Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dante 9.1.2009 21:38  1047
Jen kdyz se pohybuje kolmo, resilo se to tu a vyse toho postihu (spravne "az -6") je ponechana na uvaze a zpusobu pohybu - muze klickovat. A asi je to pouze pri behu, nicmene beh se v boji resi odlisne.

Jo, nevedel jsem ze myslis primo Obr.
kouba 9.1.2009 21:35  1045
DanteAha. Chytré

Protože abys získal OČ +3 potřebuješ Obr +6 tj Obr/2 = OČ

To ma myslím jen při běhu. A co když běží proti tobě?? Taky má postih +6 nebo jen když běží kolmo k tobě
dante 9.1.2009 21:32  1044
To, ze se spoiler pise bily pismem je zamer prave proto aby si jej precetli jen ti, pro ktere je urcen.

Pokud se oponent pohybuje, ma strelec postih az -6 nepletu-li se :D Vyreseno?
Proc na vyrovnani bonusu +3 by obrance potreboval +6?
kouba 9.1.2009 21:30  1043
DanteSpoilery se mi v Mozzile píší bílým písmem, tak se nediv, že jej nikdo nečte.

Ano. V reálu u toho chodit někdo třeba dokáže. A v rámci pravidel bych to udělal takhle.

Vem si bonus +3 do útoků do 5,6 m. Na druhou stranu se oponent může pouze uhýbat. Jen na vyrovnání toho bonusu by obránce potřeboval bonus +6
dante 9.1.2009 21:29  1042
Kuse luky nevytlacily uplne...nekde ano, nekde ne. Ale spis se jedna o dve odlisne zbrane, kazda se svyma + a -.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 21:27  1041
Viz Mimikry:
ano, presne tak. Pokud u hranicare prehazuje neco CP, nema šanc. Pokud si hranicar na neco haze, je to smesne snadne
kouba 9.1.2009 21:27  1040
Střelné zbraněMyslím, že tato úprava by byla fajn. I ke kuším bych navrhl. CELOKOLOVÁ AKCE. Kuše bych dal klidně 1 kolo nabíjím, 1 střílím. Hodnoty útoků a zz by musely být jinde. Proto také kuše luky vytlačily. Ne proto, že by byly lepší. Jen to s něma umělo každé střevo, co jej drželo prvně v ruce.
dante 9.1.2009 21:25  1039
Pokud se kryjes jako prvni, zbran nemuzes v tom kole pouzivat.

Kdyz se podivas na ta videa, tak uvidis, ze ti strelci ani nehnou brvou, jen maji naucene presne strojove pohyby rukama. Pro zakaz nepatrneho pohybu pri takove strelbe nejsem, protoze chuze je automaticka cinnost a na videiich je videt, ze i to lze zaroven zvladat. Dokonce jsou videa, kde se solidni rychlosti strili i z kone a na vice cilu. Nicmene kryt se pritom a uhybat uz by melo byt osetreno nejakymi nemalymi postihy.
PJ SPOILER!!! -> na druhou my PJ vime, ze postavy na vysoke urovni jsou vlastne uz vsichni kouzelnici a nevedomky pracuji s vazbami
kouba 9.1.2009 21:25  1038
2 XXXJá napíšu 2 příspěvky a ty napíšeš. "To jo" To bylo kterému příspěvku. Ten první totiž přestavuje docela zásadní obrat v pravidlech.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 21:24  1037
to jo.
kouba 9.1.2009 21:23  1036
Ohledně pravidelMyslím, že u schopnosti "Mimikry" je přehazování čísla 16 na Int, které nepřehodí ani většina kouzelníků taky trošičku jinde.
kouba 9.1.2009 21:23  1035
2 XXXTys mě nepochopil. Celokolová akce = žádný kryt. Buď stojí na kopečku s třílím a nebo nestřílím a uhýbám popř. kryju se.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 21:21  1034
Kouba: to uz jsem tu myslím psal: zakazat pri strelbe presuny a pred vystrelem jako u kouzelnika, hod na oc nula (pri ponechani akce). Ale zase, kdyz mam takovy megakryt. ha ha ha škyt ...
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 21:18  1033
jo, s tím PJovanim se shodneme, to je dobry. Prirucky podle nej byt napsane vubec nemusi. Stejne to tak davam, i dovednosti z PPH (ucil ses? ne? smula). Hraci to chapou.

Bohuzel cim dýl to hraju, tim vic vidím, ze hranicar je proste z hlediska mechanizmu nejposranejsi postava z +sek.
kouba 9.1.2009 21:18  1032
Čas na střelbuPadlo tu několik názorů na to kolik toho stihne člověk vystřelit za 1 kolo. Počítal někdo s tím, že se na to ten člověk celou dobu soustředí?

U střelby z luku by mělo být pravidlo, že je to jako kouzlení. Nebo ještě líp celokolová akce.

S bonusy Střelba v boji, Výhody terénu samotné BČ hraničářovo. Ve výsledku je to: 4x vystřelím a ještě se stihnu v pohodě krýt?? Na hlavu co?

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt