Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
profa 17.5.2007 06:59  661
To zní jako zajímavý nápad. Ale ty postihy bych skutečně nedával tak významné, rozhodně menší než ten bonus (třeba jen na ostatní zbraně preferované archetypem).
viking 16.5.2007 20:30  660
No jako začátek bych řekl, že ostatní bovolání mohou mít zbraňovou dovednost maximálně na druhém stupni na první úrovni. Řeči typu, když to ale zdůvodním příběhově, neberu. Příběhem se dá zdůvodnit vše.

Co kdyby si bojovník mohl zvolit po dosažení některého archetypu na 3 stupeň některou zbraňovou dovednost (preferovanou archetypem a jen jednou) na stupeň 4. (konkrétní čísla by se domysleli). Ale tím, že by se specializoval by se mu stejný bonus započítal jako postih, kdyby užíval zbraň z jiné kategorie. A na 9 stupni archteypu by mohl postoupit na 5 stupeň zbraňové specializace, ale jen v té, kde má ten 4 samozřejmě. Opět to samé s postihy při používání zbraně z jiné kategorie.

Doufám, že je to srozumitelné. Vím, že tomuhle zde není moc lidí nakloněno, ale myslím, že to není takový zásah do pravidel a navíc je to vyváženo i postihy.
profa 16.5.2007 20:13  659
anonym [655]: Bojovník bojovníkem je. Jenom asi není tak "přímočarý", jak by si mnozí představovali. Já si taky myslím, že by měl být oproti zloději zvýhodněn, ale neřešil bych to modifikací základního systému, nýbrž přidáním do základu jeho povolání. Jak, to už se ale neodvážím domýšlet.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.5.2007 14:51  658
anonym [657]: Plusminus rok. Ale vsimni si, ze jsem Bouchi [650] nenapsal jako "ALTAR okolo roku 2010 urcite vyda DrD+ 2.0". Uz proto, ze samozrejme nevim, zda budu v roce 2010 jeste pro ALTAR pracovat ci zda bude jeste Altar existovat (takova FASA taky po dvaceti letech existence skoncila).
anonym 16.5.2007 14:40  657
Bouchi 650Já se těším jak velké bude to OKOLO. Ha
celebrindol 16.5.2007 14:22  656
DrD+ 2.0Bouchi [650]:Tak tohle si musím někam zapsat.
anonym 16.5.2007 14:09  655
HmTak koukám, že se ta moje připomínka zvrhla trochu jinam, ale ještě jsem tu nečetl nápad jak to srovnat aby byl bojovník bojovníkem.
xkiv 16.5.2007 12:56  654
Bacit stitem (utok) umi kdokoli, ale tusim, ze bojovnik ma moznost naucit se to bez postihu za chybejici dovednost.
noir 16.5.2007 12:36  653
Bouchi: Nevím, už jsem ta pravidla zapomněl. Měl jsem ale pocit, že to umí jen bojovník fintou. Jestli ne, omlouvám se za sklerózu...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.5.2007 12:33  652
Noir [651]: "Bacit někoho štítem taky. ... Tyhle věci bych jako ryze bojovnické finty nedefinoval, ale umožnil bych bojovníkům, aby v nich byli výrazně lepší, než ostatní."
No vsak v tom baceni stitem bojovnik je lepsi nez ostatni, ne?
noir 16.5.2007 12:28  651
Takhle: Odzbrojit by měl umět každý. Bacit někoho štítem taky. Pokusit se někoho podrazit? No Ježiš, to je přece jasnačka!
Tyhle věci bych jako ryze bojovnické finty nedefinoval, ale umožnil bych bojovníkům, aby v nich byli výrazně lepší, než ostatní. Ale zase třeba myšlenku "víc útoků za kolo? Jen s fintou!" jsem už dokázal zkousnout a dokonce se mi hodně líbí.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.5.2007 12:26  650
No, ja pocitam ze tak okolo roku 2010 vyjde DrD+ verze 2.0, kde treba bude leccos jinak. A zase budou nektere skupiny hracu nespokojeny z jednech duvodu a jine z duvodu presne opacnych.
xkiv 16.5.2007 12:19  649
Me spis vadi, ze spoustu fint a nektere schopnosti moc neuziju, protoze na jejich provedeni jsou potreba takove podminky (prevaha, ...), ze diky provazani vsech bojovych statistik uz jsou skoro zbytecne.
Teda ciste ciselne.
noir 16.5.2007 12:06  648
Bouchi: Ta schopnost ti opravdu pomůže lépe zasáhnout, způsobit větší zranění, nebo zabít nepřátele rychleji?
Opravdu myslíš tu schopnost, která je popsaná tak špatně, že jde zcela proti systému, není vysvětlen její princip, autor nepřemýšlel o jejích důsledcích a obecně je prostě špatná?
Šermíř může tuhle schopnost použít se třemi aktegoriemi zbraní-to není žádné zaměření na jednu zbraň, že? Pokud to funguje u obouručáku i perořízku, je t specializace podivná. Nejsou popsány její podmínky, omezení, jak a kdy se volí a vybírá, kdy se dá změnit atd. atd. atd...

Domingo: Už jsem to popisoval mnohokrát, takže se k tomu nechci vracet, ale s dostatečným omezením a s dostatečným rozvojem by to nevyvážené být nemuselo.
Musaši improvizoval, ale vždycky s katanou nebo bokenem.
anonym 16.5.2007 12:03  647
To HecrasBijec má aspoň něco, ostatní nic. Mi vadí, že oba vládnou mečem stejně a přitom má hrát prim bojovník. Proto navrhuji změnit název příručky na zoufalec :-)))

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt