Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
envec 3.10.2007 19:51  977
pardgalenuveď prosím konkrétní příklad použití téhle finty?
pardgalen 3.10.2007 18:20  976
EnVec
Zasadni rozdil. Pokud je to v priruce uz se na to lidi divaji uplne jinak nez kdyz s tim prijde hrac. Vetsinou s enad tim uvazuje o neco vic. Hraci vetsinou mivaji vetsi duveru k tvurcum pravidel nez k vlastnim hracum, kteri nosi napady.
a ano neprijde na to nekdo kdo nema fantasii. Coz je prave ten problem. Setkal jsem se spoustou lidi u kterych je jejich fantasie tim nejvetsim problemem a co si nedokazi predstavit to taky ani neprijmou.
Uz jsem to tu rikal. DrD+ nehraju a kdyz uz hraji vetsinou byvam PJ a s tim je spojena dalsich potizi, ktere tu ani nema cenu zminovat.

Profa
Moment. Slozity a zbytecny mechanismus?
"hrac obetuje svou postavu a spolecne s PJ vytvori scenu ve ktere bojovnik zemre legendarni smrti. Pricemz hlavni slovo by mel hrac, aby si to opravdu uzil"
Co ti na tomhle prijde slozite a zbytecne?
Jak si muzes vsimnout navrhl jsem i reseni. Vcem se tohle lisi napriklad v tvorbe novych fint? Nebo upravovani stavajicich?
profa 3.10.2007 18:01  975
pardgalenHomerule: řekl bych že to je opravdu záležitost hráč-PJ. Jedná se totiž o věci, které jsou natolik "vyspělé", že mechanismus pro ně by byl složitý, a co hlavně - zbytečný.
Osobně jsem toho názoru, že věc potřebuje systém až tehdy, když ji nedokážeš zvládnot bez něj. Což je v tomto případě v pohodě.
Pokud chceš takový mechanismus přesto mít, klidně ho udělej - nikdo ti v tom nebrání. Ale nutit do toho ostatní - mám opravdu nejraději lidi, kteří jen kritizují, místo aby ze zapojili od řešení. Střílím je na potkání.
envec 3.10.2007 17:52  974
řešíš tam mělo být :)
envec 3.10.2007 17:02  973
pardgalento co tu řeším mi přijde úplně zbytečné a nechápu užitečnost toho, čeho by jsi dosáhl tím, že by to tam napsali. Jestli bude mít někdo PJ, kterému se to nebude líbit, tak ty schopnosti nepovolí i když to je v příručce. Když mu to nevadí tak ti to na druhou stranu povolí, i když to v příručce není. Takže ať to v příručce je nebo není efekt je stejný. Jen na tu dovednost nepřijde někdo kdo nemá fantasii.

Nic proti tobě ale podle posledního příspěvku mi to připadá, jako kdybys to chtěl dostat do příručky, kvůli toho, že ti to tvůj PJ nepovolí, protože to není v pravidlech a ty se to tam kvůli toho snažíš dostat.
pardgalen 3.10.2007 14:02  972
PatchesEh, do toho co jsou to PRAVIDLA opravdu zabihat nechci, ale ver, ze to neni jenom to: "Na útok hodte takhle a prictete tohle." Ale treba i kdo intepretuje vysledek hodu a tak.
Pokud se skupina na necem dohodne, stanou se z toho pravidla skupiny. Od toho je jenom krucek k tomu napsat do normalnich tistenych pravidel. Opravdu nevidim jeden jediny duvod proc by takova schopnost byt nemohla byt v prirucce pro bojovnika.
patches Patches 3.10.2007 13:20  971
pardgalenNemluve o tom, ze jestli chces, aby tvoje postavy umirali hrdinsky a (napriklad) s sebou vzali spousty nepratel nebo vyresili jinak neresitelnou situaci pro ostatni - jinymi slovy pokud chces smrt postavy pouzivat jako zdroj ultramegasilnych schopnosti (ala Sacrifice creature: do something z MtG :-P), tak se muzes na tuhle moznost ptat PJ pred kazdym sezenim i bez pravidla... je to jen otazka domluvy, ne pravidla :-P
patches Patches 3.10.2007 12:27  970
pardgalenDivil by ses, ale hrat se da i (takrka) bez pravidel... a prave z techhle her mam ty nejepsi roleplayingove zazitky...

Uplne OT: kde je ksakru pravidlo o uslapani davem???:-O Nemam ted sice u sebe pravidla, ale fakt si nevzpominam, ze bych ho tam nekde videl, notabene jako "schopnost" nebo casty zpusob smrti hracske postavy...
pardgalen 3.10.2007 12:20  969
PatchesProtoze i RP se ridi pravidly, ale nechci tu prilis zabihat do podrobnosti.
A s tim prvidlem, ze by ho nepouzil mas sice pravdu, ale jenom do urcite miry. Protoze tohle bych si uz napriklad zjistoval pred hrou a pokud by mi PJ rekl, ze to nepouzije, tak bych to bud akceptoval a nebo rovnou odesel a neztracel cas. O tom to je.
Ne kazdy chce aby jeho postava zemrela hrdinsky. nekdo si treba preje aby jeji postavu uslapal dav a svete div se tohle pravidlo tam tak nejak je.
Pravidla jsou dulezita. Bez nich se hrat prilis neda a ja chci hrat. Ne si upevnovat nejake mimoherni vztahy.
patches Patches 3.10.2007 11:49  968
NoirProto tam mam dodatek "kdyz uz ma jednou zemrit", cimz je mysleno, kdyz uz ma zemrit behem hry... Omlouvam se, ta veta ma fakt nejasnou stavbu a tudiz i vyzneni :-P
noir 3.10.2007 11:43  967
Patches: IMHO hodnotíš příliš obecně. Těch minorit (ať už se to týká hráčů, kteří si vůbec nepřejí, aby jejich postava zemřela, nebo si přejí, aby zemřela doma v posteli nebo toho kdo proč hraje RPG) je tolik, že tvoří určitě nadpoloviční většinu hráčů...
patches Patches 3.10.2007 11:39  966
pardgalenJa porad nechapu, proc potrebujes pravidlo v prirucce na neco, co je ciste zalezitost RP a jednotlivych skupinek hracu a PJ.
Kazdy, kdo hraje RPG, tak chce, aby jeho postava zemrela hrdinsky, kdyz uz ma jednou zemrit. Ze ti to jednou jeden PJ nedovolil je sice spatny, ale myslis, ze by jej takovy pravidlo donutilo te zabit? Spis by rozhodl, ze u nej se na nej nehraje (coz je plne v jeho pravomoci)...
Proc potrebujes mit na vsechno pravidla, tabulky a herni mechanismy? Vzdyt ty by mely byt jen podkladem pro to, aby si lidi zahrali, vyradili se co se tyce fantazie a treba i upevnili svoje mimoherni vztahy - a to jsou hlavni duvody, proc vubec klasicka (pen&paper) RPG hrajou...
merwin 2.10.2007 20:57  965
PardgalenZajímavá příhoda =) i když předpokládám, že se do podobné situace moc hráčů nedostane.

Nechci se v tom moc babrat ... můj názor i s důvody jsem napsal a teď nemám potřebu prosazovat si svou. Každý může mít svůj názor.
pardgalen 2.10.2007 20:23  964
Profa
Eh? Nejak nechapu proc je to idealni jako homerule? Proc to nemuze byt normalni pravidlo? Popravde ja ho ani moc nepotrebuji, pac plusko nehraju, jenom tu ukazuji svou predstavu, coz si myslim neni tak uplne k zahozeni.

Merwin
Tak hrdinsky zemrit muze kazda postava, ale proc by jenom on na to nemohl mit pravidla? Vsak i ostatni povolani maji neco co ostatni neumi a pritom by to mohly mit. Specialne treba zlodejske dovednosti.
A veta: PJ, já nemůžu umřít jelikož ještě neumím "hrdinskou smrt" mi teda jako blba neprijde.
A abych tu jen tak neplacal.
Pri jedne hre se mi stalo, ze PJ nenechal mou postavu umrti, i kdyz jsem o to zadal. Nejenom ze smetl me prani o otm jak by ta smrt mela vypadat, ale dokonce ji nezabil vubec. V tu chvili jsem se zvedl a uz jsem s nim nikdy nehral.
V tu chvili bych takovou schopnost ci pravidlo velmi uvital, samozrejme i tak se muze PJ to rozhodnout ignorovat, ale aspon bych mel legalni duvod mu o hlavu pretahnout prirucku.
envec 2.10.2007 20:06  963
MerwinJinak nevidím nic hrdinského na tom, když někdo tu fintu promrhá :)
To pak nebude hrdinská smrt, ale smrt hlupáka :)

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt