Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
resurrection 16.6.2007 23:10  722
2peca_007: To jsou postihy edice B z PPH Boj po slepu. Boj za snizene viditelnosti by asi byl mozna lepsi... zase ale nevidim duvod to nejak zeslozitovat stupnema uspechu apod. Taky kdyby bylo vyzadovano to odkryti 10, tak by ta finta byla na nic, jelikoz jen s UC bys toho v zivote nedosahl a povedlo by se to leda s extremni nahodou (ja hodim 12 a on 2...) pri relativne srovnatelnych hodnotach utok/obrana, pricemz obrana je v tomhle jeste zvyhodnena moznym stitem, helmou i obecne je obrana vetsi, jak se resilo snad v obecnym klubu.

2XXX: V pohode, ale ten postih -2 je prave za to, ze se shyba, takze i kdyz se bude branit tim co ma v druhe ruce, stejne nema plnou mobilitu a nemuze se branit tak "efektivne". Pokud si vybere ze tu fintu nakonec neprovede, tak se postupuje normalne a zadny postih neni. Jo a finty nemaji stupne :-)

ad Helmy: No tak to je mi pripada skoro horsi nez bez helmy. Kdyz se dostane skrz hledi prach ci pisek (oboji dost v pohode) do helmy, tak si ani nemuze ten dotycnej od toho pomoc. Ale rekneme ze by to mohlo davat treba +1 na obranu proti tomu prave tim, ze muze otocit vcas hlavu nebo tak...

Mozna lepsi nez "boj beze zbrane" by bylo dat "boj s improvizovanymi zbranemi". Preci jenom mi neco takoveho sedi spis na toho gladiatora...

To s tim pozadavkem na archetyp a pak to seknuti se mi moc nelibi, to je takovy strasne ultimatni. Takhle je to docela v pohode, relativne dobre kompenzovano tim postihem na obranu a pozadovanou prevahou. Mozna ale nedavat to jako oslepeni (-6/-10) ale:

V danem kole je postava dezorientovana a nemuze utocit, pouze se branit s postihem -3. Pokud si zvoli akci protrit si oci, nemuze se branit vubec nijak (jen OC), ale od dalsiho kola uz nema zadny postih. Pokud tak neucini, dalsi dve kola ma postihy jako za snizene viditelnosti (-1/-3). Pote pisek vymzoura a vidi opet normalne.

Porad je tam ale problem s tim zasahem. Ja bych to dal normalne ze staci odkryti 1, preci jenom hodit hrst pisku nekomu do obliceje kdyz se proti tomu neda ani moct branit je o dost jednodussi nez ho seknout mecem tamtez kdyz se brani. Kdyby tam bylo tech 10, tak se to v podstate neda provest a byla by to dalsi finta uplne na nic kterych je uz ted v bojovnikovi dost (+ na netu)... Kdyz to bude jen s tim bojem za snizene viditelnosti (-1/-3) tak to ani neni tak ultimatni.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 16.6.2007 23:04  721
peca_007 [720]: Odkrytí menší než deset, přecijen jde o zbraň typu "oblak částic"
peca_007 16.6.2007 22:37  720
Resurrection [712]: podle me tam mas prilis drsne postihy. ja bych ty postihy dal stejne jako pri snizene viditelnosti ci boji poslepu (asi mozna rozlisit 2 stupne oslepeni - dvou- a jedno-kolove). utocnik pro uspesne oslepeni musi mit odkryti alespon 10, aby mohl zasahnout hlavu. nemusi byt jenom plaz, ale i jiny vhodny povrch (spras, vrstva jehlici, blato,...) nebo dostupny material (pisek ci mouka v pytliku u pasu).
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 16.6.2007 20:39  719
Upgrade:

srupeň archetypu 5 + znalost finty oslepení I

všechno stejné, ale ještě navíc ho potom sekne tím co má v druhé ruce
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 16.6.2007 20:30  717
To víš, že je to nedodělaný, když je to první návrh.

Resurr...Pokud vsak na bojovnika nekdo predtim zautoci - mohl by se bránit bez omezení tím co má v druhé ruce.

Khar... s tou helmou bych souhlasil
kharadan 16.6.2007 20:11  715
Tam by se dalo využít toho, že bude dývat stejný bonus na obranu, jako dává postih na smysly
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 16.6.2007 20:09  714
Nezapomínáte na případné hledí u přilby? :)
resurrection 16.6.2007 20:09  713
Jeste dodatek: Pokud se zasazeny rozhodne oci si neprotrit, tak oslepeni po dvou kolech zmizi (mzouranim) samovolne.
resurrection 16.6.2007 20:07  712
XXXTak predne je to dost nedotazeny. Moje verze:

OSLEPENI PISKEM
Predpoklady: piscite misto (napriklad plaz), jedna ruka volna, prevaha +2

Bojovnik se sehne, nabere do hrsti pisek a hodi ho protivnikovi do obliceje, cimz ho dezorientuje a oslepi.

Bojovnik utoci jako beze zbrane (tedy pouze UC+2k6+ bez postihu za chybejici dovednost). Protivnik se brani uhybanim a pripadne stitem (OC+2k6+(stit)). Pokud vsak na bojovnika nekdo predtim zautoci, tento ma postih na obranu -2, pokud se vsak rozhodne fintu neprovest, postih na obranu nema.

Pokud bojovnik zasahl, tak je protivnik jedno kolo dezorientovany a oslepeny (utok s postihem -6 a obrana s postihem -10). Muze se rozhodnout ve sve akci protrit si oci (a postihu se zbavit), ale pak se nemuze nijak aktivne branit (obrana pouze OC).
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 16.6.2007 19:48  711
omlouvám se za překlepy a chyby
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 16.6.2007 19:47  710
Ble dřívější inspiraceCo takhle ta finta hození písku do xichtu? (původní myšlenka už nevímkoho).

kategorie - beze zbraně
Převahu bych dal tak 1 - 2
předpoklady jedna ruka volná
Bojovník se sehne, nabere písek do ruky a hodí ho na nepřítele (skupinku nepřátel). Normálně bych to počítal jako uč pěstí + bonus +2/+3 (nemusím ho nutně trefit). On se může bránit jen uhnutím s postihem - nevím -2? (písku se blbě brání). Po zásahu by měl písek v očích, tudíž postih na sms, bč atd. Postih bych dal rozdíl mezi úč a krytem - sms (zavře oči) a každé kolo by se zmenšoval o jeho sms. jo min 1 kolo by si to stejně užíval.

Připomínky???
domingo 7.6.2007 09:24  709
xKiv [708]: Potom to je OK.
xkiv 7.6.2007 09:22  708
domingoVidno to hlavne na tom ze schopnost utoku v DnD aj DrDo rastie podstatne rychlejsie ako obrana, v DrD+ je to zhruba vyrovnane, aj ked utok ma trochu navrch - UC postavy je rovnake ako OC (ked to nezmenia schopnosti), UC zbrani je vo vseobecnosti vyssie ako OC ... podla mna by mala mat trochu navrch obrana, ale to by boje mohli trvat prilis dlho.

1) Zakladni obrana je "o neco" vyssi nez utok (zaokrouhluje se nahoru)
2) na prvni obranu mas kryt, a na kryt jsou mensi postihy nez na utok
3) bojovnici preci jen nejake obranne schopnosti maji (treba barbar ma ted na prvnim stupni v lehke zbroji +1 k OC)
4) pri "odkryti" 0 k zasahu nedojde, takze pri UC=OC je fakticka sance na zasah cca 44%
5) "low-end" zbrane maji srovnatelne utocnosti a kryty ... u tezsich zbrani (zvlast v kategorii mecu) utocnost roste vic, ale tam mame zase velkou PS a z toho postihy
6) zbroj s tim nezamicha - omezeni je na boj, postih na Obr postihne stejne utok i obranu

Ja si myslim, ze u vyrovnanych souperu obrana *ma* trochu navrch. Teda ta prvni (leda bych mel druhou zbran/stit, pak i ta druha a mozna jeste treti - ale treti uz me muze "outflankovat" a jit do me zezadu)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 7.6.2007 06:42  707
Dal jsem ji na homepage.
hecras 7.6.2007 06:23  706
Bouchni 518Prosímtě mohl by jsi dát tuto úpravu do záhlaví, už sem ju jednou marně hledal, ale byla moc dobře schovaná.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt