Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
vorel 12.5.2006 21:17  236
BouchiTo fakt nevim, ale mohly byt namocene treba do hirudinu (latka pijavic proti srazeni krve) nebo otevrou velke cevy. Nam hlavne nesedi, ze rana prestane krvacet po vytrzeni, to si myslim je opravdu divne. To same se tyka jedne bojovnicke finty s dykou.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 12.5.2006 20:21  235
Vorel"nedokáže se stáhnout natolik aby nekrvácela" Nic takoveho netvrdim, jen se domnivam ze se castecne stahne.
No a co se samotneho mrsiciho sipu tyce, tak jak podle tebe tedy vypadaji ty realne "mrsici" sipy, co se pouzivaly treba pri lovu a jejich ucelem bylo, aby zver co nejrychleji vykrvacela?
vorel 12.5.2006 20:16  234
Bouchi [221]: "Tak jak je mrsici sip popsan, skutecne dava smysl, ze ta rana vic krvaci v dobe, kdy je sip v ni (cili ji roztahuje a diky kanalkum rana krvaci) nez po vytazeni (kdy se rana stahne a sip uz do ni dal nevrta)." Tohle je bohuzel nerealna logicka konstrukce Bouchi, zrovna to konzultuju s "za měsíc" doktorkou. Rána se okolo šípu stáhne ať má jakýkoliv tvar. Hlavice je uvnitř a krev ven kolem těla šípu jen prosakuje (s vyjímkou velkých tepen). Možné je jen krvácení dovnitř při poranění hodně prokrvených orgánů nebo velkých cév. Krom toho v těch kanálcích vznikne krevní sraženina, která je ucpe. Když se šíp vyrve ven ve směru odkud přišel rána se zvětší a nedokáže se stáhnout natolik aby nekrvácela. Rána po šípu je moc malá na to, aby z ní někdo vůbec mohl vykrvácet (kromě toho co jsem psal).
vorel 12.5.2006 19:48  233
Bouchi [219]: No ok., neni to zase takovy rozdil, ty valecny sipy uz mam jenom ctyri, tak to jde.
Pocital sem: kroll s max. SIL: 10 (na 5. ur.) muze mit s tezkym perlikem max. ZZ: +14.
Horal hran. s max Sil: 8, silovym lukem, rychlou strelbou ZZ: +17, ale -2*OZ, s obyc sipem. To je celkem rovnocenny, ikdyz s pruraznym nebo mrsicim uz to zacina vypadat zase zajimave :-)!
vorel 12.5.2006 19:29  232
peca_007 [218]:Nedostal sem se ted chvili na net, tak sorry za zpozdeni. Becka-pro hrace uz mam, polovina zbroje u pruraznyho sipu je mnohem inteligentnejsi. Na 1. ur. jsem mel SIL: 2, OBR: 1, ZRC:2, jesm horal s dobrym zazemim, ted mam vsechny tri o dva vyssi, tedy: 4, 3, 4.
xkiv 10.5.2006 10:22  231
Jo, tak jsem to myslel.
Zadne ze by se neco prepocitavalo podle SZ.
Ona teda Velikost neni uplne srovnana s pocatecni silou, ale je to krok spravnym smerem (jestli o spravnou vzdalenost, to ted fakt nereknu).

Dalsi moznost je pouzit HmP, ale to uz jsou trochu vetsi cisla.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 10.5.2006 09:39  230
Abychom si to ujasnili - mas na mysli ze Nebezpecnost bude 15 (nebo kolik to je) + Velikost terce a zpusobene zraneni bude Velikost - 6 + Velikost terce?
xkiv 10.5.2006 09:27  229
Ja uz jsem jednou navrhoval "opravit zpusobene zraneni a Nebezpecnost krvaceni o Velikost terce", coz mi vzhledem k mnozstvi Krvaceni zpusobenych behem hry nijak zvlast znehratelnujici nepripada.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 10.5.2006 09:24  228
xKivJa vim, vsechno by se melo nejak zrelativizovat vzhledem k velikosti (ci jinemu parametru) postizeneho - jenze uvedomujes si, ze by se tim DrD+ nejspis stalo nehratelnym?
xkiv 10.5.2006 09:22  227
Krvaceni mensi nez postizeni "Krvaceni" je uz (podle me) zahrnute v beznem zraneni.
Ale stejne je krvaceni trochu mimo - predstavte si skritka Kvitecka s Odl -20, ktery ma mez zraneni 1. Pichneme ho spendlikem za 1 krizek, coz je presne radek, dostane krvaceni o velikosti 1. Na konci kola si zakrvaci se SZ -5, to jsou dva krizky, a umre.
Oproti tomu obr Jura s Odl 10 ma mez zraneni 30. Sekneme ho tedy obri sekerou za 30, dostane krvaceni taky o velikosti 1. Na konci kola z nej ukapne za dalsi 2 krizky, hodi 7 na overeni, krvaceni snizi velikost a je z toho venku.
Vsimnete si, ze Kvitecek dostal za jedno kolo krvaceni dvakrat tolik krizku, nez bylo puvodni zraneni, zatimco Jura jenom patnactinu uvodniho zraneni, navic mel mnohem vetsi sanci, ze krvacet prestane.
Pritom oba dostali relativne stejne zraneni.

Takze krvaceni si podle me stejne zaslouzi trochu prekopat.
peca_007 10.5.2006 08:54  226
peca_007 [225]: Vzdycky se da lecos vymyslet, ale nekdy je to "zbytecna" komplikace. A system DrD+ tak trochu svadi k tomu, zamotat se do ruznych vzorecku, nebot to pak krasne funguje :-)
peca_007 10.5.2006 08:53  225
Dante_The_Blue [224]: Taky by se dalo rici, ze zabodnuty sip zpusobuje Krvaceni velikosti 1, ale zdroj vnejsi sila. Pri vytrzeni zvetsuje velikost standardniho krvaceni o 1, tedy za pocet pulradku a pri samotnem vytrzeni zrani Silou zraneni 1k6 - ZRC vytrhavajici - opravy (dovednost vyjmuti sipu, felcara, etc).
dante_the_blue 10.5.2006 06:33  224
S tema urovnema je to fakt a eliminovat tohle "nasobenim" urovni ala DrDo by bylo asi dost nestastne. Ale myslim, ze by bylo rozumne u toho sipu aby se bralo v uvahu za kolik ten sip zranil. Zrani-li za jedno zraneni, pak nejpis se do postavy nezabodne nebo se zabodne do takovych mist, kde postava nebude moct ani krvacet :) Myslim, ze ten navrh provazat to s krvacenim, druhy pripad, kdy staci pulka radku an krvaceni je rozumna i kdyz je sip treba v rane, akorat by tim, ze je v rane treba zvysil nebezpecnost krvaceni.
peca_007 9.5.2006 22:51  223
Dante_The_Blue [222]: Ono jde taky o to, abys postavy nevykrvil jak cunatka na porazce. Slabsi krvaceni bude malo nebezpecne a sadno prekonatelne, mensi bude pomale a prilis neomezujici zatimco silnejsi bude velmi smrtici. A musis se zamyslet nad postavami ruznych urovni. Pro prvn urovne je to velmi drsme, pro vysoke urovne uz to zas tak moc nevadi.
dante_the_blue 9.5.2006 22:37  222
No, pak by bylo reseni lehce prekopat krvaceni, aby nastalo uz drive a bylo slabsi. Snazim se najit nejake statistiky jak clovek krvaci :) a udelat si nejake home-rule :) Asi tak, ze clovek dostane uz brzo vetsi velikost postizeni, ale je jednodusi toto postizeni pri kazdem hodu snizit, takze ma postava realnou sanci prezit i bez cizi pomoci. Ale jak presne tohle udelat, aby to odpovidalo co nejvice realite jest otazka...

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt