Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.6.2007 08:27  740
Resurrection [735]: IMHO srovnani s utokem zezadu neni uplne na miste. Kdyz s nekym bojuju tvari v tvar, tak si prece davam pozor na _veskere_ jeho pohyby. Tudiz kdyz ma treba v rukavu vrhaci ryku, necha ji sklouznout do dlane a pak ji po mne hodi, tak mam rozhodne vetsi sanci nejak reagovat nez kdyz ji po mne hodi zezadu, kdy o utoku vubec nevim.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 17.6.2007 08:25  739
Sakra, mělo to být oč 0 + ten štít. to je dle pravidel
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.6.2007 08:23  738
XXX [733]: Zas tam cpes ten netypicky mechanismus ("ale pak se nemuze nijak aktivne branit (obrana pouze OC + případný štít - ten kryje i pasivně)")
Zkuste trochu vyuzovat mechansmy jiz existujici.
Napriklad na sebrani pisku ze zeme se da krasne pouzit mechanismus Vyjmuti predmetu z obtizneho mista. A ten se muze klidne pouzit i na protirani oci (s tim ze kdyz si je protira, tak bude mit jeste postih jako za snizene viditelnosti, navic nemuze utocit, takze ma vlastne -7 k OC).
resurrection 17.6.2007 08:21  737
XXXNj, ale je to presne podle jiz existujicich pravidel :-) No uvidime co na to vetsi odbornici nez my (nemyslim to ironicky, aby nevznikl flame bo tak neco!)... ja treba dost nerad manipuluju s cislama, protoze v DrD+ to neni linearni a nikdy nevim co +/- 2 treba zpusobi...
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 17.6.2007 08:18  736
To Resur...Asi to děláš moc brutální, ale podle pravidel máš s oslepením pravdu.
resurrection 17.6.2007 08:18  735
A nebo...2Bouchi: Mam na mysli mechanismus jako pri utoku zezadu. Pri utoku stitem o stitu dotycny vi a tak ho sice prekvapi, ale ne tolik ze ho jim nekdo chce prastit. O tomhle ale dotycny nevi a proto se postupuje jako by "nemel o utoku sebemensi tuseni."

Aby se to tedy zjednodusilo a sjednotilo se soucasnymi pravidly:

OSLEPENI PISKEM
Pozadavky: prevaha +2, piscite ci jine vhodne podlozi a volna ruka nebo pripraveny vhodny material v ruce.

Bojovnik vycka na vhodny okamzik a misto sveho utoku hodi oblak pisku souperi do obliceje. Ten je oslepen a dezorientovan.

Pokud bojovnik nema pisek (ci jiny vhodny material) pripraveny, musi se sehnout a nabrat ho do ruky, pricemz ma postih -2 na obranu, jakoby klecel.

Bojovnik tedy utoci jako beze zbrane bez postihu za chybejici dovednost.

Protivnik je utokem vzdy zaskocen, jelikoz nema o zakernem utoku sebemensi tuseni a jeho obrana je tedy 0. Pokud protivnik tento utok ceka (tedy pouzil napriklad sermiruv odhad umyslu), brani se normalne uhnutim.

Jestlize bojovnik zasahne a dosahne odkryti 10 a vice, finta se zdarila. Protivnik je tak v tomto kole oslepen a plati pro nej stejna pravidla jako pri boji po slepu, tedy obecne ma -6 na UC, -10 na OC a s temito postihy muze utocit i se branit.

Oslepeni trva celkem tri kola a pak dotycny vidi opet normalne. Muze se vsak ve sve akci pokusit protrit si oci a zbavit se tak postihu ihned, do konce kola se ale muze branit pouze uhnutim a to s postihem -10 za boj po slepu a nemuze utocit.


Takhle je to zcela v souladu s jiz existujicimi pravidly.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 17.6.2007 08:17  734
Co takové shrnutíSLEPENI PISKEM

Predpoklady: piscite misto (napriklad plaz), jedna ruka volna, možnost babrat si písek dopředu
prevaha +2

Bojovnik se sehne, nabere do hrsti pisek a hodi ho protivnikovi do obliceje, cimz ho dezorientuje a oslepi.

Bojovnik utoci jako by ho chtěl bouchnout pěsí s bonusem +3 (nechce ho skutečně trefit). Protivnik se brani uhybanim, pripadne stitem a má bonus za helmu (podle postihu k sms má bonus). Pokud vsak na bojovnika nekdo predtim zautoci, tento ma postih na obranu -2, pokud se vsak rozhodne fintu neprovest, postih na obranu nema. Nemůže ale v tomto kole útočit.

Pokud bojovnik zasahl, tak je protivnik jedno kolo dezorientovany a oslepeny - postih -3 k bč,úč,oč. Muze se rozhodnout ve sve akci protrit si oci (a postihu se zbavit), ale pak se nemuze nijak aktivne branit (obrana pouze OC + případný štít - ten kryje i pasivně).

odkrytí: u škrcení je 8, vydloubnutí očí 11. Tohle není případ zmíněných fint, kde je opravdu nutné ho tak přesně trefit, proto bych dal ODKRYTÍ 6 ať nežeru.

Trvání - 3 kola nebo do protření
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.6.2007 08:06  730
Resurrection [729]: No, ty to zduvodnujes jako "jelikoz je tim nenadalym utokem prekvapen", ale to IMHO moc nesedi - i treba u Uderu stitem je protivnik prekvapen (protoze neceka ze by bojovnik utocil stitem), presto si na obranu normalne haze.
Kazdopadne ted nemam cas ty vase mechanismy a cisla studovat, takze se vyjadrim pozdeji.
resurrection 17.6.2007 07:55  729
BouchiAha, to sem si splet. Myslel sem to stejny jako utok na vyrazeneho protivnika, kde se nepocita OC, ale rovnou 0. Kazdopadne +1 za pripadnou helmu a kryt stitu bych nadale zapocitaval. Takhle by to bylo v poradku?
resurrection 17.6.2007 07:51  728
XXXNejaky odkryti jak rika peca_007 by tam asi bejt melo, ja navrhuju tech 8 s tim, ze se protivnik aktivne nebrani.

To se mi porad nezda, imho je lepsi nechat to na tom co bojovnik umi. Tedy kdyz umi zautocit dvakrat za kolo, tak si sekne tak jako tak...

Opakuju, ty puvodni postihy -6/-10 jsou postihy z PPH "boj po slepu". Tyhle postihy -1/-3 jsou "boj za snizene viditelnosti". Prvni postihy jsou strasne ultimatni a ty druhy mi prijdou tak akorat. Navic kdyz se jich bude chtit dotycny zbavit, tak si musi protrit oci a nebude se moct branit vubec (a nebo s postihem jako po slepu). V tom samym kole ani navic nemuze utocit kvuli dezorientaci... Zmensovani postihu je sice hezky, ale strasne to zesloziti situaci. Klidne to muzeme udelat peklo slozity a realisticky, ale pak se jedno pouziti bude rovnat peti hodum a sledovanim nejakych menicich se hodnot po x kol...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.6.2007 07:44  727
Resurrection [725]: "protivnik se brani POUZE svym OC (+ maximalne stit +1 za pripadnou helmu). Tedy si na obranu nehazi"
Pokud neni nekde v pravidlech podobnz mechanismus uz pouzit, tak prosim nezavadet. Dalsi vyvoj pravidel by mel vest ke zjednodusovani a sjednocovani mechanismu, ne k zavadeni dalsich vyjimek.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 17.6.2007 07:38  726
Odkrytí 10: rozhodně je lehčí ho trefit "oblakem" než pěstí. Ta 10ka mi příjde hodně přehnaná. Podle mě stačí bohatě 1 a ještě bych mu lal bonus k ÚČ. je to na podobném principu jako u kouzelníkova kouzla dotyk ne? ten taky nezraňuje a tohle taky nezraňuje. Už vidím jak se uhýbáš písečné bouři z pracky velkého krolla.

Resurr... vím že nemají stupně. Šlo by o "novou fintu". Beru to tak, že ze zdokonalil, zrychlil a na 5. stupní archetypu ho může ještě zkusit trefit.

Postihy: -1/-3 je divné. Vletěl ti nekdy písek do očí? To spíš -3/-3. Moje původní myšlenka byla udělat to podle odkrytí a postupné zmenšování postihů se mi líbilo. Dle sms, ale min. 1 kolo. "Protření" čoček by to urychlilo.
resurrection 17.6.2007 07:38  725
peca_007Kvuli shejbani ma dotycnej postih -2 na vsechny obrany pred provedenim te akce a sam samozrejme nemuze v tom kole utocit (nema-li vic utoku za kolo). Ten postih muzeme zvetsit, aby to bylo vice nebezpecne.

Odhad umyslu je schopnost sermire a jestlize ma bojovnik prevahu, tak jedna rychleji a to by protivnik musel bejt Einstein aby v tom zlomku vteriny pochopil a spravne zareagoval. Jestlize si to bojovnik navic pripravi driv, tak odpada jak postih na obranu tak moznost ze to protivnik pochopi. V ramci jednoduchosit bych ale necinil v tom takovy rozdil = protivnik to proste neodhadne a lisi se akorat postih kdyz to dela az v tom kole.

Vyresit to odkryti 10 imho lze (presto bych ho ale snizil) takto:
- protivnik se brani POUZE svym OC (+ maximalne stit +1 za pripadnou helmu). Tedy si na obranu nehazi, jelikoz je tim nenadalym utokem prekvapen. Kryt za prekazkou atd. nehraje roli (jen aktivni stit), jelikoz je to mireny utok na hlavu.

Jelikoz hazet piskem protin nekomu je o dost jednodussi a navic je to utok cileny, tak bych dal potrebne odkryti 8 (tedy snizeni o 2).

Co takhle?
peca_007 17.6.2007 00:55  723
Wolfi [721]: to neznamena, ze se nemusis trefit.

Resurrection [722]: to je tezky. jednak se musis (v tomto pripade) sehnout pro hrst materialu a pak jim teprve utocit = protivnik muze snadno odhadnout tvuj umysl a vcas si dat pozor. takze to odkryti 10 je imho na miste tak jako tak.

moznosti, jak to "vylepsit" je vice, me napadaji 2:
1/ moznost vykopnout pisek (rikejme tomu pisek, ale proste dany material) nohou = nemusim se shybat, utocit tedy nohou.
2/ pripravit si pisek do ruky predem = musim mit volnou ruku, ale zase se nemusim shybat.

soubojak drd+ je preferuje vyssi obranu proti utoku. to vyplya ze zpusobu zaokrouhlovani UC/OC. rozdil je pri stejne OBR je 0, nebo 1, takze nic zasadniho. kazdopadne si myslim, ze pouzit fintu na vyrovnaneho protivnika chce trochu stesti a nejaky ten um.

kazdopadne by to chtelo jeste promyslet.
resurrection 16.6.2007 23:10  722
2peca_007: To jsou postihy edice B z PPH Boj po slepu. Boj za snizene viditelnosti by asi byl mozna lepsi... zase ale nevidim duvod to nejak zeslozitovat stupnema uspechu apod. Taky kdyby bylo vyzadovano to odkryti 10, tak by ta finta byla na nic, jelikoz jen s UC bys toho v zivote nedosahl a povedlo by se to leda s extremni nahodou (ja hodim 12 a on 2...) pri relativne srovnatelnych hodnotach utok/obrana, pricemz obrana je v tomhle jeste zvyhodnena moznym stitem, helmou i obecne je obrana vetsi, jak se resilo snad v obecnym klubu.

2XXX: V pohode, ale ten postih -2 je prave za to, ze se shyba, takze i kdyz se bude branit tim co ma v druhe ruce, stejne nema plnou mobilitu a nemuze se branit tak "efektivne". Pokud si vybere ze tu fintu nakonec neprovede, tak se postupuje normalne a zadny postih neni. Jo a finty nemaji stupne :-)

ad Helmy: No tak to je mi pripada skoro horsi nez bez helmy. Kdyz se dostane skrz hledi prach ci pisek (oboji dost v pohode) do helmy, tak si ani nemuze ten dotycnej od toho pomoc. Ale rekneme ze by to mohlo davat treba +1 na obranu proti tomu prave tim, ze muze otocit vcas hlavu nebo tak...

Mozna lepsi nez "boj beze zbrane" by bylo dat "boj s improvizovanymi zbranemi". Preci jenom mi neco takoveho sedi spis na toho gladiatora...

To s tim pozadavkem na archetyp a pak to seknuti se mi moc nelibi, to je takovy strasne ultimatni. Takhle je to docela v pohode, relativne dobre kompenzovano tim postihem na obranu a pozadovanou prevahou. Mozna ale nedavat to jako oslepeni (-6/-10) ale:

V danem kole je postava dezorientovana a nemuze utocit, pouze se branit s postihem -3. Pokud si zvoli akci protrit si oci, nemuze se branit vubec nijak (jen OC), ale od dalsiho kola uz nema zadny postih. Pokud tak neucini, dalsi dve kola ma postihy jako za snizene viditelnosti (-1/-3). Pote pisek vymzoura a vidi opet normalne.

Porad je tam ale problem s tim zasahem. Ja bych to dal normalne ze staci odkryti 1, preci jenom hodit hrst pisku nekomu do obliceje kdyz se proti tomu neda ani moct branit je o dost jednodussi nez ho seknout mecem tamtez kdyz se brani. Kdyby tam bylo tech 10, tak se to v podstate neda provest a byla by to dalsi finta uplne na nic kterych je uz ted v bojovnikovi dost (+ na netu)... Kdyz to bude jen s tim bojem za snizene viditelnosti (-1/-3) tak to ani neni tak ultimatni.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt