Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 4.9.2006 17:09  506
Bouchi [503]: V autobuse jsem trochu premyslel o tech bodech a jeste o neco lip by to fungovalo odstupnovane takhle:
- na kazde urovni ma bojovnik 7 bodu
- 1. stupen stoji 3 body, 2. stupen 4, 3. stupen 5
marosk 4.9.2006 16:46  505
Nox 493no vies skor ci neskor by si aj tak musel dat neico ineho a takych bojovnikov co maju tak vyhraneny styl aby sa vosli iba do jedneho archetypu tiez moc neni
dalcor 4.9.2006 12:41  504
VitusBůůůů - a co má dobytek nespoelčnéhos rytířem - IMHO každej rytíř byl dobytek (teď vidíš co si chci vzít ;) )
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 4.9.2006 12:37  503
21 stupnu bych nevidel jako realnych, to uz spis alternativni pravidla, ktera by bojovnika trochu uvolnila ve vyvoji. Prvni draft:
- udelat brani schopnosti dovednostnim systemem (tj. za body - prvnim nastrelem mi vychazi davat na kazde urovni 7 bodu, na prvni 8, a kazdy stupen schopnosti stoji 4 body)
- udelat nejake zavislosti (napr. u Rytire by Rytiruv or II vyzadoval Pokrocile jezdectvi II, Respekt I by vyzadoval Chrabrost III, a Ochranna moc idealu I by vyzadovala Svatou zbroj II)
- rozvijeni daneho archetypu by znamenalo ze musi pri prestupu investovat do nejake schopnosti z nej a vzit si finty. z jemu oblibene kategorie, a v tomto archetypu by se stupen zvysil o 1 (dulezite pro schopnosti ktere se stupnem archetypu operuji)
vitus 4.9.2006 12:35  502
Hele - o mne beze mne (místy ;o).

Osobně se mi stavba bojovníka líbí a nemám nic proti tomu. Původně jsem si myslel, že braní si stupňů jen ze sousedních archetypů (tedy restrikce "jdeme do kola") je taky atraktivní, ale je to moc svazující a na to vlastně ani ty pravidla postavená nejsou.

Takže shrnuto:
- po třech na jednom změna - ano
- mechanické restrikce další (např "pouze v edlejší" nebo "nesmíš oposit") - ne
- herní restrikce (např "choval jsi se jako dobytek a teď chceš rytíře ?") - ano ;o)
nox 4.9.2006 12:10  501
RomiKJj, to taky
romik 4.9.2006 12:03  500
Spíš by se muselo vymyslet, jak na to aby se vyplatilo mít třeba čtyři archetypy na pětce a ne být šermíř na 20...
nox 4.9.2006 12:00  499
21 stupňůJenže to si myslím že je zatím trochu mimo možnosti Alt. ...a navíc trochu se bojím že kdyby to bylo dělané tím stylem, že by pak kvantita mohla snížit kvalitu (myslim ne sílu, ale zajímavost)
romik 4.9.2006 11:44  498
NoirAno, mít 21 stupňů pro každý archetyp by se mi také líbilo.

noir 4.9.2006 11:42  497
Dalcor: Nepochybně nemá.
IMHO by měl mít každý archetyp plných 21. stupňů, ale to je asi jen sen...
dalcor 4.9.2006 11:40  496
NoirAle nemá to logické opodstatnění ;) Já zkusím ukecat na něco Vittuse - uvidíme jak to bude akceptovat. IMHO je škoda že je plusko takovejhle "úmělých vyvážení" plné...
nox 4.9.2006 11:38  495
No když jsem měl (jako PJ) v mojí družince bojovníka, tak naopak byl hodně silnej
romik 4.9.2006 11:32  494
J8 ve své družině nemám s dodržováním tohoto pravidla problém. Mám rytíře, který chce být navíc kondotiér a sám si občas zahraji slavného Gereta, který je šermíř a má rytířské způsoby.
Z mé vlastní zkušenosti mi bojovník až tak slabej nepřijde. Nevím, asi nehraji dostatečně dlouho:)
nox 4.9.2006 11:31  493
po třetím přestupu svůj přístup změnit a na dalším šup voa-la už je zase stejný.
myslím že to není až tak, že by mezi těma archetypama "přecvakával", ale spíš tak, že si ten názor a přístup formuje (jako by si míchal vodovky a sem tam něco přimíchal). Což samozřejmě bohužel nevyhovuje, když člověk chce hrát čistě jeden přístup
hecras 4.9.2006 11:25  492
Já osobně sem pravidlo o nutnosti střídat archetip vyloučil okamžitě po tom co sem ho zahlédl. Z logického hlediska je to nesmysl. Archetip by měl zobrazovat bojovníkův přístup k boji a netuším proč by měl (pokud nechce) po třetím přestupu svůj přístup změnit a na dalším šup voa-la už je zase stejný.
Co se vyváženosti týče, tak oproti jiným postavám je i tak bojovník dost slabej (viz. slavný bojovník vs. zloděj) tak mi to nevadí.
Stejně tak další archetipový povolání čaroděj žádný podobný pravidlo nemá.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt