Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
migel 29.8.2006 17:33  471
xKivTak to zatím nevím, protože přiznám se přes prázdniny jsme toho moc nenahráli a příručku jsem neměl v ruce, ale, když vezmu příklad ze skutečnosti, tak dobrý šermíř je toho schopnej ikdyž s cílem který má být odhadnut nešermuje, prostě toho už zažil dost.
marosk 29.8.2006 08:56  470
xKIvtak potom si rozumieme a mozno som sa len zle vyjadril a vsetko je v poriadku
xkiv 28.8.2006 14:39  469
MarosKS tim "nevi dopredu" uz jsme to myslim doresili, je to chyba v textu pravidel, ktera *bude* opravena.
(pricemz dlouhodobejsi odhadovani protivnika uz je (melo by byt) zahrnute ve vyssim BC).
marosk 28.8.2006 13:14  468
xKivnechcem spoilovat, ale myslim si ze je to na principe istych vazieb mimo nas svet, a v skutocnoti to sermiar nevie dopredu, ale az v momente ked sa to super rozhodne urobit, pricom este potrebuje nejaky cas na realizaciu, tak som to aspon ja pochopil
xkiv 28.8.2006 09:02  467
MigelNo jo, ale co odhadne, kdyz jsi pet metru od nej a nesermujes?
peca_007 27.8.2006 19:05  466
MarosK [465]: A navic je to i o neco spravnejsi, nebot ty schopnosti opravdu nejsou magicke.
marosk 27.8.2006 18:44  465
to all Mam taky napad, co keby sme namiesto "magicky/e/a" zacali pouzivat "nadprirodzeny/e/a", pretoze magicky je az moc blizky ku kuzleni a tak sa mi zda ze niektore problemy by takto isli lachsie vyriesit
migel 27.8.2006 14:51  464
xKivJesli je v tom část magie mi to nevadí, protože ve světě kde kouzelníci používají magii se i ostatní povolání musí přizpůsobit alespoň částečně. Tak tedy k tomu odhadu může využívat intuici. A krom jiného šermíř dokáže odhad nout asi to že ty se budeš něco snažit vytáhnout, protože tím jak šermuješ si děláš prostor pro levou ruku, nebo se levačkou snažíš šáhnout za opasek. Co už vytáhne to musí odhadovat.
nox 25.8.2006 15:40  463
xKivJ, to je pravda. Každopádně jestli v tom bude magie mě vadit vůbec nebude.
xkiv 25.8.2006 15:12  462
NoxJenze v okamziku, kdy to predvidani dokaze rozlisit treba "pokusi se schovavat ve stinu" nebo "bude sesilat ohnivou kouli" nebo dokonce "vytahne z kapsy kapesnik", tak uz v tom neco magickeho je.
Zvlast kdyz dokazu protivnika dokazu odhadnout (podle litery prvniho stupne) jeste driv, nez on se rozhodne (a rozhodovat se muze na zaklade neceho, co se jeste nestalo - treba ze nekde nahodou slapne na spoust pasti a vpusti do mistnosti rajsky plyn).
nox 25.8.2006 13:10  461
xKiv 459Myslim že Hecras a Migel chtěli poukázat na to, že v předvídání protivníka nemusí být nic magického, jak naopak tvrdil Noir
xkiv 25.8.2006 09:19  460
peca Kdyby to byla bojova akce, nemohl by ji pouzivat soucasne s utokem (napriklad).

To vypada jako zacatek dobre definice:
"bojova akce" je akce, ktera nahrazuje utok; to mj. znamena, ze vynucuje "bojovy mod", vcetne unavy a soustredeni.
xkiv 25.8.2006 09:17  459
Hecras, MigelJenze tady nejde o to, ze by sermir mel byt schopny (nejak) odhadnout dalsi akce protivnika.
Jde o to, jak presne to dokaze.
peca_007 25.8.2006 07:35  458
Noir [452]: Pokud je výraz kouzlení použit pro činnost, která kouzelním není, je to divné. Souhlasíš? Pokud prohlasim, ze pouziti zvlastni schopnosti povolani spada do kategorie akce "Kouzleni", pak mi to divne nepripada. Tedy nesouhlasim.

Pokud "jestlize povolani XY pouzije (ted si vymyslim) schopnost "na miste jim zmizim pred ocima" (at uz to provadi jakkoliv), pan jeskyne nahlasi hraci sermire, ze tamta postava bude "kouzlit", nacez nasledne dotcena postava zmizi" je pravda, pak je ona schopnost šermíře na nic. Proc myslis? Sermir vi, ze ta postava bude "kouzlit", tedy nebude provadet fyzicky utok, ale neco jineho, jemu neznameho. Podle svych zkusenosti a moznosti bude nejak reagovat.

Protože pak mu Pj jen nahlásí, že postava provede fintu. jakou už mu neřekne. No jiste, co jineho by mu mel PJ nahlasit, zvlaste, kdyz sermir tu finfu nezna (neumi ji)? Pokud nejaka postava bude provadet fintu, kterou sermir umi, muze mu PJ rici i jakou konkretni fintu bude provadet (moje mineni), neni to ale nutne. Proste bude provadet nejakou bojovou fintu. Konkretni upresneni uz zalezi na zpusobu hry te ktere druziny. My (moje druzina) tohle neresime, staci nam to tak, jak jsem popsal.

Tedy Odhad protivníka spojený s tím, že nevystřelím není bojovou akcí? Nechapu, proc by mel byt odhad protivnika bojovou akci. Je to uziti zvlastni schopnosti povolani. Kdyby to byla bojova akce, nemohl by ji pouzivat soucasne s utokem (napriklad). Ano, sermirovi bych asi rekl, ze ho protivnik odhaduje, stejne jako to dela on. Jinak bych to neresil.
hecras 25.8.2006 06:35  457
Dělal sem šerm asi 10 let a naprosto s Migelem souhlasím, šerm je především o odhadnutí protivníka.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt