Patchesze jim nejrychleji roste Obratnost a Sila
To neni jiste.
Kdyz udelas drsne bojove zamereneho hranicare nebo zlodeje, tak jim Sil + Obr poroste rychleji, nez bojovnikovi.
Bojovnikovi totiz v souctu vyrostou *vzdycky* o +1 za uroven, protoze jsou obe hlavni.
Ale kdyz fakt drtis hlavni + vedlejsi vlastnost, muzes mit v hlavni +2/3 urovne a ve vedlejsi +1/2 urovne, to je dohromady (+4+3)/6 = +7/6 urovni ... proti bojovnikovi s +6/6.
Jo, neni to nijak velky rozdil, ale je tam.
---
Ja bych se spis klonil k "hernim" vyhodam bojovnika:
- pristup ke zbranim a zbrojim
- pristup k vycviku v dovednostech
- vyssi respekt od bojovnych kultur [vcetne pripadnych odmen, hodnosti a titulu]
- nemusi se starat o "nebojovnicke" zalezitosti, tudiz mu na zbran(e) a zbroj zbyde vic zdroju [a tudiz bude mit vyssi cisla]
Nektere archetypy navic *maji* pausalni bonusy ... barbar OC a ochranu ... noo, o moc vic toho nevidim, vysokostupnovy rytir ma prakticky zadarmo dvounasobnou ochranu, bijec ma neco na anulovani malych zraneni, kondotieri maji nejake bonusy ve skupine, sermir a gladiator "vylepseny" vyber akci ... |