Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
profa 26.6.2007 16:48  771
PatchesKdyž tam píšeš, že na bodnutí není šavle stavěná, mohla by tam být ještě nějaká pravděpodobnost, že se šavle poškodí (je to jen návrh, aby toho tam nebylo moc).
marosk 26.6.2007 16:23  770
PatchesTento navrz sa mi pozdava, myslim ze ho skusim tiez.
resurrection 26.6.2007 13:42  769
xKivNo to ne, sila by se snizila jen pro ucely zraneni. Silu si nemuzes nijak ani umele snizit. Proste ho akorat "mene" prasti, ale s vetsi sanci ho prastit. Predstavuju si to tak, ze proste ho chces trefit za kazdou cenu, ale pripadny zasah pak za moc nestoji. Potrebna sila s tim nema co delat a pak by vypocty byly samozrejme sileny. Takhle se akorat musi znovu vypocitat ZZ, coz v tabulce neni takovej problem imho...
patches Patches 26.6.2007 13:40  768
Rychle bodnutiNeco podobneho jsem vymyslel jenom pro savle - necekane bodnuti. Souper neocekava, ze touhle obvykle secnou zbrani budes bodat, takze mas bonus +3 k UC, ale protoze cepel neni tomuhle utoku uzpusobena, tak take postih -2 k ZZ. Potrebnou prevahu mam na +3, kdyz ji nezisas, nepodarilo se ti soupere prekvapit, takze mizi bonus k UC, ale zustava postih k ZZ...
xkiv 26.6.2007 12:52  767
Navic by pak pro nekoho s velkou chybejici silou bylo extremne vyhodne dat do toho efektivni Sil minus hooooodne, mit zaruceny zasah a ZZ = Zraneni Zbrane - 5 (minus to za chybejici silu a pripadne dovednost).

(z toho mi plyne, ze by se
1) musely prepocitavat postihy za chybejici silu, vcetne toho, ze pri -11 uz zbran nemuze pouzit
2) bonus na utok by musel byt dost velky, aby to vyvazil = vetsi nez Rozdil/2 (protoze tolik by tratil na postizich)
)
resurrection 26.6.2007 12:48  766
XXXNo v podstate je to stejny jako bys vzal kus sily a dal si ji do obratnosti... /2 je tam protoze UC je Obr/2. Jediny co je hloupy je to prepocitavani ZZ s jinou silou no.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 26.6.2007 11:16  765
Resur...To se mi zdá jako moc složité přepočítávání.
resurrection 26.6.2007 08:29  764
XXXCo to dat trochu systemoveji:

- bojovnik nahlasi predem, kolik sily do zasahu da a rozdil mezi maximalni moznou silou a zvolenou silou/2 si pricte do utoku. Pro vypocet zraneni se pak pouziva sila zvolena, nikoliv maximalni. Bojovnik se tedy snazi zasahnout i za cenu slabsiho zraneni.

Priklad: Bojovnik Sil +5 se rozhodne dat do uderu jen silu +2 a ziskava tak bonus k utoku +2 (3/2). Snizi se mu vsak take pripadne zraneni za mensi silu.
marosk 25.6.2007 16:28  762
XXXZaujmave, nesystemove ale zaujmave.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 25.6.2007 16:04  761
Peca - vyzkoušíme

Next one: návrh

RYCHLÉ BODNUTÍ

typ - bodné nožná i sečné zbraně
potřebná převaha - min +1
předpoklady - jednoruční držení zbraně

Tahle finta by probíhala tak, že by se snažil bojovník využít své rychlosti na úkor síly úderu a byla by spíše vhodná pro rychlé šermíře, gladiátory než pro silné bijce.

mechanizmus: bojovník si k úč přičte rozdíl mezi jeho a protivníkovou převahou, ale stejný počet bodů si odečte od ZZ (Př: +3 úč/-3 zz). Pokud by měl bojovník stejnou nebo menší převahu, nemohl by zaútočit.

V praxi bych si to představil tak, že bojovník čeká na jakýkoli náznak protivníkového pohybu, když bum, v tom mu jedna přistane než si stačí uvědomit vo co tu go.
peca_007 18.6.2007 20:52  759
Resurrection [755]: no dobre, tak to zkuste parkrat zahrat, pouzij to i proti vlastnim postavam, a kdyz vam to prijde OK, tak jo :-)
profa 18.6.2007 17:59  758
Právě, aby nevznikly takovéhle dohady, by se tam ty postihy psát neměly.
resurrection 18.6.2007 16:54  757
xKivA kdyz uz jsme u toho, je lepsi rict "a ma postihy jako pri boji poslepu" nez "a ma postihy -6/-10"

Mam to tam tak napsany, jen v zavorce pripominam co to je za postihy: ...Dale pro nej plati pravidla jako pro oslepeneho protivnika (-6 na UC a -10 na OC).

A snad nemyslis vazne, ze se slepota muze scitat ne? :-) To by me zajimalo jak se da byt treba dvakrat slepejsi :D
xkiv 18.6.2007 14:29  756
Jinak rozlisovat boj za snizene viditelnosti (-1/-3) a boj poslepu (-6/-10), je to docela rozdil :-) Tohle je boj poslepu, protoze postizeny proste nevidi nic a neda se to moc srovnavat treba s pritmim apod.

A kdyz uz jsme u toho, je lepsi rict "a ma postihy jako pri boji poslepu" nez "a ma postihy -6/-10" - protoze kdyz mam slepotu ze dvou ruznych zdroju, tak aby se mi ty postihy nescitaly.
resurrection 18.6.2007 13:38  755
2XXX: Jak rika peca_007, proste kdyz mas stit, tak se tomu ubranis mnohem snaz.

2peca_007: Mno to snizeni prevahy je v zavislosti na tom, ze na skrceni potrebujes 7 a tohle je imho o dost jednodussi, takze je na to 6. Chapu, je to arbitrarne stanoveny, ale me se to zda docela v poradku vzhledem k ucninku.

Varianta, vzhledem k tomu co rikas dal, by byla dat odkryti 7 (jako treba u odzbrojeni nebo u toho skrceni) a slepoty se bez vytreni oci neda zbavit. Sice by to bylo docela ultimatni, ale ne zas tak moc :-D

Jinak rozlisovat boj za snizene viditelnosti (-1/-3) a boj poslepu (-6/-10), je to docela rozdil :-) Tohle je boj poslepu, protoze postizeny proste nevidi nic a neda se to moc srovnavat treba s pritmim apod.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt