je prave chyba" zahrnul
2/ na trinacte urovni uz ten treti stupen (pokud ho maji) bude zduvodneny tim, ze tu dovednost tech trinact urovni pouzivaji (coz by uz par let herniho casu byt mohlo, ne?)
14.7.2006 12:53
337
Noir
Kouzelník má asi jiné problémy než je výuka boje s holí. Jinak samozřejmě hraničář by měl mít šanci dostat se na 3 level s lukem...
14.7.2006 12:52
336
xKiv: Mas pravdu jen castecne.
1/Ty mínusy mě i mé hráč HODNĚ otravují. Tak je prostě ignorujeme. IMHO by bylo lepší, kdyby bojové dovednosti začínaly na 0 a další stupně by dávaly bonusy. Chápu, že pro více matematicky založeného člověka, než jsem já, je to možná prkotina, ale poznal jsem to ve více hrách: Hráči neradi odčítají.
2/Hrajeme (resp. hráli jsme) na pměrně vysokých úrovních-opozice postav na 13. úrovni už opravdu nebude mít dovednost na 1. stupni-a to ani většina theugů nebo kněžích...
14.7.2006 12:39
335
Noir
No, ale to je prave chyba (to cele dohromady) - pak se cely svet sklada jenom z jednicek, co uz se nemaji kam zlepsovat (krome zvedani vlastnosti).
Kde jsou novacci, podrizeni (kteri nejsou vudcove bandy prave proto, ze neumi tak dobre bojovat), specialisti na neco jineho, ...
14.7.2006 12:35
334
xKiv: No, abych řekl pravdu, já dávám třetí stupeň skoro všem CP čkům-už jen proto, aby se mi lépe počítalo. Ty mínusy mi prostě vadí...
14.7.2006 12:28
333
Noir/Hannibal
Ne zakazat ... kdyz to hrac fakt dobre zduvodni v historii postavy, tak at si ten treti stupen ma, ale nemuze ho mit jenom za to, ze s tim parkrat mavnul.
To same plati u bojovnika, ale ten to ma zduvodnene automaticky zakladnim vycvikem.
Fakt si myslim, ze treti stupen bojove dovednosti u nebojovnika by mel byt spis vyjimka nez pravidlo (ale u svych postav ho samozrejme chci - nebudu se dobrovolne handicapovat oproti CPckum).
14.7.2006 12:17
332
Hannibal: Nepovolit kouzelníkovi hole na 3. je špatné, hraničáři luky na 3. nesmyslné a zloději kuše a minikuše na 3. je absurdní...
14.7.2006 12:14
331
xKiv
No ono nepovolit zlodějovi dýky na třetí je trošku diskriminace, ale kouzelník by bojovat s holí asi umět nemusel:)
14.7.2006 11:49
330
Hannibal
Priklad: kop s vyskokem: +2 k UC, na ZZ hazi 2k6+ (a rozlisny efekt - muze sam upadnout).
Nebo muze kopnout uplne normalne (bez finty) - stejne jako nevalecnik - ale muze mit bonusy za schopnosti archetypu.
Me spis vadi, ze PJove bezohledne povoluji nebojovnikum treti stupne bojovych dovednosti, cimz bojovniku tak trochu devalvuji.
14.7.2006 11:19
329
xKiv
Bojovnicke finty pak maji specialni vlastnosti (bonus na UC, ZZ, pouziti rozlisnych efektuv, ...)
To si nemyslim. Když nějakej neválečník někoho kopne tak proč nemá on bonusy k UC, ZZ? Nejspis ho nakopne úplně stejně jak by ho nakopnul válečník. Ty finty v pravidlech jsou někdy dost divný to je fakt.
14.7.2006 11:11
328
Bulva
No ale to ze do nekoho kopnes se snad da udelat i podle vanilla PPH, ne?
Mas prece parametry nohy? Dokonce i v okovane bote ...
No a kdyz timhle prehodis obranu protivnika o vic nez 10, taks' ho kopnul do hlavy ... klidne i s otockou.
Bojovnicke finty pak maji specialni vlastnosti (bonus na UC, ZZ, pouziti rozlisnych efektuv, ...)
14.7.2006 09:12
327
Bulva
Jo to by taky davalo smysl...
13.7.2006 20:47
326
325
To jsem byl ja....
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt