Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 27.8.2007 08:48  882
Proste na lehkou zbroj nesmi chybet zadna sila.
Stejne jako na "zadnou" zbroj.
(napriklad Bckovy mechanismus Kamenne kuze zahrnuje "lehkou" zbroj pod "zadnou" zbroj :)
viking 26.8.2007 22:11  881
Zbroj samozřejmě!
viking 26.8.2007 16:20  880
Je to na straně 90 v PPH. Jinak to znamená, že potřebná síla na nošenou zbraň se od tvé síly liší o 0 a méně.
envec 26.8.2007 15:19  879
Co je to pls v drd+ lehká zbroj?
resurrection 25.8.2007 16:14  878
JackeLeeNo puvodni zamer byl prave podkopat tu primocarost :-) Dat trochu volnosti a variability tomu povolani. A ano, je to volitelne, kdy novacci se toho netknou a ostrileni hraci budou mit aspon neco k uspokojeni vzrustajicich kombicih a jinych potreb :D
jackelee 25.8.2007 14:00  877
ResurrectionTa tvoje úprava pro bojovníka je sice velice zajímavá, ale nelíbí se mi na ní, že podkopává bojovníkovu přímočarost vývoje. Na druhou stranu je to volitelné pravidlo...
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 20.8.2007 14:16  876
Resurr..: gladiátor je supr a má podle mě dost hustý schopnosti - dle bč na tebe útočí jen jeden, možnost výběru hafo akcí (ne fint, akcí), vybírá si finty jaké chce, dál ta provokace, možnost počátečního "maskování" atd.

Problém je jinde a to konkrétně v schopnostech, které by měli mít všechny archetyp. bojovníci společné a získávali by je od určité dosažené úrovně (jako s tím bojem a soustředěním). Např. specializace na zbraň/skupinu zbraní, útoč/oč boj a podobně.
xkiv 20.8.2007 13:01  875
Kondotier by byl zabavnej v druzine kondotieru ... (to se da taky hrat :)
Gladiator taky vyzaduje urcite prostredi, ale ma dost slusne pouzitelnych schopnosti. I kdyz se do meho vyberu nedostaly.
resurrection 20.8.2007 12:42  874
Jeste me napadloS tema schopnostma, jak si rikal ze hrac vyzobe ty dobre ze vsech archetypu, tak to alespon krasne profiltruje bojovnika. Po nejakem case s timhle systemem zjistis, ktere schopnosti jsou tradicne temer u vsech a ktere tradicne u nikoho. Ty oblibene zachovas, neoblibene vyhazis a nahradis je necim ve stylu tech oblibenych... Sam vidis ze gladiator a do jiste miry i kondotier nemaji tak lukrativni schopnosti jako treba rytir nebo barbar.
resurrection 20.8.2007 12:37  873
xKiv3 body jsou proto, aby sly zvysovat i schopnosti jineho archetypu. Ty tri body na 21. urovnich nijak dramaticky pocet schopnosti nezvysuji...

Z tech dodatecnych omezeni me nektery taky napadli, ale pouzil bych jen:
- jedna schopnost muze byt zvysena maximalne o jeden stupen za uroven
a popripade mozna i:
- narocnost schopnosti roste, takze na 3. stupen 6. schopnosti je potreba 9. stupen archetypu aby byla za 1 bod. A analogicky se vsim ostatnim.

"svuj archetyp" = "arcehtyp ve kterem prave prestupuje"

No a co se tyce toho kombeni, respektive tveho prikladu bojovnika na 21., tak te odkazu na svuj prispevek 867 [v moci PJ]. Bojovnik je porad slaby, tohle ho trochu posili a da to hraci omezenou svobodu ve vyberu schopnosti. Odmitam delat takovehle veci munchkinproof, jelikoz to je nesmyslny plytvani silami. Pridal bych ty tebou zminovana dodatecna pravidla (diky za ne!), ale vic nic. Kdyz ti PJ povoli udelat takoveho bojovnika, je to jeho chyba, ne tvoje nebo systemu.

Ostatne stejne mam v planu se mrknout na tu nasi specializaci a zredukovat ty pojistky apod. na minimum. Pak z toho bude kratke a jednoduche pravidlo, ktere je i hodne mechanismove zajimave a ve hre perfektne pouzitelne pro ruzne pribehove finty, jako voditko popisu apod.
xkiv 20.8.2007 12:29  872
Ja si myslim, ze by to nemelo bejt vubec.
Stavajici system vicemene supluje "beznou cestu" pavoukem dovednosti, vcetne zavislosti. Ty ale nezname - kdo nam zaruci, ze je neporusime, kdyz neco preskocime?

Nejvetsi bordel dela to, ze pravidla o schopnostech nad aktualni stupne archetypu neberou ohled na schazejici stupne.
profa 20.8.2007 12:08  871
Prave proto by to melo byt pod kontrolou PJ ve vyjimecnych pripadech (jako specialni doplnek ke stavajicimu systemu), jinak maji munchkini volne pole (jak vidim, dost hnusnym zpusobem).
xkiv 20.8.2007 11:34  870
Jeste by to samozrejme chtelo takove ty bezpecnosti prvky typu
- jedna schopnost muze byt zvysena pouze o jeden stupen za uroven
- mozna jeste nejvyse o dva stupne kazde tri urovne
- na druhy stupen schopnosti ma stupen archetypu (levnejsi ziskani) az o stupen dal (tj. druhou stupen treti schopnosti je za "nizsi cenu" az na ctvrte urovni, jinak se da kombit dost drsne)

Proc 3 body za uroven? Ted dostava za kazou uroven dohromady 2 stupne schopnosti (na ktere ma stupen, alespon doufam). Krome desateho stupne archetypu, kde dostane jenom jeden stupen dovednosti.

Chapu spravne, ze "sveho archetypu" znamena "archetypu, ve kterem prave postupuje"?

(dal jeste bez pojistek:)
Jestli teda koukam dobre, tak to dohromady dava, ze pri kazdem postupu si muze zvysit jedno z:
a) jednu schopnost vybraneho archetypu, na kterou ma stupen + jednu schopnost libovolneho archetypu, na kterou ma stupen
b) libovolne dve schopnosti vybraneho archetypu, pokud ma alespon na jednu z nich dostatecny stupen archetypu
c) jednu jakoukoli schopnost

prijde mi to trosicku premrstene - postava na 3ti urovni se splynutim se zbrani III?
(jakykoli nesermir bude mit jenom tohle, ale sermir uz k tomu bude mit tri dalsi stupne schopnosti, takze o moc neprijde).

V zasade to hraci umoznuje z kazdeho archetypu vyzobat nejsilnejsi schopnosti za tu cenu, ze nebude mit vsechny zakladni schopnosti (coz nekomu nemusi vadit).

Bez pojistek se mi podarilo stvorit (postava na 21ni urovni):
Rytir 3 (svata zbroj 3, ochranna moc idealu 3)
sermir 4 (tempo boje 3, splynuti se zbrani 3)
gladiator 3 (nic !)
bijec 3 (posunuty prah bolesti 3, pozehnani bolesti 3, rychle hojeni 3, krvave besneni 3)
barbar 5 (boj v terenu 3, mrstnost 3, bojove instinkty 3, kamenna kuze 3, sladeni s bojem 3, zar bitvy 3 - vsechny schopnosti na max)
kondotier 3 (nic !)

3+4+3+3+5+3=10+11=21 -- spravny pocet urovni

gladiator a kondotier tam jsou kvuli bonusu k BC na tretim stupni, tech poslednich sest urovni uz jsem mohl zvedat celkem cokoli ...

Postup:
1 - barbar 1; bvt I, zar I ; bvt = boj v terenu, zar = zar bitvy
2 - barbar 2; mrs I, kk I ; mrs = mrstnost, kk = kamenna kuze
3 - barbar 3; bi I, zar II ; bi = bojove instinkty
5 - barbar 4; kk II, zar III (mohl mit ssb I a kk I)

[vsimnete si, ze jsem tady prohodil urovne - to je kvuli prehlednosti, ale zatim je jeste jedno, na jake urovni zbednu ktery archetyp - zatim vybiram schopnosti jen z toho, ve kterem postupuju]

4 - bijec 1; ppb I, kb I ; ppb = posunuty prah bolesti, kb = krvave besneni
6 - bijec 2; pb I, kb II ; pb = pozehnani bolesti
7 - bijec 3; rh I, kb III ; rh = rychle hojeni
(misto krvaveho besneni mohl mit stejne tak dobre uder zurivosti nebo valecny rev, to uz je jedno)

8 - rytir 1; omi I, ppb II ; omi = ochranna moc idealu [tady uz zacina vybirani schopnosti z jinych archetypu, abych se vyhnul schopnostem, ktere nechci v tomhle archetypu]
9 - rytir 2; omi II, ppb III
11- rytir 3; sz I, omi III ; sz = svata zbroj

[ tady jsem taky musel prohodit urovne, protoze sermir jde taky do ctvrteho stupne - posledni stupen rytire jsem (urovnove) zaradil az za prvni stupen sermire, coz jde, protoze tam zvedam schopnost barbara]

10- sermir 1; ssz I, bvt II ; ssz = splynuti se zbrani
12- sermir 2; ssz II, bvt III
13- sermir 3; ssz III, mrs II
14- sermir 4; tb I mrs III ; tb = tempo boje

[a odted uz pouzivam postupy jen ke zvyseni schopnosti, na ktere uz stejne mam stupne archetypu, takze je jedno ktery si zvednu]



15- glad 1; ssb II, bi II
16- glad 2; ssn III, kk III
17- glad 3; pb II, rh II

18- kondo 1; pb III, rh III
19- kondo 2; sz II , tb II
20- kondo 3; sz III, tb III

21- barbar 5; ssb I, bi III

viking 20.8.2007 09:28  869
Mě se to moc líbí. Zkusím otestovat.
profa 18.8.2007 15:22  868
Je to pekne pravidlo pro speciální případy povolené PJ (když postava používala věci, které se s touto schopností pojí). Ale to si asi každý PJ vyřeší sám a nemusí se vytvářet speciální pravidlo.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt