Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Modrá je dobrá
zelená je lepší
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Bojovník
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
3.8.2007 09:31
834
Mě tento systém příjde zbytečně složitej a vyžadující stále připočítávat různé čísla.
Mnohem víc se mi líbil návrh ve kterém specializace na zbraň snižovala potřebnou sílu pro danou zbraň a potřebnou převahu na finty, přišlo mi to jasné jednoduché. Tady je moc bonusů na který se musí dávat pozor.
Patches
3.8.2007 07:30
833
XXX
ale 9 stupeň archetypu získá bojovník na 11 ÚR nejdřív.
Neplati uplne pro kazdeho, nekteri hraji bez pravidla a povinnem stridani archetypu (taky jsme to nejakou dobu zkouseli)...
Ale souhlasim, ze treti stupen by na tom 9. stupni archetypu mel byt silnejsi... ostatne spousta bojovniku se na nej nedostane ani na 15. urovni, pokud postupuji ve vice nez dvou archetypech...
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
3.8.2007 06:44
832
Resurr..826
3 stupeň - zvýšil bych paušální bonus na +2 a bojovník by mohl používat ty druhy boje spolu s tímto bonusem. možná je to drsné, ale 9 stupeň archetypu získá bojovník na 11 ÚR nejdřív.
Wolfi
Z oddělení 7F -
s bílým náramkem...
3.8.2007 05:52
831
Profa [830]
: Kdepak, je tam +2 BČ, +2 OČ, tedy dohromady bonus +4 (rozdělený)/-1, jako v ostatních druzích :)
2.8.2007 18:43
830
Taky bych hlasoval pro. Je lepší něco dělat, byť ne dokonale, ale lepší, než nedělat nic a akorát kritizovat...
jen TP - máte menší chybu (asi překlep) v definici III. stupně, typ obrana - chybí mi tam to +3.
2.8.2007 17:17
829
zatím v anketě hlasovalo pět lidí 4 pro a 1 průměr. Takže asi tak se ten doplněk líbí.
2.8.2007 13:21
828
Noir
Kdyz neznas system, potrebujes tam "zákazy, podmínky, doplňky" apod. ktere na tom webu skutecne jsou. Kdyz ten system znas, tak si uvedomis ze to je DOVEDNOST, jejiz pouziti se hlasi pred hodem na boj stejne jako kazda jina cinnost. V pouziti fint ti nic nebrani. Se dvema zbranema to funguje stale stejne, musis mit ty zbrane na 3. stupni a boj se dvema zbranemi taky, coz je ale porad jedna podminka "boj s prislusnou zbrani na 3. stupni". Co je tak zvlastniho na meci a stitu? Neni to pouze dostatecne otestovane po strance tech cisel, a predpokladame, ze se bude zvysovat bonus na 3. stupni...
2.8.2007 13:17
827
Plus další zákazy, podmínky, doplňky, bez toho, kdy se volí tenhle typ manévru-ani zda je to typ manévru, finta, akce apod. Jak se to hlásí, a další jistě nepodstatné věci, tam taky nejsou.
Proč to enfunguje o boje dvou zbraní, jak to funguje u štítu a meče apod.? Nevím. Testovali jste to? Jak dlouho, na jakých úrovních, s jakým výsledkem?
2.8.2007 13:13
826
Tak si to shrnme (aspon to nebudes muset cist):
Specializace na zbran
Predpoklady: 3.,6.,9. stupen archetypu + dovednost boj s prislusnou zbrani na 3. stupni
Ucinek:
I. stupen dava pausalni bonus +1 ke vsem zakladnim bojovym atributum (boj, utok, obrana, zraneni)
II. stupen dava moznost zvolit pausalni bonus NEBO styl boje (obrany, utocny, prevahovy), pricemz na dany atribut ziska +2, na protichudny -1, na treti +1. Viz. tabulka.
III. stupen pouze zvysuje hlavni bonus na +3.
Zbytek jsou budto vysvetlujici texty nebo "pribehove texty". Celkem to ma ani ne 5 vet.
2.8.2007 13:04
825
Kecy v kleci. Na +ku se mi líbí spousta věcí, právě proto ještě pořád do klubů chodím. Tahle úprava je ale nešťastná.
2.8.2007 13:00
824
Noir
To me neprekvapuje kdyz se ti na DrD+ nelibi nic... spis me prekvapuje ze sem jeste chodis.
2.8.2007 12:42
823
Ressurection: A na délku to má víc, než celý soubojový systém v jiných hrách. Jo, intuitivní to není ani za nehet, vpodstatě je to kombinace tří featů v True 20, ale míň pružné, míň zábavné a mnohem složitější.
Dynamická? Hm, dynamika situace "Zvolím +1 k ZZ nebo +2 Úč" je opravdu až nebezpečně výbušná...
Ber to jako názor: Nelíbí.
2.8.2007 12:38
822
Noir
Co to s tim ma prosimte spolecnyho? Muzes se obtezovat a precist si to aspon nez neco placnes? Zakladni myslenka neni "bonus ke zraneni jednoho druhu zbrane", ale "dynamicka moznost manipulace se zakladnimi bojovymi atributy".
2.8.2007 10:54
820
Hm, ne že by DnD "+2 ke zranění jednoho druhu zbraně" nebylo tak o pět řádů elegantnější...
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
2.8.2007 10:48
819
Resurr...: podle PS zbraně bych to nedával taky. Jeden bonus.
Viking: když mám jako gladiátor výhodu výběru ze všech zbraní, tak toto omezení je úplně protigladiátorské. Myslím, že je to úplně v rozporu s myšlenkou gladiátora. Ať si vybírá ze všeho, to by potom všichni gladiátoři bojovali kombinací zbraní a to není gut nápad.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt