spisi [43]: Asi by bylo mozne a relativne snadne pripravit archetypalni rozvoj zlodeje. Proste bys sis vytycil nejakych 6 (nebo jiny prihodny pocet) archetypu zlodeje. Kazdy archetyp by mel predstavovat vyznacny rys poolani. Asi nejlepe by se dal rozdelit na jednotlive typy, napriklad: negativni (zly), pozitivni (dobry), usporadany (zakonny), zmatecny (chaoticky), klidny (pomaly) a tekavy (rychly). Podle toho rozdelit skupiny dovednosti, eventuelne vytvorit pro kazdou skupinu primo archetyp. Nakonec stanovit rozvoj pro kazdy stupen archetypu. Tim vlastne predelas dovednostniho na archetypalniho a zabranis hraci v kombeni. Obracene, tedy z archetypalniho rozvoje udelat dovednostni, je to IMHO mnohem narocnejsi. Nejtezsi asi je, udelat rozvoj povolani podle hrani se skrytymy mechanismy. To se podle me moc knvertovat neda.
Kdychom si tedy dali tu praci a predelali bojovnika na dovednostni a zlodeje na archetypalni rozvoj postavy, zrejme by se potize s rychlosti rozjezdu zcela otocily. Hrac dovednostniho bojovnika by si mohl nakombit jednostranne zamereneho typka a naproti tomu, hraz archetypalniho zlodeje by si jen vybral archetyp, ktery mu prideli pevne dane nove schopnosti. |