Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dante_the_blue 15.8.2006 13:23  360
Problem je v tom, ze dnesni scenicky nebo historicky serm neni uplne to, co bylo (nikdo nebojuje s ucelem zabiti) a natoz dreveny "serm" je uplne irelevantni (kde jde jen o nesmyslny zasah). Navic je moderni brat klasickou zbran pro boj jako mec, nicmene, to byla zbran minoritni.
xkiv 15.8.2006 13:08  359
HannibalMyslis skutecne ruky (dlan, hrbet, prsty), nebo paze?
Teda ne ze by me uz nekdo seknul (riznul jsem se pilou) ...

Hele, tady se (obecne ono, ne nekdo konkretni) ohani tim, ze v realnem souboji jde spousta zasahu do ruky (paze), ale pri kolika z nich zasazey upusti zbran (na zem)?
hannibal 15.8.2006 12:29  358
xKivNeni tezsi zasahnout koncetiny, je tezsi zasahnout je tak, aby zasazeny budto upustil zbran...

Už tě někdo někdy seknul do ruky?
gran 14.8.2006 13:19  357
xKivOki .)
xkiv 14.8.2006 13:18  356
Gran:Neni tezsi zasahnout koncetiny, je tezsi zasahnout je tak, aby zasazeny budto upustil zbran, nebo upadl.
A taky proto, aby byly uzitecnejsi zbroje (kdo si vezme komplet kozenou zbroj vcetne dlouhych rukavic a nohavic?).
hecras 14.8.2006 13:05  355
HlavičkaDíky, myslel sem si že je to tak, jen sem si nebyl jistej.
gran 14.8.2006 12:48  354
A já stejně nechápu, proč je snažší zasáhnout tělo než končetiny .)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 14.8.2006 12:44  353
Ono trefit se hlavičkou třeba do nohy je celkem umění ;) Ale možná by si hráč mohl vybrat, jestli nechce trefit hruď, bez rizika zranění své hlavy (viz Zidanova hlavička na MS ;)))
xkiv 14.8.2006 12:23  351
Hecras:Ja mam vypsano, ze zasah jde automaticky do hlavy, takze asi staci odkryti 1.
hecras 14.8.2006 12:02  350
HlavičkaZajímal by mě váš názor na tuto fintu:
Je to tak, že pokud s použitím této finty zasáhnu protivníka, bude se VŽDY jednat o zásah do hlavi? Aniž bych musel dosáhnout přesahu 10?
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 31.7.2006 06:38  349
Apexx [347]: Je to psané u schopností, nižší stupně schopnosti působí stále, takže dokud je v tabulce, tak neomdlévá, jediné omdlení by bylo "krátkodobé" ve čtvrtém řádku, před smrtí/vyléčením.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 31.7.2006 06:30  348
Neomdli. Posunuty prah bolesti pusobi furt.
apexx 31.7.2006 06:28  347
To WolfiProč? Kde to najdu? Nebo jinak, jak dlouho trva, nez se zacne ridit normalnimi pravidly a omdlí? Dik.
xkiv 17.7.2006 12:51  346
BulvaNo taky ja rikam, ze hrac ty dovednosti musi pred PJ uhajit pres historii postavy ... a jenom bojovnikum nechavam jako vyhodu, ze kdyz jsou to jejich centralni schopnosti a venuji se jim ze vsech povolani nejvic, tak je maji zduvodnene temer automaticky (tezko bude trpaslik, ktery cely zivot nevystrcil nos ze zakroucenych uzkych chodbicek, obhajovat lukostrelbu ...).
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 16.7.2006 16:35  345
Neupadá do bezvědomí.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt