Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 10.5.2006 09:22  227
Krvaceni mensi nez postizeni "Krvaceni" je uz (podle me) zahrnute v beznem zraneni.
Ale stejne je krvaceni trochu mimo - predstavte si skritka Kvitecka s Odl -20, ktery ma mez zraneni 1. Pichneme ho spendlikem za 1 krizek, coz je presne radek, dostane krvaceni o velikosti 1. Na konci kola si zakrvaci se SZ -5, to jsou dva krizky, a umre.
Oproti tomu obr Jura s Odl 10 ma mez zraneni 30. Sekneme ho tedy obri sekerou za 30, dostane krvaceni taky o velikosti 1. Na konci kola z nej ukapne za dalsi 2 krizky, hodi 7 na overeni, krvaceni snizi velikost a je z toho venku.
Vsimnete si, ze Kvitecek dostal za jedno kolo krvaceni dvakrat tolik krizku, nez bylo puvodni zraneni, zatimco Jura jenom patnactinu uvodniho zraneni, navic mel mnohem vetsi sanci, ze krvacet prestane.
Pritom oba dostali relativne stejne zraneni.

Takze krvaceni si podle me stejne zaslouzi trochu prekopat.
peca_007 10.5.2006 08:54  226
peca_007 [225]: Vzdycky se da lecos vymyslet, ale nekdy je to "zbytecna" komplikace. A system DrD+ tak trochu svadi k tomu, zamotat se do ruznych vzorecku, nebot to pak krasne funguje :-)
peca_007 10.5.2006 08:53  225
Dante_The_Blue [224]: Taky by se dalo rici, ze zabodnuty sip zpusobuje Krvaceni velikosti 1, ale zdroj vnejsi sila. Pri vytrzeni zvetsuje velikost standardniho krvaceni o 1, tedy za pocet pulradku a pri samotnem vytrzeni zrani Silou zraneni 1k6 - ZRC vytrhavajici - opravy (dovednost vyjmuti sipu, felcara, etc).
dante_the_blue 10.5.2006 06:33  224
S tema urovnema je to fakt a eliminovat tohle "nasobenim" urovni ala DrDo by bylo asi dost nestastne. Ale myslim, ze by bylo rozumne u toho sipu aby se bralo v uvahu za kolik ten sip zranil. Zrani-li za jedno zraneni, pak nejpis se do postavy nezabodne nebo se zabodne do takovych mist, kde postava nebude moct ani krvacet :) Myslim, ze ten navrh provazat to s krvacenim, druhy pripad, kdy staci pulka radku an krvaceni je rozumna i kdyz je sip treba v rane, akorat by tim, ze je v rane treba zvysil nebezpecnost krvaceni.
peca_007 9.5.2006 22:51  223
Dante_The_Blue [222]: Ono jde taky o to, abys postavy nevykrvil jak cunatka na porazce. Slabsi krvaceni bude malo nebezpecne a sadno prekonatelne, mensi bude pomale a prilis neomezujici zatimco silnejsi bude velmi smrtici. A musis se zamyslet nad postavami ruznych urovni. Pro prvn urovne je to velmi drsme, pro vysoke urovne uz to zas tak moc nevadi.
dante_the_blue 9.5.2006 22:37  222
No, pak by bylo reseni lehce prekopat krvaceni, aby nastalo uz drive a bylo slabsi. Snazim se najit nejake statistiky jak clovek krvaci :) a udelat si nejake home-rule :) Asi tak, ze clovek dostane uz brzo vetsi velikost postizeni, ale je jednodusi toto postizeni pri kazdem hodu snizit, takze ma postava realnou sanci prezit i bez cizi pomoci. Ale jak presne tohle udelat, aby to odpovidalo co nejvice realite jest otazka...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.5.2006 22:20  221
A co s nima? Tak jak je mrsici sip popsan, skutecne dava smysl, ze ta rana vic krvaci v dobe, kdy je sip v ni (cili ji roztahuje a diky kanalkum rana krvaci) nez po vytazeni (kdy se rana stahne a sip uz do ni dal nevrta).
Co by se ale hodilo by bylo nejake propojeni s klasickym krvacenim coby postizenim; nad tim uz nejakou dobu poruznu premyslim a zatim jsem dosel k tomu, ze ke zpusobeni krvaceni (coby postizeni s prislusnymi parametry) by stacilo, aby celkove zraneni zpusobene mrsicim sipem (tedy ne jen to v okamziku zasahu, ale secteno i s tim pribyvsim nez je sip vytazen) dalo aspon radek mrizky. Nebo by zvysoval Velikost zpusobeneho krvaceni o 1 (cimz by stacil zasah za pul radku) a po dobu pritomnosti v rane zvysoval Silu zraneni zpusobeneho krvacenim o 1 (coz ale zase nepokryva pripad, kdy je mrsicim sipem zpusobeno zraneni za mene nez pul radku).
dante_the_blue 9.5.2006 22:06  220
A co ty mrsici sipy?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.5.2006 21:28  219
Aha. Cili kroll ma horsi zbran, nez na jakou ma silovy potencial, ty mas lepsi zbran. To za prve.
Za druhe postupujes maximalni moznou rychlosti v tech streleckych zamerenich. No, dejme tomu, to uz je vec vaseho PJ.
A ti krollove si za par urovni uzijou zase jine veci.
peca_007 9.5.2006 21:01  218
Vorel [217]: Na konci ti chybi "Hec!" :-)
Ted vazne, to je preci jedno, ze nemas edici B. Jestli vam (vasi druzine v cele s PJ) pripada spravne, pri pouziti prurazneho sipu, zcela ignorovat zbroj, pak je vse v poradku. Akorat by me jeste zajimalo, jakou sis dal Sil, Zrc a Obr pri tvorbe postavy a o kolik sis tyto vlastnosti zvysil pri postupech.
vorel 9.5.2006 19:52  217
Kroll se SIL:8 a valecnou sekerou ma ZZ: +11
Ja se SIL:4 dlouhym skladanym lukem, streleckou zdatnosti, rychlou strelbou na 1. stupni a valecnymi sipy mam ZZ: +17
Valecnych sipu mam asi 10, jinak muzu pouzit prurazne, ty se jim vcelku vyrovnaji (podle edice A se pak vubec neodecita zbroj, novou jeste nemam).
Pri pouziti obycejnych ZZ: +15, coz je take dost s ohledem na to, ze na dalsi- 6. nebo 7. urovni bych mohl ziskat znalost na druhem stupni, coz bude ZZ:+18 (s obyc. sipem) - 3*OZ.

Nutno podotknout, ze hrajeme v prihranicni oblasti, kde jsou zbrane relativne dobre dostupne. Zbran tady vlastni kde kdo i protivnici samozrejme, takovy je nas svet.
Pri tvorbe postavy sem si vzal dobre zazemi a 1000 zl.
Jiz od zacatku hrajeme ve vetsim meste a jsme ted na pate urovi.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.5.2006 19:20  216
Hm. A prosimte s jakym lukem a jakym strelivem mas stejne ZZ jako krollove se sekyrou (jakou) obouruc? To mi prijde ze bud jsou ti krollove vyzbrojeni nedostatecne nebo ty prehnane.
vorel 9.5.2006 18:56  215
to BouchiProtoze mam s lukem stejne ZZ jako krollove se sekyrou obouruc a k tomu navic vystrelim dva sipy, takze jeste +6 k ZZ (no a minus dvakrat OZ).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.5.2006 18:44  214
Vorel [211]: Proc bys mel davat zraneni za dvojnasobek co krollove?
vorel 9.5.2006 18:32  213
Prave naopak, krvaceni by se melo zvysit.
PS: Jedna bojovnicka finta s dykou je na tom uplne stejne.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt