Bouchi: A to píše kde? O šermíři jsem nenapsal ani slovo.
Ano, přesně tak to chápej. Když náš nebohý čaroděj přestoupil na 11. úroveň a zjistil, že jsou mu ony úrovně prvního archetypu na nic, zděsil se. Stejně jako bojovník, který se snaží ve svém archetypu dosáhnout mistrvosvtí co nejdříve: Není za to odměněn, ale pravidly spíše trestán...
Bude-li ji gardista mít, proč by ji nepoužil? Může udělat něco lepšího?
Nerozumíme si, takže znovu:
Představ si tento boj:
Družina, kterou magie nebaví, takže dva válečníci, zloděj a hraničář proti pěti gardistům. Družina cca na 15. úrovni, gardisté na 13.
Tento souboj se jistě docela protáhne, takže si tipněme, že bude trvat takových 10 kol. (má zkušenost s podobně velkých soubojů)
Každý bojovník může v každém kole nahlásit tři akce, t.j. na stole bude v devátém kole 54 papírků od hráčů-budouli volit pkaždé jiné akce. Což je pravděpodobné. Nebude na stole bordel? Jiná možnost ) oníž jsem psal dole) je, že hráč bude mít na papírcích už dopředu vpsané své akce (t.j. finty, bojové akce atd). Ale těch je tolik, že stejně bude na všechny potřebovat asi 30 papírků, což zavání bordelem na stole.
Do toho máme každé kolo nahlášených 15 akcí od našich nepřátel gardistů. KDo tohle bude monitorovat, to mi prozraď...
Ergo: Je to ošlivé, neelegantní a nepraktivké. Ty válečnické schopnosti nepřinášejí do hry variabilitu, ale chaos... Vyzkoušej, uvidíš... |