Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Bojovník
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
Patches
26.6.2007 17:27
772
Profa
"Neni stavena" chapu spis jako, ze jeji hrot jakozto vice ci mene zahnuty neni vhodny pro plne vyuziti sily pri vedeni utoku, proto ten postih k ZZ...
Je pravda, ze by se hrot nejspis mohl poskodit napriklad o kovovou zbroj nebo stit, ale to mi pripada zbytecne komplikovany, zvlast kdyz DrD+ nema pravidla pro poskozeni zbrane...
26.6.2007 16:48
771
Patches
Když tam píšeš, že na bodnutí není šavle stavěná, mohla by tam být ještě nějaká pravděpodobnost, že se šavle poškodí (je to jen návrh, aby toho tam nebylo moc).
26.6.2007 16:23
770
Patches
Tento navrz sa mi pozdava, myslim ze ho skusim tiez.
26.6.2007 13:42
769
xKiv
No to ne, sila by se snizila jen pro ucely zraneni. Silu si nemuzes nijak ani umele snizit. Proste ho akorat "mene" prasti, ale s vetsi sanci ho prastit. Predstavuju si to tak, ze proste ho chces trefit za kazdou cenu, ale pripadny zasah pak za moc nestoji. Potrebna sila s tim nema co delat a pak by vypocty byly samozrejme sileny. Takhle se akorat musi znovu vypocitat ZZ, coz v tabulce neni takovej problem imho...
Patches
26.6.2007 13:40
768
Rychle bodnuti
Neco podobneho jsem vymyslel jenom pro savle - necekane bodnuti. Souper neocekava, ze touhle obvykle secnou zbrani budes bodat, takze mas bonus +3 k UC, ale protoze cepel neni tomuhle utoku uzpusobena, tak take postih -2 k ZZ. Potrebnou prevahu mam na +3, kdyz ji nezisas, nepodarilo se ti soupere prekvapit, takze mizi bonus k UC, ale zustava postih k ZZ...
26.6.2007 12:52
767
Navic by pak pro nekoho s velkou chybejici silou bylo extremne vyhodne dat do toho efektivni Sil minus hooooodne, mit zaruceny zasah a ZZ = Zraneni Zbrane - 5 (minus to za chybejici silu a pripadne dovednost).
(z toho mi plyne, ze by se
1) musely prepocitavat postihy za chybejici silu, vcetne toho, ze pri -11 uz zbran nemuze pouzit
2) bonus na utok by musel byt dost velky, aby to vyvazil = vetsi nez Rozdil/2 (protoze tolik by tratil na postizich)
)
26.6.2007 12:48
766
XXX
No v podstate je to stejny jako bys vzal kus sily a dal si ji do obratnosti... /2 je tam protoze UC je Obr/2. Jediny co je hloupy je to prepocitavani ZZ s jinou silou no.
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
26.6.2007 11:16
765
Resur...
To se mi zdá jako moc složité přepočítávání.
26.6.2007 08:29
764
XXX
Co to dat trochu systemoveji:
- bojovnik nahlasi predem, kolik sily do zasahu da a rozdil mezi maximalni moznou silou a zvolenou silou/2 si pricte do utoku. Pro vypocet zraneni se pak pouziva sila zvolena, nikoliv maximalni. Bojovnik se tedy snazi zasahnout i za cenu slabsiho zraneni.
Priklad: Bojovnik Sil +5 se rozhodne dat do uderu jen silu +2 a ziskava tak bonus k utoku +2 (3/2). Snizi se mu vsak take pripadne zraneni za mensi silu.
25.6.2007 16:28
762
XXX
Zaujmave, nesystemove ale zaujmave.
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
25.6.2007 16:04
761
Peca - vyzkoušíme
Next one: návrh
RYCHLÉ BODNUTÍ
typ - bodné nožná i sečné zbraně
potřebná převaha - min +1
předpoklady - jednoruční držení zbraně
Tahle finta by probíhala tak, že by se snažil bojovník využít své rychlosti na úkor síly úderu a byla by spíše vhodná pro rychlé šermíře, gladiátory než pro silné bijce.
mechanizmus: bojovník si k úč přičte rozdíl mezi jeho a protivníkovou převahou, ale stejný počet bodů si odečte od ZZ (Př: +3 úč/-3 zz). Pokud by měl bojovník stejnou nebo menší převahu, nemohl by zaútočit.
V praxi bych si to představil tak, že bojovník čeká na jakýkoli náznak protivníkového pohybu, když bum, v tom mu jedna přistane než si stačí uvědomit vo co tu go.
18.6.2007 20:52
759
Resurrection [755]
: no dobre, tak to zkuste parkrat zahrat, pouzij to i proti vlastnim postavam, a kdyz vam to prijde OK, tak jo :-)
18.6.2007 17:59
758
Právě, aby nevznikly takovéhle dohady, by se tam ty postihy psát neměly.
18.6.2007 16:54
757
xKiv
A kdyz uz jsme u toho, je lepsi rict "a ma postihy jako pri boji poslepu" nez "a ma postihy -6/-10"
Mam to tam tak napsany, jen v zavorce pripominam co to je za postihy:
...Dale pro nej plati pravidla jako pro oslepeneho protivnika (-6 na UC a -10 na OC).
A snad nemyslis vazne, ze se slepota muze scitat ne? :-) To by me zajimalo jak se da byt treba dvakrat slepejsi :D
18.6.2007 14:29
756
Jinak rozlisovat boj za snizene viditelnosti (-1/-3) a boj poslepu (-6/-10), je to docela rozdil :-) Tohle je boj poslepu, protoze postizeny proste nevidi nic a neda se to moc srovnavat treba s pritmim apod.
A kdyz uz jsme u toho, je lepsi rict "a ma postihy jako pri boji poslepu" nez "a ma postihy -6/-10" - protoze kdyz mam slepotu ze dvou ruznych zdroju, tak aby se mi ty postihy nescitaly.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt