Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
romik 12.9.2006 07:45  526
NoirMyslím, že mnohé z toho, co jsi ve svém příspěvku napsal se dá zahrát i dobrým roleplayingem či s použitím obecných dovedností. Ač má zloděj speciální dovednosti, vůbec bych se nebál udělat si JS jako bojovníka. A přesně jak říká Migel - šermíře lehcw s barbarem.
noir 12.9.2006 07:40  525
Migel: Oponuj, jen do toho!
Jacka nedělá Jackem jeho šermířské umění. Ale spíš jeho schopnost podvádět, dokonalá znalost měst a lidí, jeho triky a podvody-a teď s mírným spoilením: jeho akrobatické schopnosti, kdy dělá trojitá salta, skáče z výšek, běhá v ráhnoví. Jeho schopnost dostat se z pout, kdy se mu zamane, znalost Port Roylu, shopnost domluvit se se zlodějskou cháskou po celém Karibiku, schopnost odhalit, že s tímhle týpkem se nemám zaplést, vyhandlovat cokoliv za cokoliv a třeba i takové o jeho předstírání bezbrannosti, které zkouší na každého... Jo, je to fakt dobre herec!
A šer získáš snadno-budeš kord chápat jako dlouhou dýku!
migel 12.9.2006 07:34  524
Noir musím ti oponovat Jack Sparrow jak byl popsán ve filmu je velice dobrým šermířem, možná bych jej trošku řízl barbarem, a to jen z toho hlediska že šermovat na mokré a kluzké palubě lodi, které ještě ke všemu není v klidu je docela humus. Ale ostatní srandičky se dají vzít jako naučené dovednosti Přes obratnost a zručnost.
noir 12.9.2006 07:26  523
Cavlimir: Aniž bych chtěl spoilovat, tak jsem si téměř jistý, že pokud se budeš snažit "postavit" postavu dle vzoru onoho kapitána z PzK: PČP, pak není šermíř ideální cestou. Mnohem lepší variantou by IMHO byl pro tebe zloděj.
cvalimir 8.9.2006 13:48  522
Mam teď velkolepej plán na postavu. Jack Sparrow. Bude to šemíř. Sranda je, že ač bojovník, má z 8 pouze 3 body ve zbraních. A to ty co dostává jako bonus. Jinak má všechno v námořníkovi, plavání a šplhu a lezení :-) Ale povedl se mi :-)
noir 7.9.2006 09:23  521
Mě se to taky líbí! A to jsem starý rejpal...
paboook 6.9.2006 22:19  520
takze ano, myslim ze dobra uprava :)
paboook 6.9.2006 22:18  519
musim rict ze ta jedina schopnost do zacatku mi jako PJ pripadala oproti ostatnim povolanim jako vysmech,vzdyt i ten archetypovy carodej zacina na prvni urovni s (vy vite kolika) kouzly.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2006 13:56  518
postup bojovnikaMaly zatim neoficialni patch, ktery se dost mozna brzy stane oficialnim.
Tabulku zisku jednotlivych stupnu schopnosti v zavislosti na stupni archetypu staci nahradit takto:
stup. arch.  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
-----------------------------------------------------
schopn. 1    I   II  II III III III III III III III 
schopn. 2    I   I   II  II III III III III III III    
schopn. 3        I   I   II  II III III III III III 
schopn. 4            I   I   I   II  II III III III 
schopn. 5                    I   I   II  II III III 
schopn. 6                            I   II  II III

a hned je bojovnikovi o neco veseleji.
noir 6.9.2006 12:14  517
xKiv: Reagovat budu v Hraničáři, tady by to byl spoli...
xkiv 6.9.2006 10:17  516
Hranicar clovek na 8me urovni muze mit
zakladni ZZ 8 (dlouhy skladany luk nebo silovy luk)
a dal je to spoil na hranicare:

za streleckou zdatnost az +3 k SZ (jsme na 11)
Rychla strelba muze dat +12 (za ctyri sipy), ale taky se pocita 4* vetsi ochrana (to je potreba porovnavat spis s fintami na vic utoku)
.. to je az 23, ale efektivne min
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2006 10:15  515
xKivUH a KB se da pouzit dohromady. Akorat musi bijec napred spustit KB (pak besni do konce boje) a pak sbirat silu na UH. A jeste nezapominejme ze pri KB bezhlave utoci, to je dalsi +2 k ZZ.
xkiv 6.9.2006 10:12  514
Jo, ta finta ma vlastne potrebnou prevahu, tak to ji pocitat nemuzu.
Tak ma jenom 16 (18, jestli se da pouzit soucasne UH a KB)
xkiv 6.9.2006 10:08  513
NoirZase ten hranicar to svoje velke ZZ aplikuje jenom tolikrat, kolik ma sipu.

Bojovnik na osme urovni zamereny na ZZ, rekneme clovek ...
Sil 8.
Nejvetsi zakladni ZZ (drzeno obourucne):
Bitevni perlik/Zelezny kyj (ZZ 14).
Archetypy muze mit 6/2.

Bijec na 6 stupni ma KRvave besneni 2 a Uder zurivosti 1. To se nejspis neda pouzit soucasne (na oboji musi sbirat silu), takze jenom +2 k ZZ. (kdyby to slo dohromady, tak +4).

V kategorii palice a kyje je finta Uder hromu, ktera je sice az na sedmem stupni archetypu, ale protoze je to docela sila, tak ji zapocitam:
na SZ se misto 1k6 hazi 2k6+, coz v prumeru znamena +3.5.

To jsme kolem efektivniho ZZ 19 :)
noir 6.9.2006 09:25  512
Pest: Inu, je otázka, co je to ultimátní schopnost. Myslíme-li ty, k nimž potřebuje postava Z.......í, pak ano, dostane se k nim někdy kolem 18. úrovně nejdřív. To je v pořádku. Nicméně hraničář specializovaný na střelbu může dosáhnout svého vcholu (tedy schopnosti, k nimž není nutné Z.....í) už kolem 8.úrovně. A pak může mít ZZ někde kolem 20, což je pro bojovníky ještě dlouho jen sen...

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt