Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kouba 9.1.2009 21:23  1036
Ohledně pravidelMyslím, že u schopnosti "Mimikry" je přehazování čísla 16 na Int, které nepřehodí ani většina kouzelníků taky trošičku jinde.
kouba 9.1.2009 21:23  1035
2 XXXTys mě nepochopil. Celokolová akce = žádný kryt. Buď stojí na kopečku s třílím a nebo nestřílím a uhýbám popř. kryju se.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 21:21  1034
Kouba: to uz jsem tu myslím psal: zakazat pri strelbe presuny a pred vystrelem jako u kouzelnika, hod na oc nula (pri ponechani akce). Ale zase, kdyz mam takovy megakryt. ha ha ha škyt ...
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 21:18  1033
jo, s tím PJovanim se shodneme, to je dobry. Prirucky podle nej byt napsane vubec nemusi. Stejne to tak davam, i dovednosti z PPH (ucil ses? ne? smula). Hraci to chapou.

Bohuzel cim dýl to hraju, tim vic vidím, ze hranicar je proste z hlediska mechanizmu nejposranejsi postava z +sek.
kouba 9.1.2009 21:18  1032
Čas na střelbuPadlo tu několik názorů na to kolik toho stihne člověk vystřelit za 1 kolo. Počítal někdo s tím, že se na to ten člověk celou dobu soustředí?

U střelby z luku by mělo být pravidlo, že je to jako kouzlení. Nebo ještě líp celokolová akce.

S bonusy Střelba v boji, Výhody terénu samotné BČ hraničářovo. Ve výsledku je to: 4x vystřelím a ještě se stihnu v pohodě krýt?? Na hlavu co?
dante 9.1.2009 21:13  1031
:D No vidis, tak jsme na tom opacne. Ja si osobne myslim, ze stylem jako hranicar by mely byt napsany vsechny prirucky. Ma neuveritelne zajimavej a komplexni system. To, ze nektere hodnoty jsou premrstene je zas vec jina.

Me hranicare vyslovene bavi PJovat. Stejne tak kneze, je tam mnohem vetsi vzajemna komunikace :)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 21:07  1030
kdyby byla, uff jeste ze nejsou. S +kem problem nemam, jen s hranicarem. Pry nej prirucka. Ha ha ha
dante 9.1.2009 20:44  1029
Protoze je chlapec popularni a s trouskou snahy s pravidlama pro hranicare vytvoris i zajimavejsiho bojovnika, dobreho zlodeje, theurga zacatecnika a kneze psychologa :) Kdyby jako hranicar byla napsana vsechna pravidla...ale bohuzel nejsou :)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 20:36  1028
Dante: zlodeji se kuchly bonusy (z 2/4/6 na 1/2/3) a k nemu uz bych vyhrady az tak nemel. jenze u hranicare se to nestalo. Stači provest a je v poho. Nekolikrát jsem to navrhoval, ale ani tu to neprojde ani omylem.
dante 9.1.2009 20:22  1027
:) Tak zlodej je stale celej predimenzovanej. Ale to bych zas resil v diskuzi o zlodeji :D
davec 9.1.2009 20:20  1026
DanteA co Plášť u zloděje? Taky zrušit nebo posunout někam dál?
dante 9.1.2009 20:16  1025
Jsem pro zruseni moznosti kryt se s lukem v dovednosti strelba v boji na tretim stupni. Bud tyto veci presunout do dovednosti po zasveceni, nebo to uplne zrusit. Klidne na teto urovni zamereni bych zrusil postih za strelbu v boji, ale ten kryt je vazne divnej. Vim sice, ze kryt nemusi znamenat prime vykryti zbrane, ale treba mateni nepritele mavanim zbrani pred ocima...ale i tak :]
dante 8.1.2009 14:39  1024
Ok, spatne jsem vyhledaval. Uvedene hodnoty co jsem psal jsou prumery u daneho typu zbrane. Sice wiki moc neverim, ale v historickych clancich nebyva zas tak spatna a mas pravdu - pisou tam o takovych tazich.
davec 8.1.2009 14:34  1023
DantePokud vím, tak střelec přijatý do armády anglického krále jako lučištník musel být schopen natáhnout 100lb luk, výjmeční používali až 160lb luky. Jindřich VIII údajně natáhl i 180lb luk. Pokud vezmu v úvahu, že libra je zhruba 0,45kg, vychází to 45-72 (81)kg. Co jsem četl, byly používány i dlouhé luky s tahem 200lb! Byť zastaralé konstrukce, tah měly slušný.
Týká se to však dlouhých luků používaných pro válečné účely. Pro lov a zábavu se používaly luky slabší s tahem kolem 50lb.
dante 8.1.2009 14:02  1022
jupí jupí, diskuze o lucích :)

Ne, tak ty dvoumetrové populární anglické luky zpravidla měly nátah 30-35kg. Až nějakých okolo 75kg údajně měly ty mongolské šílenosti, kterým se asi téměř žádný anglán bo ir nemohl rovnat. A technika střelby je úplně jiná. Zrovna ta na tom videjku je ten typ střelby, kdy ihned po natažení se šíp vypouští a míří se již při mírném natažení. Teda, že samotný "výstřel" se skládá s plného natažení a okamžitého vypuštění.
A pokud se nepletu, tak ti lide se snazi o udrzovani Madarskych tradic, kam ten mongolsky zvratny luk pronikl...rekl bych, ze ac nevypada, tak maly natah ci razanci mit nebude.

Ono co si budem namlouvat, i kdyz ty luky z ostrovu Anglie a Irska jsou velmi popularni, byly technologicky zastarale :D


[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt