Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 1.8.2007 15:51  815
Romik - nový doplněk- bod 5: nesouhlas s tím omezením u gladiátora. Proč zrovna 2 zbraně to nechápu. To je nemůže specializovat na sekeru když se chce bránit štítem? Netlačil bych ho nutně do dvou zbraní.

I stupeň: dal bych bonus stejný všem. To jako kdo má větší SIL tak se líp trefí a kdo menší dostane bonus k ZZ? To asi ne.

II stupeň: když bude bojovat obraně může i fintit? Třeba střeh s mečem. Co pak takový šermíř a vybírání akcí, počítalo by se tam i s tímhle? Dal bych že ano fintám, ne akcím. (možná to tam máš a překouk jsem to)

III stupeň mi příjde za 3 body dost slabý u toho paušálního bonusu.

Ten systém obranného a jiného boje se mi líbí. Ten bych dal možná automaticky od určitého stupně arch. Asi dlouho totiž nebudu chápat proč má obranný boj hraničář a ne bojovník. To je blbost nadblbostní.

jinak jsem navrhoval: na 3 a 9 stupni bys získal bonus k oblíbené kategorii. Dle tabulky postihů za chybějící dovednost, akorát tam dáš + nísto postihů.
romik 31.7.2007 09:27  814
Nový doplněkNa stránkách RomiKovy družiny byl uveřejněn nový doplněk pro bojovníka. Jmenuje se "Specializace na zbraň" a naleznete jen Zde. Budeme rádi za každé názory. Diskuze je zde a na RPG Foru.
profa 31.7.2007 08:56  813
No, tohle u nás občas pokulhává.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 30.7.2007 21:26  812
xKivU nás: Bojovník si nahlásí víc akcí dle schopnosti a až příjde na řadu, tak si 1 vybere. Žádné komplikace. Soubojové pravítko leží uprostřed a všichni vidí vo co go.

Hlavně nutíme i ostatní vše nahlásit dopředu, jaké kouzlo bude kdo kouzlit na koho atd. jinak by byla bojovníkova výhoda v pr. naposled theurg nenahlásil akci a nedělal v tom kole nic. Smůla jsme přísní.
profa 29.7.2007 12:01  811
my máme taky veřejné pravítko...nikomu to nevadí a bojovníci si finty vybírají podle toho, na kterou mají - to asi bude většinový postup
dajen 27.7.2007 09:26  810
xKivMy hrajeme s veřejně viditelným pravítkem, takže potřebné přavahy vidí všichni. Výhoda bojovníka u nás spočívá v tom, že se může rozhodnout až v tom okamžiku, kdy na něj přijde řada (pokud jeho rozhodnutí odpovídá předurčeným podmínkám).
xkiv 27.7.2007 08:51  809
ResurrectionNo, jeste jim to muze byt k tomu, ze videj, na koho radsi pockat s krytem ... a koneckoncu, vsechna bojova povolani maji finty s potrebnou prevahou.
resurrection 27.7.2007 08:46  808
xKivImho to je prave o tom, ze bojovnik s prislusnou schopnosti spravne odhadne jestli tu prevahu ma a nebo nema a podle toho se rozhodne... Ostatni to videt sice muzou, ale k nicemu jim to neni ze.
xkiv 27.7.2007 08:20  807
Dotaz - vyber fint/akci po hodu na bojJak hrajete vyber akci pod vlivem schopnosti, ktere ho presouvaji az za hod na boj (sermir, gladiator, barbar)?

Jde mi o to, jestli v tom okamziku bojovnik/hrac ma mit nejake tuseni, jestli ma potrebnou prevahu na finty.

Jakmile jsou napriklad vsichni umisteni na verejne viditelnem soubojovem pravitku, tak prevahy vidi vsichni. Ale ne vsichni pouzivaji soubojove pravitko.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 26.7.2007 14:57  806
Samozrejme ze kdyz nepouzijes natlak, tak za nej nebudes mit bonus (ktery koneckoncu stejne mas jen pokud protivnik neustupuje).
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 26.7.2007 14:35  805
Dotaz - Krvavé běsnění v každém kole musíš vyhlásit naráz nátlak a bezhlavý útok a po dobu děsnění si počítáš bonus +1 k BČ a ZZ. Suma sumárum má tedy bojovník +2 ÚČ -1 OČ za nátlak, +2 k ÚČ, ZZ -5 OČ za bezhlavý útok. Sečteno podtrženo +1 BČ, +4 ÚČ, +3 ZZ a -6 OČ.

II stupeň - nemusím dávat nátlak, ale musím pořád bezhlavě útočit. To jako příjdu o bonus za nátlak???

Je to tak, nebo jsem to zase pochopil všechno špatně?
resurrection 18.7.2007 07:48  804
RomiKUz jsem ti to navrhoval abys ty finty odsud hodil k sobe, takze smele do toho :-) Je to Oslepeni piskem a Rychle bodnuti myslim. Je tu ale vic verzi, tak ber kdyztak tu posledni vzdycky.
romik 17.7.2007 20:14  803
Finty o kterých se tu mluvíHmmm, nějak mi to uteklo. Je to někde vystavené nebo ne? Jinak si to dohledám, ale když by nebyl nidko proti, kdlidně bych to přidal i na stránky RomiKovy družiny, kde se snažím shánět co nejvíce doplňků a materiálů o plusku...Ať ej to vše na jedné kupě :-D
resurrection 17.7.2007 18:50  802
XXXDyt zbran na tu fintu nema vliv... protinik se brani jen uhnutim popripade stitem.
patches Patches 17.7.2007 16:24  801
XXXTu mou verzi Rychleho bodnuti uz par mesicu pouzivame a ze vsech stran (hracu i me) k plne spokojenosti...

Hozeni pisku jsem testoval na jednom CP gladiatorovi pri jednom ritualnim souboji, proti VP o par levelu niz - docela uspesne, kdyz jej VP bojovnik odzbrojil, tak se tim piskem i trefil se, prekvapil a zmatl protivnika, ale souboj to nerozhodlo...

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt