Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 22.12.2006 09:24  554
konkretne vsichni ctvernozci maji zaklad pohybovych rychlosti vyssi postupne o 0/1/2/3.
Tj. kdyz clovek ma zakladni pohybovou rychlost chuze 23, tak kun taky (akorat se tomu rika krok).
Ale zatimco clovek ma z.p.r. sprintu tusim 39, tak kun ma u trysku 42 a to je jako by mel Rch vyssi o 6.

Krome toho je to zase Rch kone prvni urovne - na vyssich urovnich bude mit vyssi Rch.
Hypoteticky by se navic mohl naucit nejaky ekvivalent dovednosti "Pohyb v ...", "Rychla chuze" [zvysuji Rch v nejakem prostredi pri prvnich dvou rychlostnich stupnich] a "Atletika" [zvysuje Rch pri druhych dvourychlostnich stupnich]. KTere s ti dokazou docela zamavat.

A pokud vim, tak kone *opravdu* nechodi nijak zavratne rychle.
gran 21.12.2006 20:14  553
XamikCo se týče "pomaleji než já" - pokud vím, tak oni mají pak jiná čísilka při určování "konečné" rychlosti, než "hráčské postavy", ne? (Takové to Chůze +27 atd. (27 jsem si teď vymyslel .)))
xamik 21.12.2006 20:01  552
MarosKMno, treba ta rychlost tech koni je docela zarazejici, rychlost 3 u valecneho kone je zvlastni, ze by kun chodil pomaleji, nez ja...

A valecny kun by podle me mohl mit i vetsi zivotnost, nez jen normalni kun, ze by byl rozdil jen v nosnosti a rychlosti je takove zvlastni...

Mohl by nekdo se skusenostma poradit, jak je to u nich a jak postupuje ten kun o lvl v zavislosti na rytirske schopnosti Rytiruv or?
marosk 17.12.2006 16:14  551
XamikVlastnosti kona su v prirucke PPJ myslim, pri valecnom koni sa to imho upresni podla vlastnosti koni z PPH
xamik 17.12.2006 15:02  550
Mel bych dotaz na Bojovnika Rytire. Ziskal jsem valecneho kone a mel bych ho mit na 2 urovni, jelikoz mam Rytirkskou dovednost Rytiruv or, problem je, ze se mam zeptat PJje na vlastnosti toho kone a on je nezna...

Jak se tam urcuji vlastnosti toho kone?
spisi 30.9.2006 20:02  548
fintyNiekde som tu cital ze niekto ma suhrn fint. Tak keby ten niekto bol taky dobry a napisal link alebo nieco tak by som bol velmi rad. Moj hrac sa mi stazuje(ja som PJ) ze ak su tam aj finty na nieco tak su od vysokej urovne.
cvalimir 13.9.2006 08:24  547
JS - Někde sjem tady už říkal, že to chci jen jako nástin !postavy! ne charakteru.
john_jarik 13.9.2006 08:11  546
CvalimirTohle tu je myslim OT. Takze to proberem pri nasem jednani o postavach.
Jenjedna vec. Pokud myslis, ze ti projde JS, tak teasi zklamu. Takovych tam je jen par a hlavne mentalita je uplne jinde- to totiz vychazi ze sveta.
xkiv 12.9.2006 17:26  545
ResurrectionZa predpokladu, ze tu mezi nama neni inkognito sam JD
resurrection 12.9.2006 17:09  544
ad Jack SparrowMozna zapominate na jeden zcela zasadni moment... postava Jacka Sparrowa je hrana Johnym Deppem a vic nez vetsinu ty postavy tvori prave jeho herecke umeni. Takze uznavam, ze moznost ho hrat je lakava, ale imho krajne nemozna a to skoro i ve fazi pokusu se priblizit (inspiraci). Ale to je jen muj nazor, asi by mi to prislo dost nevkusne kdyby se o to nekdo byt i vzdalene pokousel.
xkiv 12.9.2006 15:46  543
Pokud vim, tak dlouhe dyky volne prechazeji v kratke mece?
Hlavni rozdily jsou v tom, kde je teziste (na konci zbrane, v ruce, ...) a manevrovatelnost (s delsi zbrani se prece jenom nektere kousky provest nedaji, zvlast ty, pri kterych by musela projit casti tela majitele)
cvalimir 12.9.2006 13:49  542
S výměnou dýk např za kord nebo šavli bych souhlasil... Co ty na to Jariku?
noir 12.9.2006 13:24  541
j_j: Vnese to do hry prvek nerovnováhy? Ne.
Bude postavu těšit, že umí něco dobře a v soubojích je vyrovnaným protivníkem?
Bude to hráče bavit? Pak nevidím žádný problém!
john_jarik 12.9.2006 13:15  540
Noircoz o to... mohl. Zalezi, jestli toho PJ hrac presvedci, ze je to faaaaakt nutny. A ze bez toho tu postavu proste dobre nezahraje :)
noir 12.9.2006 13:07  539
Migel: Vše je v rukou GM. Krátké kordíky nebo rapíry bych asi od dýky tak moc neodlišoval. A ve fantasy světech může bých vše úplně jinak...
PJ a hráč si přece tohle mohou klidně domluvit...
Proč by nemohl mít zloděj-pirát výhodu ne s dýkami, ale s kordy?
j_j: No, ony parametry tesáku nejsou od dlouhé dýky zase tak odlišné...


[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt