Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
envec 22.9.2007 23:09  912
DiDieroJá netvrdím, že to musí být magické, ale že to nemusí být vůči našemu světu reálné. Bojovník na 7. úrovni archeotypu je tak trochu víc nadlidská bytost, když budeš srovnávat s běžnými lidmi a nikde není uvedené a proto mu např. jeho tělo může dovolit prostě skákat výš.
didierro 22.9.2007 21:29  911
Ohledně posledních přizpěvkůSaprlot EnVec, sry, ale podle me je jedna z hlavnich veci mimo jiné na co si musis v DrD+ davat pozor ta, ze povolání musí bejt co nejvíc rozdílný mezi sebou, carodej pouziva magii, protoze je carodej a bojovnik nepouziva magii, protoze je bojovnik, takze odpovedí "nejde o realitu" bych se v tomhle pripade nehájil, protoze by bojovnik moc v boji nemel kouzlit a mel by se chovat co nejrealneji (narozdil od carodeje samozrejme):P(i kdyz rikas, ze skoro spis, tak to chapu, v takovymle stavu se to vymejsli blbe, taky se mi ted mlzi voci :P) mno, já osobně bych zustal u tech fint, ktery by zvlad kazdej stredovekej rytir, protoze Bojovnik je Bojovnik a ne nejakej supercarymaryfuk s namakanyma bicakama :) ...na druhou stranu cim vic fint tim lip, at si maj s cim nasi dracakovsky bojovnici zamachrovat ;) ale ne zadnej atak s vybuchem magie a tunou ohnivých kouli litajicich z bojovnikovych trenek :))
peca_007 21.9.2007 15:12  910
xKiv [909]: Správné postřehy.
xkiv 21.9.2007 09:38  909
Pad z NebesJestli to ma byt narazka na "jump attack" povolani dragoon z FF, tak bych rovnou obslehl i to, ze
1) trva dve kola (v prvnim vyskoci, ve druhem dopadne)
2) mezitim je samozrejme ve vzduchu (ze zeme na nej nejde zautocit)
3) da se tim utocit bez postihu i na letajici a vzdalene cile

dal ...
K ZZ se připočítává dvojnásobek váhy kopí
- vaha kopi je zahrnuta uz v zakladu (zraneni zbrane)
- timhle se navic nerealne zvysuje efekt Sily bojovnika
- vahy kopi v cem? Myslis jeho Hmotnost (ktera je +0 pro kopi tezke 10kg, takze pro naprostou vetsinu zbrani by se spis jednalo o nevyhodu)?
Spis bych tam dal obycejne +6 k SZ (jako z FF - zdvojnasobeni zakladu pred odectenim ochrany), promita se do toho lepsi vyuziti hmotnosti zbrane i souvislost vyssi Sil s tezsi postavou ... a pritom to neni zadne slozite prepocitavani

a útok ignoruje ochranu zbroje nepřítele
To je podle me nesmysl.
To ze utok lepe projde zbroji je v tomhle pripade vyjadrene uz tim, ze ma zvysene SZ (vynasobeny zaklad), zatimco ochrana zbroje zustava stejna.
klimbing 21.9.2007 07:41  908
EnVecJednak jsem Klimbing :-)
ale jinak s tebou souhlasím.
envec 21.9.2007 07:31  907
Apexxútočíš v pádu, jakmile ti protivník uhne tvá rana zasáhne to co je pod protivníkem, např kamenou zem sílu kterou jsi do té země udeřil můžeš spočítat taky, a jestli se ta zem nějak poškodí to už je na PJ
envec 21.9.2007 07:30  906
Klinbingnejde o realitu ;-)

ale jinak s těma zbrojemi se mi to líbí, na váhu bojovníka jsem taky myslel, jenže se mi nechtělo přemýšlet jakým způsobem ji tam započíst
klimbing 21.9.2007 07:08  905
"Pád z Nebes""Pád z Nebes"- dobrý základ, ale ještě bych zohlednil některé věci. Stupeň archetypu a potřebná převaha jsou OK, ale bojovník si musí pro použití této finty otočit kopí hrotem dolů, což ani s převahou 7 v tomto kole nestihne. Buď by musel otočit kopí v předchozím kole, nebo by musel být ještě rychlejší. Dále, máš pravdu, že si při této fintě nejspíš sám ublíží, ale ona jedna polovina? Tady bych zohlednil jeho vlastní obratnost. Ta hodně ovlivní jak dopadne na zem a kolik si ublíží. Co se týče zbroje měla by mít efekt a to proto, že při útoku zezhora na protivníka v kovové zbroji nejspíš kopí sklouzne, ale když projde zbrojí, tak její efekt bude zanedbatelný. To bych vyřešil asi takto: Pokud by nebylo žádné zranění při započítání dvojnásobné ochrany, tak kopí neškodně sjede po zbroji, přičemž toto by platilo pouze u šupinových a plátových zbrojí. Když kopí prorazí zbroj, nebo není šupinová či plátová, pak se její ochrana nepočítá. Zranění bych také řešil jinak. Nemá na to vliv ani tak váha kopí, jako váha útočícího bojovníka. Nakonec by mělo k popisu finty patřit co potom. Kopí asi nebude v případě úspěšné finty snadné vyndat z rány a cíl finty se asi ani neudrží po takové ráně na nohou. Nakonec bych vynechal to obracení se hlavou dolů. To by bylo hodně nereálné. To jest vše.
apexx 21.9.2007 07:04  904
"a to i v případě že mine"
Jo, ono 0 / 2 = 0
envec 20.9.2007 19:56  903
Pls zkritizovatPád z nebes (skoro spím a nic lepšího mě nenapadlo :-D)
Předpoklady: 7. stupeň archeotypu
Zbraně: kopí
Potřebná převaha:7

Bojovník vyskočí do obrovské výšky, kde se převrátí hlavou dolů, pevně uchopí své kopí a vede svůj pád na nepřítele.

Finta je vedena jako běžný útok s postihem -2 k ÚČ. K ZZ se připočítává dvojnásobek váhy kopí a útok ignoruje ochranu zbroje nepřítele. Po použití této finty se nemůže do konce kola krýt jen uhýbat s postihem -2 k OČ a sám dostavá 1/2 způsobeného zranění a to i v případě že mine. Zranění které dostává bojovník se dá narozdíl od nepřítele redukovat ochranou zbroje.
romik 12.9.2007 21:17  902
WolfiAno, z toh je kamarádova inspirace :-)
Ale potom to bylo do rukou dáno mě a já jakožto naprostý "anime lama" či co to je One Piece jsem to pojal jináč :-)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 12.9.2007 19:17  900
To mi připomíná One Piece (dva meče v rukách a jeden v puse... neptejte se ;)
romik 12.9.2007 08:50  899
Kamarád si pro svého kněze vymyslel boj třemi meči. Jako velmi originální a ojedinělou dovednost. Funguje to jako klasická zázračná dovednsot, ale když se mu spustí (je na 9 lvl a má ji 1/1) dovede bojovat třemi meči (má boj na dvě zbraně. třetí meč okolo něho levituje a chová se v podstatě jako přítelíček :-)
pardgalen 12.9.2007 07:10  898
Neco jako vrh zbrani pri kterem se vam zbran vzdy vrati do ruky? Nebo treba vytvoreni mece pomoci myslenky?
Jsme limitovani pouze svou fantazii. :)
envec 11.9.2007 21:04  897
zkusím něco vymyslet, ale až dostanu domu aspoň jedny z mých pph :-D

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt