Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
noir 4.9.2006 11:18  490
Dalcor:
Hm, ono to je mince se dvěma stranami.
Strana 1/Taky se mi nelíbí, že se zvolenému archetypu nemohu věnovat furt, jak se mi chce. Nevím, proč by se bijec musel najednou učit něco rytířského nebo barbarského, když se mu do toho nechce.

Strana2/Ono to vyvažuje hru. Jinak na 10. úrovni bude umět věci, které by asi umět neměl, protože jsou dle autorů hry, kteří se vyvažování mechanismů věnovali, přiliš mocné. Například některé schopnosti 10.stupně (např. umění klamu III, které dává bojovníkovi 50procentní šanci na negování útoku a navíc je zřejmě použitelné s jakoukoli jinou gladiátorovou akcí) by na 10.úrovni byly asi příliš.
Současně se tím vyhneš brzskému "vyhoření" archetypu: po 10. úrovni by ses tak jako tak musel věnovat jinému archetypu-což by bylo stejně netarktivní a navíc by schopnoti na 1. úrovni onoho archetypu nebyly na 11. úrovni příliš užitečné.
jackelee 4.9.2006 11:11  489
Noir [482]: Spíš bych řekl že Gladiátor je jediným archetipem, který nedopovídá tvé realworldovské předloze ;-)
dalcor 4.9.2006 11:10  488
Hmm musím říct že se pokusím ukecat Vypravěče aby tenhle nesmysl neaplikoval ;)
noir 4.9.2006 11:06  487
RomiK: A tak. Já pochopil, že věta "Jediné omezení, které by ti zakazoval rozvíjet opačný archetyp je tvoje domluva s PJ" se vztahuje na všechno, ne jen na ono doplňující pravidlo. Mea culpa...
romik 4.9.2006 11:04  486
NoirVšak o změně archetypu po třetím stupni jsem nemluvil. Asi to z mého příspěvku nevyznělo. Jen jsem upřesňoval, co je napsáno v knize o výběru archetypů.
noir 4.9.2006 11:00  485
RomiK: Myslím, že pokud by člověk tohle pravidlo (3 úprovně, pak střídání) nerespektoval, staly by se některé schopnosti nevyvážené-autoři určitě věděli, proč tohle dělají. Věřím, že s vyvážeností počítali, takže kdyby ji hráč zrušil, určitě by to se systémem udělalo něco nepěkného.
romik 4.9.2006 10:59  484
DalcorJediné omezení, které by ti zakazoval rozvíjet opačný archetyp je tvoje domluva s PJ. Pokud si chceš hru bojovníka malinko ztzížit, řekneš si na první úrovni, jaké archetypy bude tvoje postava rozvíjet a jaké nikoliv. Je to jen volitelné pravidlo.
dalcor 4.9.2006 10:58  483
1) no potěž pánbůh - díky
2)ok, díky
noir 4.9.2006 10:57  482
Ještě jedna drobná noticka:
Před páí týdny jsem četl docela vyčerpávající studii o gladiátorech. jasně z ní vyplývalo, že galdiátoři byli mistři jedné zbraně, v níž byli ultraspecializovaní. V +ku jsou naopak mistři imropvizace. Gladiátor je tak jediným bojovnickým archetypem, který neodpovídá své realworldové předloze...
noir 4.9.2006 10:55  481
Pravidla explicitně říkají: "Postup archetypů je omezen. Platí, že můžeš každý archetyp rozvíjet nejvýše tři stupně po sobě. Nikdo totiž nemůže dosáhnout mistrovství, aniž by získal dostatečný přehhled o ostatních stylech boje."
Pravidlo o nemožnoti rozvíjet "protikladný" archetyp jsem nikde nenašel.

xkiv 4.9.2006 10:49  480
Dalcor1) Pravidla rikaji, ze jeden archetyp si lze zvysovat maximalne tri urovne po sobe (nejsem si jisty, jestli se do toho pocita vytvoreni postavy = postup na prvni stupen prvniho archetypu; budu ted predpokladat ze ne).
To znamena, ze nemusis - kdyz si ho vezmes driv.

2) V pravidlech nic zakazaneho neni. Muzete se dohodnout s PJ ...
dalcor 4.9.2006 10:44  479
BojovníkEch - teď jsem anrazil na takovou zmínku v jiném klubu. Je pravda že si musím po třetí úrovni vzít jiný archetyp bojovníka? A některéjsou zakázány? TO jsem asi přehlédl když jsem četl pravidla. Díky za odpověď
xkiv 31.8.2006 10:53  478
peca_007A mel by to poznat tak vcas, ze si na zaklade toho stihne vybrat akci?
Podle me staci, kdyz pozna, ze uz nebude utocit. Co si z toho domysli, to uz je jeho vec.
peca_007 31.8.2006 10:50  477
xKiv [476]: Ja zase nevidim duvod, proc by nemel poznat, ze dotycny seskoci se stolu a vezme roha. Ale i tak, orientace na ciste bojove zalezitosti by mela stacit a dava smysl.
xkiv 31.8.2006 08:44  476
Jeste me napadlo jedno kriterium, misto "pouze humanoidy":

Pouze akce, pri kterych je pouzita zbran (pricita se jeji delka do BC).

Chtel jsem napsat je pouzita *k utoku*, ale myslim, ze by mel poznat i soustredeni na obranu.

Nepozna treba Presun (busto to neni akce, ale privesek na akci; nebo se za nej nepocita zbran), Beh (nepocita delku zbrane), vetsinu kouzleni (beze zbrane).
Nejsem si jisty u boje beze zbrane, protoze tam je delka 0, ale pricita se, technicky.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt