Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Což takhle
dát si Lopuch?
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Bojovník
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
6.8.2007 20:32
846
Klidně bych dal bonusy větší. Celkem třeba dohromady -3 k převaze a -4 k PS. (I. -> -1 PS, -1 přev.; II. -> -2 PS, -2 přev.; III. -> -3 PS, -4 přev.)
Ale nevím, jaký má smysl snižovat PS, když pokud si vezmu nějakou zbraň jako svou hlavní a oblíbenou, ve většině případů na ni už sílu mám (nebo jen nepatrně nižší).
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
6.8.2007 20:29
845
Počty
rozhodně si nemyslím, že by se při tom útoč/ubraň boji zásadně zesložitily pravidla jak tu myslím někdo psal. Jdiné co by bylo, že by si hráč bojovníka napsal do osobáku pár čísel navíc a to je otázka přípravy na hru.
nevím jak u koho, ale u nás mají všichni hráči deníky připraveny tak, aby se do pravidel koukalo co nejmíň během hry. Ne žádné str. 90 příručka vlevo dole u kaňky od fernetu. Kdyby si to bojovník před hrou nenachystal, tak by měl smůlu.
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
6.8.2007 20:20
844
peca_007
-1 k potřebné síle zbraně: s tím bych souhlasil, kdyby se to vstahovalo na všechny zbraně toho druhu (sekery, meče atd.), i s větším levlem a SIL postavy by to dávalo smysl.
Ovšem: myslím že autor myslel že se postava specializuje na konkrétní zbraň - třeba lehkou sekeru, kterou používal bojovník první 3 úrovně. Jaké bych pak podle tvé úpravy měl výhody na větším levlu, třeba 10??? -2 k potřebné SIL zbraně bych nepotřeboval, dávno bych měl SIL větší. Jedinou útěchou by byl -2 k převaze. To by byla polovina schopnosti nanic.
6.8.2007 19:09
843
RomiK: Tak jsem na to koukal a mel bych par pripominek. Celkove o nepovazuji za uplne spatny napad a zakladni myslenka je IMHO dobra.
- Necinil bych vyjimku u gladiatora.
- Zvolena zbran by musela byt ta, jenz postava pouziva naprosto jasne jako svoji hlavni a oblibenou zbran (rozhodne slovo ma PJ).
- Zamyslel bych se nad Hercasovym navrhem, ze ktereho mi vychazi jednoduchy a pruhledny system:
- - I. stupen: -1 k potrebne sile zbrane
- - II. stupen: -1 k vyzadovane prevaze pro provadeni fint
- - III. stupen: -1 k potrebne sile zbrane a -1 k vyzadovane prevaze pro provadeni fint
- - pochopitelne se jednotlive stupne kumuluji, takze na tretim stupni je to celkem -2 k potrebne sile a -2 k potrebne prevaze.
"potrebna prevaha" sice neni terminus technikus, ale doufam, ze si rozumime -- jedna se o prevahu, jenze je potreba k uspesnemu provedeni finty.
5.8.2007 10:45
842
Taky mi to přišlo logické a správbné, dát něco i do BČ. Ale když to Resurrection zobecňoval, tak tohle jaksi vypadlo, a proto jsem si myslel, že jde o překlep.
5.8.2007 08:47
841
Resurrection
A hlavně, když máš vyšší BČ, hůře se na tebe provádějí finty - lépe se bráníš. Takež bonus do BČ také není od věci. Stejně jako soustředění na obranu, kde máš jak bonus k BČ tak bonus k OČ.
5.8.2007 07:48
840
Profa
Neni, myslenka byla u te obrany byla, ze na lepsi braneni je potreba mit jak vysoke BC, tak vysoky OC, ale mozna by nebylo od veci to dat vsechno jenom do OC. Logicky vzato ale kdyz mas defensivni postoj, tak mas lepsi prehled o situaci a tedy slovy pravidel vetsi BC...
4.8.2007 13:19
839
Mně se to taky nezdá špatné. Jenom jsem chtěl zjistit, jestli v tom není chyba.
4.8.2007 09:17
838
Však ten, komu to přijde složité to používatn ebude a je to jednoduché. Mylsím, že čísla se malinko zvýší - bonusy. Ale jinak mi to nepřijde ani nějak složité. Z mého pohldu je to ok (a pozor, njsme autorem). Abych nebyl nařčen z čehokoliv. Na stránkách RomiKovy družiny je možno v sekci o DrD+ dávat doplňky od každého autora.
Wolfi
Z oddělení 7F -
s bílým náramkem...
3.8.2007 21:11
837
Tak na to se už zeptej autorů :)
3.8.2007 11:03
836
Wolfi [831]
: A proč zrovna tady výjimka? Když už, tak všechno stejně, ne ?
3.8.2007 09:48
835
Tak nějak.
3.8.2007 09:31
834
Mě tento systém příjde zbytečně složitej a vyžadující stále připočítávat různé čísla.
Mnohem víc se mi líbil návrh ve kterém specializace na zbraň snižovala potřebnou sílu pro danou zbraň a potřebnou převahu na finty, přišlo mi to jasné jednoduché. Tady je moc bonusů na který se musí dávat pozor.
Patches
3.8.2007 07:30
833
XXX
ale 9 stupeň archetypu získá bojovník na 11 ÚR nejdřív.
Neplati uplne pro kazdeho, nekteri hraji bez pravidla a povinnem stridani archetypu (taky jsme to nejakou dobu zkouseli)...
Ale souhlasim, ze treti stupen by na tom 9. stupni archetypu mel byt silnejsi... ostatne spousta bojovniku se na nej nedostane ani na 15. urovni, pokud postupuji ve vice nez dvou archetypech...
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
3.8.2007 06:44
832
Resurr..826
3 stupeň - zvýšil bych paušální bonus na +2 a bojovník by mohl používat ty druhy boje spolu s tímto bonusem. možná je to drsné, ale 9 stupeň archetypu získá bojovník na 11 ÚR nejdřív.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt