Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
vorel 13.5.2006 09:42  243
No jasně.Jenže jestliže rána krvácí dost silně a ztrácejí se životy, tak po vytržení šípu tam krvácení zůstane a ještě se zvětší. To je obecně platná skutečnost.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 13.5.2006 09:34  242
To jako ze krvaceni muze byt tak male, ze se neprojevuje na ciselnych charakteristikach postavy. Jiste uznas, ze z kazde secne ci bodne rany krev potece. Ale zdaleka ne z kazde potece tak dlouho a tak vydatne, aby tim postva vykrvacela.
vorel 13.5.2006 09:33  241
240 sem psal ja.
anonym 13.5.2006 09:29  240
BouchiCo myslíš tím krvácením obecně. Dost dobře nevím co si pod tím předdstavit. To jako že krvácení je tak malé, že nemá smysl ho zaznamenávat?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 13.5.2006 09:22  239
GranMusis rozlisovat krvaceni obecne a krvaceni takove, pri kterem postave pribyva zraneni. To druhe zpusobi sip jen nekdy.
gran 13.5.2006 08:29  238
Takovej dotaz: Po vytržení šípu z rány přestane rána krvácet? Já jen, že jsem si to vždy představoval naopak ;)
vorel 12.5.2006 21:21  237
Jinak uz se moc tesim az do nekoho budu palit mrsici sipy po dvou hehe. Jestli nebude mit dobrou obranu tak je mozna ani nestihne vyndavat a behem toho skubani zase nebude stihat utocit ... a vsude bude spousta krve hahaha!
vorel 12.5.2006 21:17  236
BouchiTo fakt nevim, ale mohly byt namocene treba do hirudinu (latka pijavic proti srazeni krve) nebo otevrou velke cevy. Nam hlavne nesedi, ze rana prestane krvacet po vytrzeni, to si myslim je opravdu divne. To same se tyka jedne bojovnicke finty s dykou.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 12.5.2006 20:21  235
Vorel"nedokáže se stáhnout natolik aby nekrvácela" Nic takoveho netvrdim, jen se domnivam ze se castecne stahne.
No a co se samotneho mrsiciho sipu tyce, tak jak podle tebe tedy vypadaji ty realne "mrsici" sipy, co se pouzivaly treba pri lovu a jejich ucelem bylo, aby zver co nejrychleji vykrvacela?
vorel 12.5.2006 20:16  234
Bouchi [221]: "Tak jak je mrsici sip popsan, skutecne dava smysl, ze ta rana vic krvaci v dobe, kdy je sip v ni (cili ji roztahuje a diky kanalkum rana krvaci) nez po vytazeni (kdy se rana stahne a sip uz do ni dal nevrta)." Tohle je bohuzel nerealna logicka konstrukce Bouchi, zrovna to konzultuju s "za měsíc" doktorkou. Rána se okolo šípu stáhne ať má jakýkoliv tvar. Hlavice je uvnitř a krev ven kolem těla šípu jen prosakuje (s vyjímkou velkých tepen). Možné je jen krvácení dovnitř při poranění hodně prokrvených orgánů nebo velkých cév. Krom toho v těch kanálcích vznikne krevní sraženina, která je ucpe. Když se šíp vyrve ven ve směru odkud přišel rána se zvětší a nedokáže se stáhnout natolik aby nekrvácela. Rána po šípu je moc malá na to, aby z ní někdo vůbec mohl vykrvácet (kromě toho co jsem psal).
vorel 12.5.2006 19:48  233
Bouchi [219]: No ok., neni to zase takovy rozdil, ty valecny sipy uz mam jenom ctyri, tak to jde.
Pocital sem: kroll s max. SIL: 10 (na 5. ur.) muze mit s tezkym perlikem max. ZZ: +14.
Horal hran. s max Sil: 8, silovym lukem, rychlou strelbou ZZ: +17, ale -2*OZ, s obyc sipem. To je celkem rovnocenny, ikdyz s pruraznym nebo mrsicim uz to zacina vypadat zase zajimave :-)!
vorel 12.5.2006 19:29  232
peca_007 [218]:Nedostal sem se ted chvili na net, tak sorry za zpozdeni. Becka-pro hrace uz mam, polovina zbroje u pruraznyho sipu je mnohem inteligentnejsi. Na 1. ur. jsem mel SIL: 2, OBR: 1, ZRC:2, jesm horal s dobrym zazemim, ted mam vsechny tri o dva vyssi, tedy: 4, 3, 4.
xkiv 10.5.2006 10:22  231
Jo, tak jsem to myslel.
Zadne ze by se neco prepocitavalo podle SZ.
Ona teda Velikost neni uplne srovnana s pocatecni silou, ale je to krok spravnym smerem (jestli o spravnou vzdalenost, to ted fakt nereknu).

Dalsi moznost je pouzit HmP, ale to uz jsou trochu vetsi cisla.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 10.5.2006 09:39  230
Abychom si to ujasnili - mas na mysli ze Nebezpecnost bude 15 (nebo kolik to je) + Velikost terce a zpusobene zraneni bude Velikost - 6 + Velikost terce?
xkiv 10.5.2006 09:27  229
Ja uz jsem jednou navrhoval "opravit zpusobene zraneni a Nebezpecnost krvaceni o Velikost terce", coz mi vzhledem k mnozstvi Krvaceni zpusobenych behem hry nijak zvlast znehratelnujici nepripada.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt