Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 13.4.2007 16:44  568
To uz spis +1/+2/+3.
domingo 13.4.2007 16:33  567
Bouchi [566]: Hmm ... ale v "heroickom" svete (s vysokou priemernou urovnou; s medianom urovni vacsim ako 1) moze byt 'rytiruv or' dost slaby ...

Teda bonus +1/+3/+5 voci medianu urovni by bol namieste :-)

(aj tak to rozumny PJ osetri ...)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 13.4.2007 15:30  566
Xamik [565]: Pri tve Rychlosti 6 mas rychlost sprintu 38. Kun ma pri Rychlosti 3 rychlost sprintu 41.

Co se tyce urovne kone, tak na 6. urovni uz je to fakt vyjimecne zvire (jak se ostatne v prirucce pise), uz se celkem nema kam vyvijet.

No a rytiruv or se vyviji prave tim souzitim s rytirem, tudiz proste po pulroce takoveho souziti postoupi o ty 2 urovne (z 2. na 4., resp. ze 4. na 6.)
xamik 13.4.2007 12:23  565
Jeste bych se vratil ke konim, pri rychlosti 3 a me rychlosti 6 jsme pri sprintu stejne rychli...

A jeste byme zajimal rytir a jeho kun, pri vlastnosti rytiruv or na 1,2,3 urovni je napevno dany lvl kone na 2,4,6, to se ty kone dale nevyvijeji? Takze kdyz budu jako rytir na 15lvl, tak bude ten kun uz nejakou dobu docela slyby, ne?

Nebylo by lepsi tam dat bonus pro lvl kone, treba +1,+3,+5?

Dale, na 2lvl rytirova ore s nim musim mit vazbu pul roku... abych mohl aplikovat tuto dovednost, ale podleme by se to nemelo vztahovat na uroven kone, jen na schopnost s nim komunikovat a vyuzivat ostatni vlastnosti...
peca_007 30.3.2007 11:17  564
Bouchi [563]: A jeste Athelis, a taky se tu nevyskytuje.

Gwaihir [562]: Bud muzes vznest dotaz pres Altari dotaznik na bojovnika, nebo mi pisni do posty, co potrebujes.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 30.3.2007 08:14  563
Scolex.
Neni.
gwaihir 30.3.2007 08:10  562
Potřeboval bych vědět, kdo dělal příručku bojovníka a jestli je možné ho sehnat na tomhle fóru. Dík.
romik 21.3.2007 09:11  561
Peca: Mám to a na opravách se pracuje. Díky. Přesně tohle byl opotřeba k dovedení fint k dokonalosti :-)
peca_007 20.3.2007 22:03  560
RomiK [557]: Tak spon neco, zbytek zitra (nebo jindy, ale pripominej se :-).
Dras
  • Vzhledem k účinku malá potřebná převaha.
Brutání vstup do boje
  • Spíše než 3 metry by distanční vzdálenost měla být daná dosahem zbraně. Řekněme 2x až 3x délka zbraně, aby byl cíl dostatečně uklidněn.
  • Zdá se mi příliš univerzální. Záměr fint byl mít je více specifické, aby byla mezi fintami určitá rozmanitost. Zahrnutím tolika zbraňových skupin se stává jakýmsi nehezkým univerzálem. Minimálně bych ji omezil na jednoruční zbraně.
  • Potřebná převaha i předpoklady jsou celkem dobré, přesto se mi bonus +4 ZZ už docela dost.
  • zhledem k tomu, že v tomto případě lze použít soustředění na akci, bych vynechal část o snižování potřebné převahy.
Koruna
  • V předpokladech musí jednoznačně být odkrytí alespoň 10 — jinak nelze na hlavu utocit.
  • Možná bych spíše než další bonus k ZZ dal hod 2k6+ na Sílu zranění.
Zaclonění štítem
  • Ze zbraní bych vypustil meče.
  • Moc nechápu popis toho postihu. Každopádně bych při dané potřebné převaze prostě nepočítal kryt štítu a dost (žádné další postihy obránce).
romik 20.3.2007 09:49  559
peca_007Vím, že na RPG F nechodíš, proto jsem to hodil i sem. Budu rád, když připomínky pošleš, já se dyštak připomenu. Díky :-)
romik 19.3.2007 17:18  557
Nové fintyna stránkách Romikovy družiny RomiKova družina se dá nalézt několik nových fint. V podstatě bych o nich rád udělal diskuzi na RPG Foru, ale nebárním se jí ani tady, protože já sem chodím.
migel 25.12.2006 14:44  556
spisiNějáké finty jsem hodil sem, takže pokud potřebuješ, tak si dej vyhledat finty a určitě to najdeš.
xamik 24.12.2006 14:58  555
Jenze kun u Rytire dosahne maximalne 6 urovne, dal jeho postup popisovany neni...
xkiv 22.12.2006 09:24  554
konkretne vsichni ctvernozci maji zaklad pohybovych rychlosti vyssi postupne o 0/1/2/3.
Tj. kdyz clovek ma zakladni pohybovou rychlost chuze 23, tak kun taky (akorat se tomu rika krok).
Ale zatimco clovek ma z.p.r. sprintu tusim 39, tak kun ma u trysku 42 a to je jako by mel Rch vyssi o 6.

Krome toho je to zase Rch kone prvni urovne - na vyssich urovnich bude mit vyssi Rch.
Hypoteticky by se navic mohl naucit nejaky ekvivalent dovednosti "Pohyb v ...", "Rychla chuze" [zvysuji Rch v nejakem prostredi pri prvnich dvou rychlostnich stupnich] a "Atletika" [zvysuje Rch pri druhych dvourychlostnich stupnich]. KTere s ti dokazou docela zamavat.

A pokud vim, tak kone *opravdu* nechodi nijak zavratne rychle.
gran 21.12.2006 20:14  553
XamikCo se týče "pomaleji než já" - pokud vím, tak oni mají pak jiná čísilka při určování "konečné" rychlosti, než "hráčské postavy", ne? (Takové to Chůze +27 atd. (27 jsem si teď vymyslel .)))

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt