Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bulva 14.5.2006 21:02  260
Chudak hranicarTak mu do ty rychly strelby furt nerejte:)......vedle formuli a zazracnych schopnosti mi prijde rychla strelba naprosto v pohode.
peca_007 14.5.2006 11:45  259
Darkil [258]: "touch this" (dotkni se toho)? Ja vzdycky myslel "dodge this" (uhni tomuhe). Ale to jen tak na okraj.
Luk na zakazku? To se pak neni co divit. Int +1, Obr+1 a Chr +5? Tedy prakticky veskere zlepsovani je v Sil, Zrc a Vol? To ale asi nema moc velke obranne cislo, ze? To by ho ten kroll mel prakticky zkosit, nez hranicar vystreli. Dal, mireni v boji? Me jako hrace by ani nenapadlo neco takoveho pouzit a jako PJ bych to neuznal. V boji TvT se musis neustale hybat, jinak bych miriciho hranicare bral jako nehybnou postavu a podle toho utok na nej vyhodnocoval.
Krom toho, je hezke rikat, co vsecko za schopnosti pouziva hranicar proti bojovnikovi, ale nikdo nezminuje, ze by bojovnik pouzival sve schopnosti proti hranicarovi. Proc, to si hrac bojovnika neprecetl pravidla?
darkil 14.5.2006 02:22  258
Bouchi 216a krome toho napr hranicar na 11 urovni, opravdu zameren na strelbu, s lukem vyrabenym na zakazku: 1)luk: UC- 6, Max Sil-+ 16, ZZ- 8, SD-+36 2) Hranicar: strelba- 5(=>UC-+11, ale strelecka zdatnost-+2 k mireni, soustredena strelba- misto +1 za kazde kolo je + px, takze+9, plus pripadna velikost cile, plus vzdalenost mensi nez 3 metry, jelikoz tento hranicar ovlada strelbu v boji, tudiz suma sumarum jeho UC je po trech kolech mireni, z nehoz je ho diky jeho vol+8 a skrytym zamerenim prakticky nemozne vyrusit minimalne +25, jak pronesli v Matrixu, "touch this".Sil-+8, ale skryte zamereni-+3, uvolneni-+1(ale pouze 3 kola), strelecka zdatnost, +3 k ZZ( podle starych pravidel dokonce +6), to jest dohromady +15 k sil pro vypocet ZZ a navic diky zamereni Rychla strelba strili 4 sipy za kolo, coz je +12 k ZZ (presnou hodnotu bohuzel nemohu dodat, jelikoz jsem v Francii a nemam u sebe tabulky, ale s valecnymi sipy je to cca+27, minus samozrejme 40 policek, paklize se nahodou!!!:-)) netrefi do hlavy a postizeny ma plnou platovou zbroj, jinak +29 minus maximalne 28 policek za kbelcovou prilbu; plus hod- AUVAJS), SD s touhle silou a bonusem za streleckou zdatnost je +54, takze to boli i na dost velkou dalku a aby toho nebylo malo, BC se diky vyhodam terenu v prirode pohybuje okolo 6 az 7, kdyz strili 4 sipy.Ne, ze bych nejak podcenoval kroly, ale takovy krol bijec na desate urov,i, s magicky upravenou sekerou a silou +13 vydrzi tak 2 kola, nez se rozhodnu, ze moje UC uz je dostatecne enormni a neposlu ho ranou do hlavy do bezvedomi.
Paklize si das takovou praci a propocitas si, jak tahle postava s Int +1, Obr+1 a Chr +5 postupovala po urovnich a budes namitat, ze stejne jako Vorel ziskavala nejvyssi moznou rychlosti vsemozna strelecka zamereni, tak te preci jenom mohu ujistit, ze jelikoz tato postava v zivote nepouzila v souboji jakekoliv jine zbrane nezli luku,jelikoz jsem se jako jeji hrac opravdu velmi snazil zamerovat se pouze na pouziti luku( zasveceni lovu...)a jelikoz je nas Pj jinak velmi prisny, tak si myslim, ze ziskat tato zamereni neni az takovy problem.
Zaroven, kdyz uz se patlm v tech schopnostech hranicare, tak napriklad i zamereni prvni pomoc v kombinaci s rychlou pomoci z PPH a Zrc +11 je absolutne neuveritelne, jelikoz jiz zminenemu krolovi dokozu v nekolika mikutach vylecit pres 100 policek zraneni.
gran 13.5.2006 23:00  257
Darkil___Klub o DrD+ obecně___
darkil 13.5.2006 22:07  256
GranTak kam by ses chtel presunou?
gran 13.5.2006 21:31  255
HopláAž teď jsem si všiml, že vedeme absolutní OT diskusi... jsme přece pod hlavičkou 'Hraničář'... =/
gran 13.5.2006 21:30  254
Darkil10 bodů za 20-ti hodinové sezení? Wow. Při tak dlouhém sezení by se mělo dávat 'na víckrát', klidně i pětkrát ;)
My dokonce dáváme zkušenosti každé dvě hodiny hraní, protože každé dvě hodiny dáváme 10 minut pauzu. Pak jedeme další dvě hodiny. Ovšem, dávám to tak přísně, že to vyjde nastejno, jako kdybych zkušenosti dával jednou na konci a nebyl krutej ;)
darkil 13.5.2006 21:19  253
Nejni procTak vod listopadu lonskeho roku, sem tam vo vikendech, sem tam mezi hodinama, sem tam vo prazdninach ( tady mozna stoji za zminku nase rekordni sezeni- 20 hodin a dostali sme za nej 10 bodu zkusenosti, teda ja, pac dostavame zkusaky tajne, jinak s prumerem sedm bodu za jedno sezeni, vcetne toho bonusovyho to co se tyce postupu po urovnich trosku skrabe..., i kdyz system rozdelovani zk je rozepsan tak, ze nemuzu Kysovi, nasemu Pj nadavat, protoze je vlastne absolutne korektni pocet bodu za dobre zahranou postavu v prumernem dobrodruzstvi).
gran 13.5.2006 21:10  252
DarkilInu, za těch 80 hodin se naše postavy dostali na cca osmou úroveň =)

Jak často a jak dlouho hrajete? Já jsem si říkal, že paříme skoro furt, ale 250 hodin mi vyráží dech =O =)) ;)
darkil 13.5.2006 21:07  251
Podstatnejsi questionNO me to tak jenom zajimalo, pac mi mame nahrano okolo 250 hodin a ja jakozto nejzkusenejsi hrac mam jednu postavu na jedenacte urovni a druhou na ctvrte. Z toho tudiz plyne dotaz na tvurce ( ne ze bych vas chtel buzerovat kvuli systemu rozdelovani zkusaku, ktery jsme stejne nedokazli sami nijak vylepsit) jaka je podle vas prumena herni doba ( paklize Pj nejni magor a nedava za kazde sezeni deset a vice zkusaku) nutna k dosazeni jedenadvacate urovne alespon s jednou postavou, sakra??
gran 13.5.2006 20:47  250
DarkilOdhaduji to na 80 čistých hodin hraní jakožto PJ.
darkil 13.5.2006 20:36  249
Nepodstatna questionCece pratele jak dlouho uz jedete na DrD plus? CCa pocet hodin ci dni cisteho casu straveneho hranim?
dante_the_blue 13.5.2006 17:35  248
Heh. Ne....tak jsem to nemyslel, tys o tom nic nepsal. Myslel jsem, ze mi prijde rozumny navrh Pecy a ze k tomu pridat jeste to dalsi a myslim, ze druzina bude spokojena :) No, imho dokazala by krvaceni zastavit, kdyby se dle velikosti opravovala ta nebezpecnost a byla by o neco nizsi. Trvalo by to treba dele, ale me tohle prijde realnejsi. Chapu, ze vetsine tohle prijde lehce uchylne a drsne az tak, ze to muze kazit hru. Ale realnejsi to podle me trosku je :) a to se u nas pocita :)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 13.5.2006 12:38  247
No, ctvrtiny radku se urcite do oficialnich pravidel hned tak nedostanou, protoze by to bylo zavadeni dalsiho mechanismu (vsechny ostatni pracji s pulradky). Krom toho pokud by Velikost krvaceni mela byt zavisla na poctu ctvrtradku, tak by uz zasah za cely radek nejspis zpusobil krvaceni, ktere by zadna postava nedokazala zastavit (cili smrt bez ohledu na to jak pomalu by pribyvalo zraneni tim krvacenim zpusobovane).
Oprava o Velikost postavy je vec nezavisla.
peca_007 13.5.2006 12:38  246
Dante_The_Blue [245]: Ehm, ja psal neco o 1/4 radku? to si musim najit...
Myslis tohle: peca_007 [225]? Tam ale o pocitani po 1/4 radku nic neni.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt