Noir1) no jasne 12, ale je tam i prevaha, ke ktery dostane -2, takze je to defakto 14. Jinak temny elfi valecnik s int +4 na prvni urovni je typicka hracska postava, vlasne ta nejtypictejsi :o))). Jo, na vyssich urovnich se ta narocnost zmensuje, to mi prijde logicky. Navic nevim, proc se bavite o tom, jestli v tom magie je nebo neni. Mne osobne magicky vlastnosti u valecnika dost vadi, ale odhad je jedna z mala, kde bych magii vubec nehledal, navic jsem mel pocit, ze serm je zalozenej na tom, ze odhadnu vcas co udela souper, jinak sem tuhyk.
2) kouzla >>> jsou jeho schopnosti z jeho archetypu na 1. úrovni zcela nepoužitelné, drahé a neefektivní - tomudle nerozumim. Ja chci rict todle, vezmu kouzlo uroven 1, udelam ho ultimani tim, ze ho zrychlim +2, pouziju na dalku +3, zvysim sanci na uspech +2, posilim trvani +3 a hned potrebuji magii kvality 11. No a mam supr kouzlo z prvni urovne, ktere za neco stoji na 11 urovni. |