Nigun:Pokud bych to teda měl zkritizovat: finta je příliš silná, protože:
Každá finta, která dává 2k6+ ke zranění, je podmíněna minimálním stupněm archetypu, tahle není. Vyjímka je ten řez šavlí, a ten tam má zase podmínku v brnění soupeře.
Mělo by být v podmínkách obouruční držení zbraně, když už.
Pokud se nezíská potřebná převaha, nemělo by být možné útočit - sekera už je napřažena a protože je soupeř příliš rychlý, není možné ho trefit, a to ani s postihem. Obecně není moc fint, které by umožňovaly útočit i poté, co člověk nezíská potřebnou převahu, a to je dobře, protože fintou v podobném znění bych nic neriskoval - pokud nezískám převahu, stejně si bouchnu. TOHLE je asi největší výhrada.
Nesystematické je použití toho bonusu při úhybu/krytu. Když už, tak bonus k OČ/postih k OČ, ať se do toho nemontuje jiný parametr další postavy. Navíc při většině zbraní bude pro obránce výhodnější uhnout než se krýt, což by nemělo - v krytu je započítáno to, že se postava snaží uhnout a JEŠTĚ si může pomoci zbraní nebo štítem ne ten úder zastavit, ale směrovat jinam. Nejsou to dvě separátní čísla, ale kryt je bonus k úhybu, protože ten úhyb je v tom započtený.
Vzhledem k tomu, že podstatnou část kola stráví válečník se sekerou nad hlavou, bylo by asi na místě dát mu buď postih na OČ, nebo zakázat kryt.
Nejsem si jistý, ale u seker už jedna takováhle finta dávající zranění 2k6+ je, ne? Pak je tohle zbytečná kopie... finty by měly poskytovat víc možností, ne jen jednu možnost pod různými názvy.
Co ty na to? |