Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dante_the_blue 9.5.2006 22:37  222
No, pak by bylo reseni lehce prekopat krvaceni, aby nastalo uz drive a bylo slabsi. Snazim se najit nejake statistiky jak clovek krvaci :) a udelat si nejake home-rule :) Asi tak, ze clovek dostane uz brzo vetsi velikost postizeni, ale je jednodusi toto postizeni pri kazdem hodu snizit, takze ma postava realnou sanci prezit i bez cizi pomoci. Ale jak presne tohle udelat, aby to odpovidalo co nejvice realite jest otazka...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.5.2006 22:20  221
A co s nima? Tak jak je mrsici sip popsan, skutecne dava smysl, ze ta rana vic krvaci v dobe, kdy je sip v ni (cili ji roztahuje a diky kanalkum rana krvaci) nez po vytazeni (kdy se rana stahne a sip uz do ni dal nevrta).
Co by se ale hodilo by bylo nejake propojeni s klasickym krvacenim coby postizenim; nad tim uz nejakou dobu poruznu premyslim a zatim jsem dosel k tomu, ze ke zpusobeni krvaceni (coby postizeni s prislusnymi parametry) by stacilo, aby celkove zraneni zpusobene mrsicim sipem (tedy ne jen to v okamziku zasahu, ale secteno i s tim pribyvsim nez je sip vytazen) dalo aspon radek mrizky. Nebo by zvysoval Velikost zpusobeneho krvaceni o 1 (cimz by stacil zasah za pul radku) a po dobu pritomnosti v rane zvysoval Silu zraneni zpusobeneho krvacenim o 1 (coz ale zase nepokryva pripad, kdy je mrsicim sipem zpusobeno zraneni za mene nez pul radku).
dante_the_blue 9.5.2006 22:06  220
A co ty mrsici sipy?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.5.2006 21:28  219
Aha. Cili kroll ma horsi zbran, nez na jakou ma silovy potencial, ty mas lepsi zbran. To za prve.
Za druhe postupujes maximalni moznou rychlosti v tech streleckych zamerenich. No, dejme tomu, to uz je vec vaseho PJ.
A ti krollove si za par urovni uzijou zase jine veci.
peca_007 9.5.2006 21:01  218
Vorel [217]: Na konci ti chybi "Hec!" :-)
Ted vazne, to je preci jedno, ze nemas edici B. Jestli vam (vasi druzine v cele s PJ) pripada spravne, pri pouziti prurazneho sipu, zcela ignorovat zbroj, pak je vse v poradku. Akorat by me jeste zajimalo, jakou sis dal Sil, Zrc a Obr pri tvorbe postavy a o kolik sis tyto vlastnosti zvysil pri postupech.
vorel 9.5.2006 19:52  217
Kroll se SIL:8 a valecnou sekerou ma ZZ: +11
Ja se SIL:4 dlouhym skladanym lukem, streleckou zdatnosti, rychlou strelbou na 1. stupni a valecnymi sipy mam ZZ: +17
Valecnych sipu mam asi 10, jinak muzu pouzit prurazne, ty se jim vcelku vyrovnaji (podle edice A se pak vubec neodecita zbroj, novou jeste nemam).
Pri pouziti obycejnych ZZ: +15, coz je take dost s ohledem na to, ze na dalsi- 6. nebo 7. urovni bych mohl ziskat znalost na druhem stupni, coz bude ZZ:+18 (s obyc. sipem) - 3*OZ.

Nutno podotknout, ze hrajeme v prihranicni oblasti, kde jsou zbrane relativne dobre dostupne. Zbran tady vlastni kde kdo i protivnici samozrejme, takovy je nas svet.
Pri tvorbe postavy sem si vzal dobre zazemi a 1000 zl.
Jiz od zacatku hrajeme ve vetsim meste a jsme ted na pate urovi.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.5.2006 19:20  216
Hm. A prosimte s jakym lukem a jakym strelivem mas stejne ZZ jako krollove se sekyrou (jakou) obouruc? To mi prijde ze bud jsou ti krollove vyzbrojeni nedostatecne nebo ty prehnane.
vorel 9.5.2006 18:56  215
to BouchiProtoze mam s lukem stejne ZZ jako krollove se sekyrou obouruc a k tomu navic vystrelim dva sipy, takze jeste +6 k ZZ (no a minus dvakrat OZ).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.5.2006 18:44  214
Vorel [211]: Proc bys mel davat zraneni za dvojnasobek co krollove?
vorel 9.5.2006 18:32  213
Prave naopak, krvaceni by se melo zvysit.
PS: Jedna bojovnicka finta s dykou je na tom uplne stejne.
vorel 9.5.2006 18:24  212
Jinak mam vyhrady k mrsicim sipum, sou hezky udelany, ale jestlize postava krvaci v dobe, kdy ma sip v sobe, pak si ho vytrhne, tim si ranu jeste zhorsi a vic roztrhne, je fakt nesmysl, aby najednou krvacet prestala. Zvlast kdyz je potom rana jeste vetsi a potrhana a neni v ni nic, co by ji ucpavalo.
vorel 9.5.2006 18:16  211
No na pate urovni mam rychlou strelbu teprve na prvnim stupni- tedy dva sipy za kolo, s toulcem na dvacet sipu vydrzim treba deset :-). Takze budu v pohode davat zraneni za dvojnasobek co krollove. No jasne budu pomalejsi, ale stejne to stoji za to :-).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.5.2006 17:03  210
NoirUprimne receno mi nejak unika, jak by si tebou jmenovany zazrak poradil s tebou popsanym vysledkem. Respektive napada me zatim jen jedno reseni, ale to by melo dost fatalni dusledky. Kdyz tak to napis do PJ klubu.
noir 9.5.2006 16:50  209
Bouchi: Vidíš to, já bych postupoval stejně jako u PPJ příkladu s pohárem svěcené vody-princip je takřka stejný. Respektive beru zpět to bych-já to hráčům-kretivcům reálně povolil...
dante_the_blue 9.5.2006 16:41  208
No, tak dvoukolak s sipy je myslim reseni :) Aneb armady sebou taky vozily zasoby :)))

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt