Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 4.9.2006 12:37  503
21 stupnu bych nevidel jako realnych, to uz spis alternativni pravidla, ktera by bojovnika trochu uvolnila ve vyvoji. Prvni draft:
- udelat brani schopnosti dovednostnim systemem (tj. za body - prvnim nastrelem mi vychazi davat na kazde urovni 7 bodu, na prvni 8, a kazdy stupen schopnosti stoji 4 body)
- udelat nejake zavislosti (napr. u Rytire by Rytiruv or II vyzadoval Pokrocile jezdectvi II, Respekt I by vyzadoval Chrabrost III, a Ochranna moc idealu I by vyzadovala Svatou zbroj II)
- rozvijeni daneho archetypu by znamenalo ze musi pri prestupu investovat do nejake schopnosti z nej a vzit si finty. z jemu oblibene kategorie, a v tomto archetypu by se stupen zvysil o 1 (dulezite pro schopnosti ktere se stupnem archetypu operuji)
vitus 4.9.2006 12:35  502
Hele - o mne beze mne (místy ;o).

Osobně se mi stavba bojovníka líbí a nemám nic proti tomu. Původně jsem si myslel, že braní si stupňů jen ze sousedních archetypů (tedy restrikce "jdeme do kola") je taky atraktivní, ale je to moc svazující a na to vlastně ani ty pravidla postavená nejsou.

Takže shrnuto:
- po třech na jednom změna - ano
- mechanické restrikce další (např "pouze v edlejší" nebo "nesmíš oposit") - ne
- herní restrikce (např "choval jsi se jako dobytek a teď chceš rytíře ?") - ano ;o)
nox 4.9.2006 12:10  501
RomiKJj, to taky
romik 4.9.2006 12:03  500
Spíš by se muselo vymyslet, jak na to aby se vyplatilo mít třeba čtyři archetypy na pětce a ne být šermíř na 20...
nox 4.9.2006 12:00  499
21 stupňůJenže to si myslím že je zatím trochu mimo možnosti Alt. ...a navíc trochu se bojím že kdyby to bylo dělané tím stylem, že by pak kvantita mohla snížit kvalitu (myslim ne sílu, ale zajímavost)
romik 4.9.2006 11:44  498
NoirAno, mít 21 stupňů pro každý archetyp by se mi také líbilo.

noir 4.9.2006 11:42  497
Dalcor: Nepochybně nemá.
IMHO by měl mít každý archetyp plných 21. stupňů, ale to je asi jen sen...
dalcor 4.9.2006 11:40  496
NoirAle nemá to logické opodstatnění ;) Já zkusím ukecat na něco Vittuse - uvidíme jak to bude akceptovat. IMHO je škoda že je plusko takovejhle "úmělých vyvážení" plné...
nox 4.9.2006 11:38  495
No když jsem měl (jako PJ) v mojí družince bojovníka, tak naopak byl hodně silnej
romik 4.9.2006 11:32  494
J8 ve své družině nemám s dodržováním tohoto pravidla problém. Mám rytíře, který chce být navíc kondotiér a sám si občas zahraji slavného Gereta, který je šermíř a má rytířské způsoby.
Z mé vlastní zkušenosti mi bojovník až tak slabej nepřijde. Nevím, asi nehraji dostatečně dlouho:)
nox 4.9.2006 11:31  493
po třetím přestupu svůj přístup změnit a na dalším šup voa-la už je zase stejný.
myslím že to není až tak, že by mezi těma archetypama "přecvakával", ale spíš tak, že si ten názor a přístup formuje (jako by si míchal vodovky a sem tam něco přimíchal). Což samozřejmě bohužel nevyhovuje, když člověk chce hrát čistě jeden přístup
hecras 4.9.2006 11:25  492
Já osobně sem pravidlo o nutnosti střídat archetip vyloučil okamžitě po tom co sem ho zahlédl. Z logického hlediska je to nesmysl. Archetip by měl zobrazovat bojovníkův přístup k boji a netuším proč by měl (pokud nechce) po třetím přestupu svůj přístup změnit a na dalším šup voa-la už je zase stejný.
Co se vyváženosti týče, tak oproti jiným postavám je i tak bojovník dost slabej (viz. slavný bojovník vs. zloděj) tak mi to nevadí.
Stejně tak další archetipový povolání čaroděj žádný podobný pravidlo nemá.
noir 4.9.2006 11:20  491
JackeLee: Podívej se do slovníku, co je to gladiátor (Gladiátor byl člověk bojující v zápasech pro pobavení publika.). Pak si v literatuře najdi, jak gladiátoři bojovali a z logiky celé věci ti vyjde, že neodpovídá obecné předloze z reálného světa. Což by mi nevadilo, kdyby to nebyl jediný archetyp, který se tak chová. Ale fakt jsem tím nemířil na nějaký flame, byla to jen drobná poznámka...
noir 4.9.2006 11:18  490
Dalcor:
Hm, ono to je mince se dvěma stranami.
Strana 1/Taky se mi nelíbí, že se zvolenému archetypu nemohu věnovat furt, jak se mi chce. Nevím, proč by se bijec musel najednou učit něco rytířského nebo barbarského, když se mu do toho nechce.

Strana2/Ono to vyvažuje hru. Jinak na 10. úrovni bude umět věci, které by asi umět neměl, protože jsou dle autorů hry, kteří se vyvažování mechanismů věnovali, přiliš mocné. Například některé schopnosti 10.stupně (např. umění klamu III, které dává bojovníkovi 50procentní šanci na negování útoku a navíc je zřejmě použitelné s jakoukoli jinou gladiátorovou akcí) by na 10.úrovni byly asi příliš.
Současně se tím vyhneš brzskému "vyhoření" archetypu: po 10. úrovni by ses tak jako tak musel věnovat jinému archetypu-což by bylo stejně netarktivní a navíc by schopnoti na 1. úrovni onoho archetypu nebyly na 11. úrovni příliš užitečné.
jackelee 4.9.2006 11:11  489
Noir [482]: Spíš bych řekl že Gladiátor je jediným archetipem, který nedopovídá tvé realworldovské předloze ;-)

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt