Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
pecka123 15.1.2009 23:00  1153
IMHO ZZ je když jednou kuše natažená, razanci střely už prostě neovlivní, jakou má sílu ten kdo mačká spoušť. Takže postih k ZZ je podivný.
xkiv 15.1.2009 21:51  1152
Dante [1151]:

Takova argumentace je prece ale naprosto nesmyslne, ze zasahnes naplno nebo vubec.


To tu ale byl prakticky jediny argument pro "na ZZ nema vliv chybejici sila".
(jediny = ze ktereho by *plynulo* ze nema; ty ostatni jen eleminuji *nektere* duvodu pro zahrnuti postihu za chybejici silu)
dante 15.1.2009 20:35  1151
xKiv: Takova argumentace je prece ale naprosto nesmyslne, ze zasahnes naplno nebo vubec. Chtel bych slyset dukaz :)

S tou druhou vetou souhlasim, jen jako kompromisni se mi zda rozdelit PS na nize uvedene tri ruzne PS. Ale spis to navrhuju pro zajemce jako homerule nez jako ofiko pravidlo.
kouba 15.1.2009 17:42  1150
Ten postih za střelbu k BČ dle tabulky zbraní TvT. Tam je ten postih menší.
xkiv 15.1.2009 17:39  1149
Dante [1148]:
A proc zrovna za chybejici dovednost postih na ZZ jo, kdyz argumentace je, ze budto zasahne naplno nebo vubec?

Pokud muze zasahnout "za min" kvuli tomu ze to s kusi neumim, tak muze zasahnout "za min" taky kvuli tomu ze to s ni sice umim ale kvuli nedostatecne sile nezvladam
dante 15.1.2009 17:16  1148
Ja bych to moc nekomplikoval, musely by tam byt tri hodnoty - PS pro natazeni, PS pro strelbu a PS pro strelbu na stativu. Chce to maximalne dve ruzne hodnoty, ale s tim, ze pro kazdou by se nemuselo vypocitavat zvlast vsechno ostatni. Takze mozna oddelit proces nabijeni?

Jinak chybejici dovednost bych 100% nechal jak je.
pecka123 15.1.2009 16:22  1147
KOUBAProtože standartní tabulka postihů odpovídá tomu že se ti třepe ruka za natahování tětivy luku. Ta kuše prostě není tak těžká, aby tohle vyrovnala takže ten postih by měl být menší.
dajen 15.1.2009 13:24  1146
Jena [1140]: To s tím stromem přeci znáš z vlastní zkušenosti, ne? :-)
kouba 15.1.2009 13:24  1145
Ale vždyť tak jsem to myslel. Jen to -6 je divné. Ono prostě se Ti pod tou X-kilovou trochu třepe ruka, tak proč nepoužít tu standardní tabulku postíhů
pecka123 15.1.2009 12:54  1144
KOUBATohle řešení jsme používali, ale tluče se s tou větou v pravidlech, kde spíše, že problémy s nedostatečnou silou u kuše jsou způsobené nabíjením. A tím pádem není jasné, proč by mělo být úč tak moc omezené.

Asi bych to řešil tak, že potřebná síla na míření je o 6 menší než potřebná síla na natažení. Nedostatečná síla při nabíjení by se měla projevovat na BČ, nedostetčná síla na míření na ÚČ. ZZ by nemělo být ovnivlněo silou postavy.
kouba 15.1.2009 10:46  1143
KušeMožná to bude trochu složitější, ale kdo chce používat kuši a nemá dostatečnou sílu, musí si to propočítat, nic složitého to není.

Máme tedy kuš ale nemáme postačující sílu:
a) BČ při nabíjení bude dle tabulky chybějící síly pro Střelné zbraně
BČ pro střelbu (tedy začátek souboje s nataženou kuší) postih k BČ dle chybějící síly na zbraň TvT. Ve výsleku budete mít 2 čísla, jendo na střelbu bez nabíjení / kolo s nabíjením

b) postih za ÚČ zůstavá dle tabulky střelných zbraní

c) postih k ZZ není. Kuši už vaše síla neovlivní, narozdíl od luku, který zkrátka nedokáže postava např. zcela natáhnout

d) dostřel, samozřejmě, bez postihu
feanor 15.1.2009 10:28  1142
KOUBA: pokud tam teda nejaky je:-D
kouba 15.1.2009 10:24  1141
Nepřemluví ani smečku ani strom. Ale Bojovníka :-D
jena 15.1.2009 09:37  1140
WolfiJakože to správný kněz té smečce vyhladovělých vlků rozmluví? Nebo před ní vyleze na strom?
dante 15.1.2009 04:08  1139
Presne tak. Zapomen na D&D stereotypy a kombeni :)

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt