Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
envec 11.9.2007 19:30  894
nebo rána kladivem, kde cim vyšší obranu zbroje protivník má tím více je zraněn
envec 11.9.2007 19:29  893
njn já jsem uvažoval taky o nějakých fintách, které by vybočovali z této reality :)

třeba rána kopim ingorující ochranu zbroje a mela by zapocteny nejaky bonus podle vahy zbrane :)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 11.9.2007 17:21  892
Zajímavé ale je, že se tvůrci celkem křečovitě drží reality. Naprosto všechny finty, které tu byly jsou "ze Země" a středověký rytíř by je (asi) zvládl. Zatím nic "magického", jako větrný sek, apod., hm, hm, hmmm...
romik 11.9.2007 09:37  891
FintyNo, myslím, že je super, že jsou minimálně dvě stránky, které obsahují různé DrD+ finty. Chudák hráč aby se z toho zvencnul :-)
Na stránkách RomiKovi družiny došlo k několika menším úpravám stávajících fint, kterých je tolik, že brzy budou snad další...:-D
romanbudejovicti 10.9.2007 13:15  890
Děkuji za připomínky, hned jak budu mít trochu času, tak to opravím. Teď jsem dokončil další dobrodružství, tak snad si na to najdu čas. Mimochodem to najdete na mým stránkách :)
merwin 10.9.2007 08:29  889
RomanBudejovictiCelkově mi přijde, že ty finty mají hodně výhod a málo nevýhod (tedy když je aspoň porovnám s těmi co už v příručce jsou). Dále se mi nezdá že by ty finty co máš napsané pro všechny zbraňové kategorie, pro všechny byly vhodné. Ale..

Oťukávání
Ty bonusy jsou dle mě dost vysoké, převaha je zde sice potřeba slušná, ale i tak. Další co se mi nelíbí je opakovní donekonečna, omezení třeba na maximálně tři kola (respektive na maximální nasbírání nějakého bonusu) by dle mě bylo lepší. Případně opravdu přidat, že nesmí být zasažen. Co se týče té závěrečné výhody ... pokud to chápu správně, tak stačí když se finta jednou zdaří a poté má bojovník až do konce boje (nebo změny stylu soupeřova boje) bonusy. To je dost výhodné a mělo by to být opět nějak podmíněné (zkus to porovnat s podobnými akcemi třeba u šermíře, či gladiátora). Na závěr bych doplnil snad jen to, že místo bonusu k BČ by bylo vhodnější snížit potřebnou převahu na finty ... takto to bojovníka staví do pozice, kdy oťuká jednoho soupeře a pak je oproti všem rychlejší a schopnější (bonus k BČ se totiž promítne proti všem soupeřům).

Šavlový tanec (hned jsem si vzpoměl na B.M. z Warcraftu :)
Proč je jen pro rytíře a šermíře? Nevidím žádný důvod, když se jej mohou naučit tyto archetypy, aby byl zavrhnut pro gladiátora. Pak není úplně jasná ta převaha. Myšlené to tak asi nebylo, ale ti nad kterými potřebnou převahu nezíská by jej zranit mohli, ne? Ale díky tomu závěru se mi ta finta jinak líbí.

Útok přes hlavu
Když jsem to přečetl, tak jsem se zhrozil ... už vidím jak naši bojovníci využívají jen tohle, jelikož jedna rána v souboji rozhodne :). Automatikcý zásah do hlavy je moc a zvyšování sly omráčení také. Když takovou fintu porovnám s podobnými, tak by bylo vhodnější ji napsat jako "přesah potřebný pro zásah hlavy je o X menší, touto fintou nelze zasáhnout soupeře do noh", nebo nějak podobně.

Útok z otočky
Když by jsi tam přidal -3úč a nějaký postih k obraně, tak už by to bylo stravitelnější.

Poslední obrana
Proč získá i bonus k ZZ? Chápu to tak, že soupeř bude asi překvapen a tak se nebude dost efektivně bránit (popřípadě bude mít zablokovanou braň, apod.), ale dle mě to razanci útoku moc nepřidá. Posouvání převahy je komplikovanost navíc, spíš v případě kdy bojovník nějakou převahu získá, tuto fintu nevyužije a může normálně zaútočit (a pak se i normálně bránit).
envec 9.9.2007 23:00  888
RomanBudejovictifinty mají příliš nízké převahy, převaha 1 na zvýšení 2ZZ bez jediné další nevýhody? převaha 2 na to abys někoho trefil do hlavy?
u šavlového tance jsem vůbec nepochopil k čemu je převaha potřebná, nebo oproti komu tu převahu má bojovník získat, jediné co mě logicky napadlo je mít převahu proti všem, ale to by stejně nehrálo roli, buď se roztočí potom co už na něj byly vedené útoky nebo před tím, na takové roztočení bych dal spíš sbíraní síly
U oťukávání bych minimálně přidal, že bonus získá jen, když bojovník v tom kole kdy provádí tuto akci, není zasažen.
romanbudejovicti 8.9.2007 16:03  887
Nové bojovníkovi fintySepsal jsem nějaké ty finty pro bojovníka, ale nemám možnost je nikde vyzkoušet, a proto se obracím na toto fórum. Chtěl bych znát váš názor a budu vděčný za každou dobrou radu, jak finty poupravit a vylepšit. Finty najdete na mých stránkách na adrese http://www.budejovicti.wz.cz/drd/drd/bojovnik.htm
gran 7.9.2007 06:16  886
Už jsem se chtěl zapojit, protože mi měl kámoš přinést mou příručku, místo ní jsem ale vyfasoval 200,-, supr, ne? =P
envec 29.8.2007 13:44  885
díky
gwin 28.8.2007 21:28  884
ProfaPleteš si kluby :) http://www.lopuch.cz/klub.php?klub=draci_doupe_plus
xkiv 27.8.2007 08:48  882
Proste na lehkou zbroj nesmi chybet zadna sila.
Stejne jako na "zadnou" zbroj.
(napriklad Bckovy mechanismus Kamenne kuze zahrnuje "lehkou" zbroj pod "zadnou" zbroj :)
viking 26.8.2007 22:11  881
Zbroj samozřejmě!
viking 26.8.2007 16:20  880
Je to na straně 90 v PPH. Jinak to znamená, že potřebná síla na nošenou zbraň se od tvé síly liší o 0 a méně.
envec 26.8.2007 15:19  879
Co je to pls v drd+ lehká zbroj?

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt