Noir 425V PJ jlubu nejsem, nebot nePJuju.
OK, kdyz neni nikde vysvetlene, co znamena "bojova akce" (a co znamena "jaka"), tak je to chyba.
424:
ALFA:
b)
- kdyby to skutecne byla magicka schopnost, tak tam mozna nema co delat prevaha, ale ...
- v BC je (castecne) zastoupena uroven, tj. diky tomu zalezi i na urovni cile
GAMMA
fajn, pak tam asi fakt neco chybi; nejspis to je zase v definici "bojove akce" (pod kterou nejspis v tomhle konkretnim pripade spadaji jenom akce vybrane - ale nevi se jak
DELTA:
poznal, ale musi na to svym Int + 2k6+ + prevaha (a zvirata mivaji typicky velky Boj, a navic nemaji ten postih) prehodit 12 ... coz na prvni urovni znamena hodit na kostkach neco jako 14 ...
... takze to pozna az na vyssi urovni (az bude mit vetsi BC, Int a stupen OU), stejne jako ten hranicar.
EPSILON
Improvizace - hlasi vic akci, vybira po hodu na boj - ale *nevi* co si vybral kdo jiny (stejne jako bojove oslazeny barbar).
Tj. s "moji logikou" je to taky "lepsi" schopnost - nejde odhadnout, coz je vicemene v souladu s popisem.
OMEGA: zjisti, ze cil bude delat "neco divnyho" - pricemz se zjevne predpoklada, ze nezkusenejsi cil se i pri kouzleni bez niceho a podobnych cinnostech prozradi nepritomnym pohledem, tim ze se klidi z cesty, ...
PI: nuluje?
sesilani "bez niceho" je tu hlavne proto, aby mohl sesilat i kouzelnik se svazanyma rukama a roubikem, ne?
Vyvolani MS - asi jsme zase u definice bojove akce (podle me to bojova akce neni, nebo spada pod obecne kouzleni).
427:
ja myslel, ze SRD *je* D20-DnD? |