Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Bojovník
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
6.9.2006 09:25
512
Pest: Inu, je otázka, co je to ultimátní schopnost. Myslíme-li ty, k nimž potřebuje postava Z.......í, pak ano, dostane se k nim někdy kolem 18. úrovně nejdřív. To je v pořádku. Nicméně hraničář specializovaný na střelbu může dosáhnout svého vcholu (tedy schopnosti, k nimž není nutné Z.....í) už kolem 8.úrovně. A pak může mít ZZ někde kolem 20, což je pro bojovníky ještě dlouho jen sen...
5.9.2006 16:57
511
Tuhle jsem si delal pavouka (nemam s sebou) a nektere schopnosti vysly (namaxovane) opravdu az tesne pred dvacatou urovni.
5.9.2006 16:48
510
Noir
Není pravda že může mýt ultimátní schopnosti hraničář hodně brzo.... Když jsem si jen tak dělal postavu zvyšoval jsem jí úrovně tak to co jsem za hraničáře opravdu chtěl jsem získal až na 20 úrovni.
5.9.2006 07:26
509
Bouchi: Hm, to zní docela zajímavě. Jen se trošku bojím, že by pak ultimátní schopnosti mohly mít postavy už na děsně nízkých úrovních. Ale vlastně proč ne, když to může mít hraničář nebo zloděj, proč by musel být ztrovna bojovník pozadu. Teď už by to jen chtělo udělat ty předpoklady :o)
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
5.9.2006 07:08
508
Hecras
Jiste, toho jsem si plne vedom, je to zamer a dokonce si myslim, ze by nicemu neublizilo, kdyby to takhle bylo i ve standardnim pojeti bojovnika (tj. kdyby se trochu poupravila tabulka ziskavani schopnosti, aby mel na zacatku dve).
5.9.2006 06:01
507
Bouchi
Bodový sistém by zajisté byl zajímavé spestření, ale tak jak to navrhuješ by znamenalo, že na první úrovni by pak bojovník měl dvě vlastnosti na prvním stupni, což by mě sice nevadilo, ale je to dvakrát tolik co umí teď.
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
4.9.2006 17:09
506
Bouchi [503]
: V autobuse jsem trochu premyslel o tech bodech a jeste o neco lip by to fungovalo odstupnovane takhle:
- na kazde urovni ma bojovnik 7 bodu
- 1. stupen stoji 3 body, 2. stupen 4, 3. stupen 5
4.9.2006 16:46
505
Nox 493
no vies skor ci neskor by si aj tak musel dat neico ineho a takych bojovnikov co maju tak vyhraneny styl aby sa vosli iba do jedneho archetypu tiez moc neni
4.9.2006 12:41
504
Vitus
Bůůůů - a co má dobytek nespoelčnéhos rytířem - IMHO každej rytíř byl dobytek (teď vidíš co si chci vzít ;) )
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
4.9.2006 12:37
503
21 stupnu bych nevidel jako realnych, to uz spis alternativni pravidla, ktera by bojovnika trochu uvolnila ve vyvoji. Prvni draft:
- udelat brani schopnosti dovednostnim systemem (tj. za body - prvnim nastrelem mi vychazi davat na kazde urovni 7 bodu, na prvni 8, a kazdy stupen schopnosti stoji 4 body)
- udelat nejake zavislosti (napr. u Rytire by Rytiruv or II vyzadoval Pokrocile jezdectvi II, Respekt I by vyzadoval Chrabrost III, a Ochranna moc idealu I by vyzadovala Svatou zbroj II)
- rozvijeni daneho archetypu by znamenalo ze musi pri prestupu investovat do nejake schopnosti z nej a vzit si finty. z jemu oblibene kategorie, a v tomto archetypu by se stupen zvysil o 1 (dulezite pro schopnosti ktere se stupnem archetypu operuji)
4.9.2006 12:35
502
Hele - o mne beze mne (místy ;o).
Osobně se mi stavba bojovníka líbí a nemám nic proti tomu. Původně jsem si myslel, že braní si stupňů jen ze sousedních archetypů (tedy restrikce "jdeme do kola") je taky atraktivní, ale je to moc svazující a na to vlastně ani ty pravidla postavená nejsou.
Takže shrnuto:
- po třech na jednom změna - ano
- mechanické restrikce další (např "pouze v edlejší" nebo "nesmíš oposit") - ne
- herní restrikce (např "choval jsi se jako dobytek a teď chceš rytíře ?") - ano ;o)
4.9.2006 12:10
501
RomiK
Jj, to taky
4.9.2006 12:03
500
Spíš by se muselo vymyslet, jak na to aby se vyplatilo mít třeba čtyři archetypy na pětce a ne být šermíř na 20...
4.9.2006 12:00
499
21 stupňů
Jenže to si myslím že je zatím trochu mimo možnosti Alt. ...a navíc trochu se bojím že kdyby to bylo dělané tím stylem, že by pak kvantita mohla snížit kvalitu (myslim ne sílu, ale zajímavost)
4.9.2006 11:44
498
Noir
Ano, mít 21 stupňů pro každý archetyp by se mi také líbilo.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt