Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
vorel 9.5.2006 18:32  213
Prave naopak, krvaceni by se melo zvysit.
PS: Jedna bojovnicka finta s dykou je na tom uplne stejne.
vorel 9.5.2006 18:24  212
Jinak mam vyhrady k mrsicim sipum, sou hezky udelany, ale jestlize postava krvaci v dobe, kdy ma sip v sobe, pak si ho vytrhne, tim si ranu jeste zhorsi a vic roztrhne, je fakt nesmysl, aby najednou krvacet prestala. Zvlast kdyz je potom rana jeste vetsi a potrhana a neni v ni nic, co by ji ucpavalo.
vorel 9.5.2006 18:16  211
No na pate urovni mam rychlou strelbu teprve na prvnim stupni- tedy dva sipy za kolo, s toulcem na dvacet sipu vydrzim treba deset :-). Takze budu v pohode davat zraneni za dvojnasobek co krollove. No jasne budu pomalejsi, ale stejne to stoji za to :-).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.5.2006 17:03  210
NoirUprimne receno mi nejak unika, jak by si tebou jmenovany zazrak poradil s tebou popsanym vysledkem. Respektive napada me zatim jen jedno reseni, ale to by melo dost fatalni dusledky. Kdyz tak to napis do PJ klubu.
noir 9.5.2006 16:50  209
Bouchi: Vidíš to, já bych postupoval stejně jako u PPJ příkladu s pohárem svěcené vody-princip je takřka stejný. Respektive beru zpět to bych-já to hráčům-kretivcům reálně povolil...
dante_the_blue 9.5.2006 16:41  208
No, tak dvoukolak s sipy je myslim reseni :) Aneb armady sebou taky vozily zasoby :)))
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.5.2006 16:35  207
NoirNa takovy zazrak se ti buh taky treba vy... vis co. ;-)
noir 9.5.2006 16:27  206
Prosté řešení: Jeden malý knězův zázrak a máte kouzelný toulec, do nějž se vejde šípů, kolik chcete...
Já vím, už s tou Přeměnou hmoty nebudu otravovat :o)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.5.2006 16:20  205
Ne az tak rychla strelba vydrzi i 3 nebo 4 kola. :-)
peca_007 9.5.2006 16:07  204
Vorel [203]: proc? AFAIK ta strelba vydrzi maximalne na 2 kola. Vic sipu se ti do toulce nevejde.
vorel 9.5.2006 14:06  203
Uz to tady jednou bylo, ale nic z toho nebylo. Rychla strelba se mi zda dost brutalni. Obcas hraju za hranicare, jeste sem ji sice nepouzil, ale uz vidim ty napuceny krollo-valecnicky ksichtiky :-)!!!
efril 2.5.2006 08:24  202
Aranka...cesty, jak k tý společný informaci dojdu sou různý... - a to je právě ono... ale každá ta informace je přesnější jiným směrem...
dante_the_blue 29.4.2006 14:29  201
Muzes je scitat treba souctem hodnot...
aranka 28.4.2006 10:13  200
Já neřikám, že se to překreje úplně... jenom částečně (je agresivní), cesty, jak k tý společný informaci dojdu sou různý... Takže by se možná bonusy neměli čistě sčítat, spíš s ňákym malym postihem...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 28.4.2006 08:28  199
ArankaNojo, ale jak poznas, ze ma hlad?

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt