Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
patches Patches 9.8.2007 18:20  863
XXXJa nevim... mne se proste nelibi vyvazovat povolani tim, ze jim budes davat schopnosti navic... Proc radsi neomezit toho zlodeje a hranicare? Napriklad zvysit predpoklady pro jejich dovednosti (hodil bych konkretni navrh, ale nechci spoilovat) - ja jsem se o neco takovyho pokusil a zlodej u nas v druzine u zdaleka neni takova mlaticka, jak byval...
peca_007 9.8.2007 08:20  857
XXX: Bojovnik má taky bonusy v terénu (barbar, gladiator?), pausalni bonus k BC za stupne v archetypu (od edice B). Takze to srovnani ponekud pokulhava.

Totiz, neni cilem dodat mnoho ruznych doplnku, ale dodat zajimave a systemove funkcni doplnky. Ma smysl resit neco jako oblibenou zbran (konkretni kus), ale je to mozna vic o RP a dohode s PJ, nez o obecnem pravidle, ktere aby bylo "munchkin proof" bude z ruznych pohledu ruzne problematicke.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.8.2007 06:48  856
Hecrasnemám u sebe pravidla, ALE: hraničíř má oč boj - +3k oč. další bonus může mít za terén - myslím taky +3k oč. To máme +6 do obrany a bojovník má hrubé h. Takže si myslím že to drsné není.

Viking: je mi fuč čí je to návrh. Jestli je tvůj, tak to tam drobně uprav podle ffšelijakých připomínek na verzi 2 a uvidíme. Původní myšlenka je supr.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.8.2007 06:40  855
Profak DRD normál je taky tuna dodatků a "přílepků" a taky se do nich nenavážím. Ještě bych je mohl doma vyhrabat (veverka, šutr mudrců, asterion, dech draka a další tuna podobných). Tak nechápu co hráči DRD n. mektají.
profa 8.8.2007 19:29  854
Taky jsou podobné "přílepky" hlavním terčem kritiků DrD+. A přitom by z 50% nemusely existovat.
viking 8.8.2007 19:12  853
Tak jednak to není Romikův návrh. Za další, úpravy čísel nejsou problém jsou to jen čísla. Kdyby to člověk nahodil silnější zase by se někdo objevil, že je to moc silný. Berte to tak, že do teď bojovník nemá nic, takže stále by tu byl posun. Specializace na celou kategorii no proč né,v prvotním návrhu to tak i bylo. Nevyčleňovat gladiátora také není problém. Nosná myšlenka tohoto pravidla je, jak to nazval Res. :"Moznost prelevat dynamicky hodnoty zakladnich bojovych atributu"

Resurrectionova poznámka o tom, že potřebná převaha, odkrytí a PS jsou obsažený již v základních číslech BČ,ÚČ,ZZ,OČ se trefila do černého. Takhle mi to přijde mnohem elegantnější a hlavně přehlednější.
hecras 8.8.2007 15:44  852
XXXTo už by IMHO bylo silný moc, dokonce bych řek, že takto podaný byto patřilo mezi nejsilnější bojovníkovi schopnosti. Tato specializace je mnohem silnější než navrhovaný způsob - boj s... který by šel do plusu. A myslím že to není úplně dobrý.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 8.8.2007 14:56  851
Ten oč/úč boj bych dal bojovníkovi normálně od určité úrovně (podobně jako s tím že boj je pro něj činnost s volným soustředěním atd.). rozhodně bych to nespojoval se stupněm archetypu a ani se specializací na zbraň, ale to je jen myšlenka. ZÍskal by to na 5,10 a 15 ÚR. Číselně teda ještě nevím, vycházel bych z Romikova návrhu a trochu omezení bych nechal na PJ (bijec a oč boj?? Ha Ha).

Specializaci bych spojil s určitým stupněm arch. konkrétně 3,6,9. Pro jednoduchost by získal bonusy k bč,úč,zz,oč a to +1,+2,+3 podle stupně. Vybrat by si mohl mezi novou specializací a nebo zvýšením stávající a vybíral by si oblíbenou kategori zbraní (gladiátor ze všech. To si myslím že přehnané není.
kafe 7.8.2007 15:04  850
Resurrection:

Na druhou stranu každá postava má svoji úlohu ve družině a pokud by bojovník neustál první linii anebo alespoň nebrzdil protivníka, tak si hráči mohou dělat na každé hraní novou postavu. I ta prokletá čísal, bohužel, mají svoji úlohu.
resurrection 7.8.2007 07:44  849
S tim PS bych do toho vubec nestoural. To je ukazatel kterej je tedka vybalancovanej jak je a pausalni bonus na tohle to imho akorat rozhodi a navic po par levelech je stejne na nic. Jedine na ty nejtezsi zbrane, ale ty bych nechal jak jsou a PS bych proste nechal.

Snizovani potrebne prevahy je v podstate zahrnuto v tech soucasnych bonusech. Neni to ale jako snizeni prevahy, ale zvyseni BC, coz ma dalekosahlejsi bonus a je to mnohem vyhodnejsi. Ostatne bonus do UC je v tom taky, takze se snizuje i potrebne odkryti. Zvyseni techto atributu navic kompenzuje tu nedostatecnou silu pripadnou.

To co navrhuje peca_007 je dost malo efektivni na to aby si to clovek vubec bral. A opet, nehybal bych primo s temi cisly u fint. Prijde mi elegantnejsi zvysovat ty zakladni atributy. Jak rika XXX, je to otazka pripsat si par cisel do deniku...

Uplne puvodni idea byla vzit dovednost "Boj s ..." a ty cisla proste prevratit do bonusu. To je sice na prvni pohled mozna jednoducha varianta, ale uplne to odbourava ten takticky prvek, ktery je imho to zajimavy na ty dovednosti. Moznost prelevat dynamicky hodnoty zakladnich bojovych atributu je to co bojovnik v soucasnosti opravdu hodne silne postrada. Tim ze mu tu moznost dame se skutecne stane panem boje a bude ho ridit, urcovat tempo atd.

Mozna by stalo za to vice to standardizovat. Dat to skutecne na skupinu zbrani, odbourat ty soucasny omezeni apod. Nebat se to proste napalit jako normalni dovednost v souladu s pravidly. Takhle je to takovy hodne opatrny a plny pojistek proti munchkinistum :-) To bych ale klidne nalozil na bedra PJ. Kdyz to povoli, je to koneckoncu jeho blbost...
hecras 7.8.2007 06:39  848
Já bych specializaci na zbraň nebral tak doslova na jeden tip zbraně, ale na skupinu zbraní (meče, sekery, šavle apod.) Potom snižování PS má stále význam, protože málokdo má někdy sílu na zvládnutí úplně všech zbraní.
Celou skupinu bych mu jako specializaci nechal přece jen je to bojovník a nemusel by být tolik omezen.
Navíc ty bonusi bych viděl tak, že za každý stupeň se sníží PS i potřebnou převahu o 1, ale převaha nesmí klesnout pod 1.
peca_007 6.8.2007 21:28  847
S tou potrebnou silou to je na dve strany. Bojovnik si muze Sil za 3 urovne zvednout 1x az 2x. Take je pravda, ze po 9 urovnich mu bude -2 k PS asi opravdu na nic.
Jeste to chce promyslet.
profa 6.8.2007 20:32  846
Klidně bych dal bonusy větší. Celkem třeba dohromady -3 k převaze a -4 k PS. (I. -> -1 PS, -1 přev.; II. -> -2 PS, -2 přev.; III. -> -3 PS, -4 přev.)
Ale nevím, jaký má smysl snižovat PS, když pokud si vezmu nějakou zbraň jako svou hlavní a oblíbenou, ve většině případů na ni už sílu mám (nebo jen nepatrně nižší).
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 6.8.2007 20:29  845
Počtyrozhodně si nemyslím, že by se při tom útoč/ubraň boji zásadně zesložitily pravidla jak tu myslím někdo psal. Jdiné co by bylo, že by si hráč bojovníka napsal do osobáku pár čísel navíc a to je otázka přípravy na hru.

nevím jak u koho, ale u nás mají všichni hráči deníky připraveny tak, aby se do pravidel koukalo co nejmíň během hry. Ne žádné str. 90 příručka vlevo dole u kaňky od fernetu. Kdyby si to bojovník před hrou nenachystal, tak by měl smůlu.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 6.8.2007 20:20  844
peca_007-1 k potřebné síle zbraně: s tím bych souhlasil, kdyby se to vstahovalo na všechny zbraně toho druhu (sekery, meče atd.), i s větším levlem a SIL postavy by to dávalo smysl.

Ovšem: myslím že autor myslel že se postava specializuje na konkrétní zbraň - třeba lehkou sekeru, kterou používal bojovník první 3 úrovně. Jaké bych pak podle tvé úpravy měl výhody na větším levlu, třeba 10??? -2 k potřebné SIL zbraně bych nepotřeboval, dávno bych měl SIL větší. Jedinou útěchou by byl -2 k převaze. To by byla polovina schopnosti nanic.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt