Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
marosk 31.5.2007 14:53  675
xKiv c)Si si tou tretinou isty? Sak mez riadok je Odl+10 a hento je Odl-10 co je dohromady rozdiel 20 a to je desatina nie?
xkiv 31.5.2007 13:00  674
AnonymNo jo, Rychle hojeni:
a) Na vsech stupnich zvysuje Silu Leceni prirozeneho leceni (2/4/6) ... tam je to snad jasne (normalne se hazi, kroll ma +4, ... nakonec prijde bonus za RH)
b) od druheho stupne dava bonus k vyhodnoceni fyzickych pasivnich postizeni ... to je snad taky jasne (normalne se hazi, kroll tusim nema nic, ...)
c) na tretim stupni ma "automaticke" hojeni - zraneni do velikosti τ3(Odl - 10) [cili zraneni velke tretinu radku a mensi] se ani nepisi - tam se nic nehazi a kroll taky zadny bonus nema (protoze ta +4 je explicitne jenom na prirozene hojeni, tj. na to, co je 1x denne)
peca_007 31.5.2007 07:11  673
anonym [672]: Mám v družině krolla a nevím jestli ho mám při tom zvýhodnit tou +4kou.
Ne.
anonym 30.5.2007 14:17  672
xKivTrochu jsem to domotal, nemyslel jsem to hojení zranění co probíhá 1x za den, ale tu schopnost, ... a teď nemám pravidla... jak si na třetím stupni už nezapisuje vůbec zranění do určité síly . Mám v družině krolla a nevím jestli ho mám při tom zvýhodnit tou +4kou.
xkiv 29.5.2007 11:09  671
Rychle hojeni je bonus +2/+4/+6 k Sile Leceni pri hojeni zraneni - to znamena, ze pri tom normalnim hojeni zraneni, co je jednou za den, kdy si vsechny postavy pocitaji SL=oprava za podminky + oprava PJ + 2k6+ -7 [a krollove si prictou +4] si bijec navic jeste pricte 2/4/6.

Nejsem si jisty, jestli si ten bonus ma pricitat i u ostatnich druhu hojeni (prvni pomoc, ...), ale rozhodne to, jestli si haze 2k6+ nezavisi na tom, ze pouziva rychle hojeni, ale na tom, co tim rychlym hojenim zrychluje.

Krollovo +4 se tusim pricita vylucne k prirozenemu hojeni.

Vlkodlaci (a jine potvory s podobnou schopnosti) tusim regeneruji konstantni krizky jednou za par kol (nic nehazeji).
anonym 29.5.2007 07:40  670
Bijec - léčeníMalý dotaz. Háže se 2k6+ k bijcovému rychlému hojení, případně počítá se tam krollova +4? Myslím že vlkodlak má něco podobného a tam taky nevím jestli mu mám házet.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 28.5.2007 06:51  669
Viz errata.
hecras 28.5.2007 06:20  668
Potřeboval bych vysvětlit fintu pohotové krytí štítem. Nejsu si zcela jistej, jestli se při použití této finty dá ještě i normálně útočit, nebo o útok přicházím. Díky za vysvětlení.
patches Patches 17.5.2007 12:23  667
VikingZas tak tezky to neni - staci se insiprovat bud uz existujicimi fintami nebo literaturou, filmem ci vojenskou historii... A hraci by obcas mohli take s necim prijit (obvykle to delam tak, ze vezmu jejich navrh, vsechna cisla vyrazne upravim v bojovnikuv neprospech pri zachovani alespon domnele vyhodnosti a necham je to pouzivat :-)
viking 17.5.2007 12:00  666
Problém je, že já na tohle nemám hlavu.
patches Patches 17.5.2007 10:08  665
VikingS fintama to mas asi takhle - je jen na tobe a tvem PJ, jestli si nejaky k tem existujicim sami vytvorite...

Ostatne casem je z toho nutnost, protoze fint pro jednotlive zbranove dovednosti je malo (nazval bych to spis inspirativnim seznamem) a vetsina lidi, co znam, se u Bojovnika radeji zameri na jednu zbran ci kombinaci zbrani, nez aby se ucili na kazde urovni finty k jinym typum zbrani...

Jinymi slovy - co si sam nevytvoris, to nemas :-)
viking 17.5.2007 09:40  664
Já si myslím, že pro bojovníka by bylo nejdůležitější vytvořit nové finty. Nejlépe 2-3 od každé kategorie. Vím, že to není tak snadné, ale zatím se nic nedělo. Zde je jeden pokus, který nebyl bohužel úplně dotažen, ale je to inspirující. Také je to dobré v tom, že tyhle finty byly vytvořeny ve spolupráci s historickým šermířem: http://rpgforum.jinak.cz/viewtopic.php?t=4037&sid=c0cdac94d72c812888caf4388ba970a4

Když by byl větší výběr fint, tak bych byl pro omezení používání stejné finty na stejného protivníka (úspěšné použití!). Třeba takhle: první pokus(úspěšný!) plné bonusy, druhý pokus(úspěšný!) poloviční bonusy, další pokus - běžný útok nebo se automaticky nepovede (možný i nějaký hod na náhodu a případný úspěch poloviční bonusy). Tohle je jen návrh nemusí to tak být. navíc u některých finty je tenhle postup nemožný. Tím chci prostě říci, že pokud na mě někdo udělá 2x nějakou kulišárnu tak si budu dávat majzla.
viking 17.5.2007 09:24  663
Takhle ten postih je prot, že přílišná specializace je taky naprd. Gladiátor má tu výhodu, že si bude moct vybrat ze všech kategorií.
anonym 17.5.2007 09:21  662
Viking 660Gut, dobrý nápad, ale co takový gladiátor? Ten tam má myslím, že může používat všechny zbraně (nebo tak nějak). Jinak se mi to hodně líbí.
profa 17.5.2007 06:59  661
To zní jako zajímavý nápad. Ale ty postihy bych skutečně nedával tak významné, rozhodně menší než ten bonus (třeba jen na ostatní zbraně preferované archetypem).

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt