Jeste by to samozrejme chtelo takove ty bezpecnosti prvky typu
- jedna schopnost muze byt zvysena pouze o jeden stupen za uroven
- mozna jeste nejvyse o dva stupne kazde tri urovne
- na druhy stupen schopnosti ma stupen archetypu (levnejsi ziskani) az o stupen dal (tj. druhou stupen treti schopnosti je za "nizsi cenu" az na ctvrte urovni, jinak se da kombit dost drsne)
Proc 3 body za uroven? Ted dostava za kazou uroven dohromady 2 stupne schopnosti (na ktere ma stupen, alespon doufam). Krome desateho stupne archetypu, kde dostane jenom jeden stupen dovednosti.
Chapu spravne, ze "sveho archetypu" znamena "archetypu, ve kterem prave postupuje"?
(dal jeste bez pojistek:)
Jestli teda koukam dobre, tak to dohromady dava, ze pri kazdem postupu si muze zvysit jedno z:
a) jednu schopnost vybraneho archetypu, na kterou ma stupen + jednu schopnost libovolneho archetypu, na kterou ma stupen
b) libovolne dve schopnosti vybraneho archetypu, pokud ma alespon na jednu z nich dostatecny stupen archetypu
c) jednu jakoukoli schopnost
prijde mi to trosicku premrstene - postava na 3ti urovni se splynutim se zbrani III?
(jakykoli nesermir bude mit jenom tohle, ale sermir uz k tomu bude mit tri dalsi stupne schopnosti, takze o moc neprijde).
V zasade to hraci umoznuje z kazdeho archetypu vyzobat nejsilnejsi schopnosti za tu cenu, ze nebude mit vsechny zakladni schopnosti (coz nekomu nemusi vadit).
Bez pojistek se mi podarilo stvorit (postava na 21ni urovni):
Rytir 3 (svata zbroj 3, ochranna moc idealu 3)
sermir 4 (tempo boje 3, splynuti se zbrani 3)
gladiator 3 (nic !)
bijec 3 (posunuty prah bolesti 3, pozehnani bolesti 3, rychle hojeni 3, krvave besneni 3)
barbar 5 (boj v terenu 3, mrstnost 3, bojove instinkty 3, kamenna kuze 3, sladeni s bojem 3, zar bitvy 3 - vsechny schopnosti na max)
kondotier 3 (nic !)
3+4+3+3+5+3=10+11=21 -- spravny pocet urovni
gladiator a kondotier tam jsou kvuli bonusu k BC na tretim stupni, tech poslednich sest urovni uz jsem mohl zvedat celkem cokoli ...
Postup:
1 - barbar 1; bvt I, zar I ; bvt = boj v terenu, zar = zar bitvy
2 - barbar 2; mrs I, kk I ; mrs = mrstnost, kk = kamenna kuze
3 - barbar 3; bi I, zar II ; bi = bojove instinkty
5 - barbar 4; kk II, zar III (mohl mit ssb I a kk I)
[vsimnete si, ze jsem tady prohodil urovne - to je kvuli prehlednosti, ale zatim je jeste jedno, na jake urovni zbednu ktery archetyp - zatim vybiram schopnosti jen z toho, ve kterem postupuju]
4 - bijec 1; ppb I, kb I ; ppb = posunuty prah bolesti, kb = krvave besneni
6 - bijec 2; pb I, kb II ; pb = pozehnani bolesti
7 - bijec 3; rh I, kb III ; rh = rychle hojeni
(misto krvaveho besneni mohl mit stejne tak dobre uder zurivosti nebo valecny rev, to uz je jedno)
8 - rytir 1; omi I, ppb II ; omi = ochranna moc idealu [tady uz zacina vybirani schopnosti z jinych archetypu, abych se vyhnul schopnostem, ktere nechci v tomhle archetypu]
9 - rytir 2; omi II, ppb III
11- rytir 3; sz I, omi III ; sz = svata zbroj
[ tady jsem taky musel prohodit urovne, protoze sermir jde taky do ctvrteho stupne - posledni stupen rytire jsem (urovnove) zaradil az za prvni stupen sermire, coz jde, protoze tam zvedam schopnost barbara]
10- sermir 1; ssz I, bvt II ; ssz = splynuti se zbrani
12- sermir 2; ssz II, bvt III
13- sermir 3; ssz III, mrs II
14- sermir 4; tb I mrs III ; tb = tempo boje
[a odted uz pouzivam postupy jen ke zvyseni schopnosti, na ktere uz stejne mam stupne archetypu, takze je jedno ktery si zvednu]
15- glad 1; ssb II, bi II
16- glad 2; ssn III, kk III
17- glad 3; pb II, rh II
18- kondo 1; pb III, rh III
19- kondo 2; sz II , tb II
20- kondo 3; sz III, tb III
21- barbar 5; ssb I, bi III
|