Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
peca_007 21.3.2006 14:14  48
Migel [47]: Mas pravdu. Zacni, alespon se dockas konecne nejakeho vyladeni :-)
migel 21.3.2006 14:07  47
Co kdybychom začali přemýšlet na nových fintách, myslím si že to bude užitečnější než kecat o tom proč se bojovník tak pomalu rozvíjí. Protože si myslím že nejvězší síla bojovníka se skrývá v jeho fintách a schopnostech. Howk
peca_007 20.3.2006 22:41  46
peca_007 [45]: A cely prispevek jsem smolil tak dlouho, ze uz jsem zapomnel, proc jsem to vlastne zacal psat. Sorry, pokud to nekdo odtusite, klidne muzete psat :-)
peca_007 20.3.2006 22:40  45
spisi [43]: Asi by bylo mozne a relativne snadne pripravit archetypalni rozvoj zlodeje. Proste bys sis vytycil nejakych 6 (nebo jiny prihodny pocet) archetypu zlodeje. Kazdy archetyp by mel predstavovat vyznacny rys poolani. Asi nejlepe by se dal rozdelit na jednotlive typy, napriklad: negativni (zly), pozitivni (dobry), usporadany (zakonny), zmatecny (chaoticky), klidny (pomaly) a tekavy (rychly). Podle toho rozdelit skupiny dovednosti, eventuelne vytvorit pro kazdou skupinu primo archetyp. Nakonec stanovit rozvoj pro kazdy stupen archetypu. Tim vlastne predelas dovednostniho na archetypalniho a zabranis hraci v kombeni. Obracene, tedy z archetypalniho rozvoje udelat dovednostni, je to IMHO mnohem narocnejsi. Nejtezsi asi je, udelat rozvoj povolani podle hrani se skrytymy mechanismy. To se podle me moc knvertovat neda.

Kdychom si tedy dali tu praci a predelali bojovnika na dovednostni a zlodeje na archetypalni rozvoj postavy, zrejme by se potize s rychlosti rozjezdu zcela otocily. Hrac dovednostniho bojovnika by si mohl nakombit jednostranne zamereneho typka a naproti tomu, hraz archetypalniho zlodeje by si jen vybral archetyp, ktery mu prideli pevne dane nove schopnosti.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.3.2006 19:51  44
spisi [43]: Vsak o tom celou dobu pisu. Archetypovy rozjezd je pomalejsi nez dovednostni.
spisi 20.3.2006 19:47  43
BouchiNo a ten archetypovi rozbeh je pomaly.
hecras 20.3.2006 14:29  42
Myslím si že bojovník má pomalej rozjezd i proti čarodějovi, ale neřeším to. Prostě bojovník má pomalej rozjezd.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.3.2006 14:17  41
spisiProtoze jde o rozdil mezi "archetypovym" a "dovednostnim" modelem vyvoje postavy. Dovednostni maji ten rozjezd rychlejsi.
spisi 20.3.2006 13:58  40
BouchiNo vis ja moc nehram ako postava (vetsinu sem PJ) ale kdyz zacnu hrat tak sem rad aspon na 3. urovni.(myslene tak ze je 3. maximum)
No ale jeste mi nedava logiku proc vlastne valecnik ma pomaly rozjezd. Mali by to mit spise kouzelnik a theurg ne bojovnik. Vzdyt prave u bojovnika je nejlechci se vytrenovat a nejlepsi by mnel byt prave na nizke urovni.(nevim ci sem tak hloupej ale mne to tak dava logika)
migel 20.3.2006 13:15  39
Větší konflikt vidím v válečník X kouzelník. Ale takyse dá řešit
migel 20.3.2006 13:13  38
Nevím co tady někteří řeší. Po eratech je bojovník na 5. ur silnější než zloděj na 6. a to ten zloděj je specializovanej na boj. Takle můj válečník 3.šermíř 2.barbar překvapil celou družinu, když se postavil do cesty absolutně nasrané zlodějce z naší družiny. On bez zbaně ona se pokusila vytáhnout dýku. Neprošlo jí to. A to milý válečník ještě nemá boj bez zbraně.
xkiv 20.3.2006 11:41  37
No jo, toho jsem si taky nevsim. A kdyz jsme tak u toho, co treba finty z kategorie Remdihy a bijaky? Pocitaji se, nebo ne?

Hmm, konkretni citat:

finty, pri jejichz provadeni je potreba drzet zbran obouruc

U nekterych je to napsane, treba:
Palice a kyje: Uder hromu, Jatka, Vyrazeni zbrane
Mece: Virivy utok
Hole a kopi, sudlice a trojzubce: to jsou obourucni finty automaticky (zatim)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.3.2006 11:37  36
ArankaNikoli. Barbar si musi vybirat finty vyzadujici obourucni drzeni zbrane. Coz neni totez jako finty s obourucnimi zbranemi.
aranka 20.3.2006 11:25  35
Hele, nevim jestli už to někdo řešil, ale trochu mě zaráží, že si barbar musí částečně vybírat finty s obouručníma zbraněma... teda, bylo by to naprosto v pořádku, kdyby byl obouruční meč obouruční... takhle je každej brbr nutně omezenej na sudlice, kopí nebo cepy, což neni zrovna širokej výběr...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 19.3.2006 18:14  34
spisiHm, to by me zajimalo jak jsi k te prumerne urovni dosel ty.
(Mimochodem, kde jsi vzal, ze bereme za stredni uroven 11?)
Pokud by druzina hrala jednou tydne a prumerny zisk zkusenosti by byl 7 bodu za hru, tak se na 11. uroven postavy dostanou cca po roce hrani. Na 3. uroven za 6 tydnu, na 5. uroven potebuji neco pres ctvrt roku hrani.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt