Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
noir 10.7.2006 13:06  327
Dante 325: Těžko bude vést nějakou smečku, když ho každý druhý vůdce vlčí smečky roztrhá na kusy...
Proč by příroda nepřijala vypočítavého hraničáře? Zvířata nejsou vypočítavá? Příroda není darwinisticky zlá-neobětuje slabé pro přežití silných? Není (nebo nemůže být) hraničář právě takovým ultimátním lovcem, který je nad lidské proncipy vnímání světa povznesen a chce být na vrcholu potrvního řetězce? Tedy Alfou ve smečce, ať to stojí, co to stojí?
Tvůj přístup k přírodě mi přijde romantický, ale poněkud hipýsácký :o)
noir 10.7.2006 13:02  326
xKiv: Ve světě, kde vidí astrální formu každá druhá postava ( a ty důležitější na vyšších úrovní bez potíží), je sporné říci, že převlečení za vlka je výjimečná věc. Nedokážu si představit, kam by se nemohl dostat hobit a kam se dostane 150 cm dlouhý vlk. Velmi individuální a sporná výhoda.

Dante: Problém je v tom, že hraničář na vyšší úrovni má stejné prostředky -ale v lepším provedení: Proč by se měl pro pozorování měnit ve vlka, když se může změnit ve vzduch, nebo se ukrýt tak, že ho nenajde ani pánbůh? Navíc když ve vlčí formě riskuje, že ho zabije jediný šíp, musí se vzdát veškerého vybavení, apod? Je super být Panem VLkem, individualitou, ale jakmile bude tenhle vlk prchat před každým divočákem, bude to trošku A/podivné B/nudné. Chápu, že pro některé hráče to může představovat výzvu, ale obávám se, že jich bude málo.

peca: Ano, je skvělé se přeměnit v něco, co má zajímavé schopnosti.
Ale pokud se proměníš do něčeho, co je vůči primární formě ve VŠECH (nebo takřka všech) ohledech podhodnocené, jaký to má smysl? IMHo je řešením, aby vlk byl na stejné úrovni, jako hraničář, respektive o jednu /dvě úrovně nižší.
dante_the_blue 10.7.2006 12:55  325
A jeste, kdyz se hranicar zacne menit ve vlka, tak proto, ze chce byt co nejblize svym nejdrazsim spolecnikum-vlkum, a tak, kdyz uz bude utocit, bude se drzet chovani vlku...ve smecce a korist ustvat. Ona ta smecka ma precejen docela uz vahu i z pohledu mocneho maga, navic kdyz ji vede vlk nevlk :) Jde o cile te postavy prece a hranicar, co se dotahne tak daleko, ze se bude moct menit ve zvire toho dosahne asi prave jen proto, ze chce byt svym zvirecim spolecnikum co nejblize, ne proto aby se ve druzine moh vytahovat nebo aby moh zabijet po radach. Hranicar kdyz se stava hranicarem objetuje kus sebe prirode nebo nejakemu jinemu vyssimu smyslu a toto supervedomi nad nim tim ziskava moc, takze priroda by nikdy neprijala vypocitaveho hranicare, a vlci mezi sebe tuplem ne.
xkiv 10.7.2006 12:44  324
peca_007:ale nedomnivam se, ze by forma, do ktere se hranicar promenuje, nutne musela mit nejak vysoukou uroven jenom proto, protoze ji ma hranicar

Koneckoncu, ona uz *ma* vyssi uroven, protoze hranicar ma vyssi uroven. Jenom ne o stejne.
peca_007 10.7.2006 12:41  323
Noir [320]: No, ja myslim, ze zalezi na uhlu pohledu. Me osobne prijde schopnost zmenit se ve zvire opravdu uzasna. Naopak mi to neprijde problem, ktery by bylo nutne resit. Ale abyste nerekli, tak se mrknu do pravidel a promyslim si to.

Kazdopadne nechci utikat od problemu, ale nedomnivam se, ze by forma, do ktere se hranicar promenuje, nutne musela mit nejak vysoukou uroven jenom proto, protoze ji ma hranicar.
dante_the_blue 10.7.2006 12:39  322
Protoze to nikdo jinej nedokaze, tim lepe splyne s prirodou...ono vubec, hrat hranicare vyzaduje mit jistej vztah k tomu, co si predstavujeme pod hranicarstvim. Treba jednim smerem jiste splynuti s vyssim radem okoli, Gaii. Pak je takova dovednost necim naprosto skvelym pro RP hru. A DrD+ je RP hra, nikoliv hra na cisla a bonusy. Ta zmena Ti dava k dispozici neuveritelny prostor pro vyziti a vymysleni krasnych zapletek. Proto je ultimatni. Koneckoncu, pro povrchne zamerene hranicare to muze byt aspon nenapadnost ve vlcim kozichu...kdo by cekal, ze ten vlk tamhle na kopci sleduje nas tabor... :)
Mozna bude mit slabsi vlastnosti, ale o to hezci ho bude hrat. Bude to Pan Vlk, ne jenom nejakej trapnej vlk zabijak kteryho se vsichni v okoli priserne bojej a kolujou o nem legendy, ale vlk unikatni, mene bonusu donuti mit o to dokonalejsi charakter. A kazdy jedinec je unikatni, kazda vec nebo tvor, bohuzel u mnoho hracu se setkavam s klise.
xkiv 10.7.2006 12:35  321
NoirUz to, ze nema tvar (potazmo velikost) cloveka, muze byt samo o sobe nezaplatitelnou vyhodou.
Muze se dostat do mist, kam by se jako clovek nedostal, muze spehovat (aniz by si ho nekdo vsimnul nebo dokonce poznal) ...
Jenom by me zajimalo, jestli se na hranicare ve zvireci forme taky vztahuji (trvale) bonusy za zamereni typu Gepard/Slon/...
Podle me by mely (a to je taky jeden zpusob jak castecne provazat vlastnosti obou forem).
noir 10.7.2006 12:16  320
Pak je ovšem zjevně někde chyba: Z hraničáře se stane vlk, který bude mít vlastnosti slabší než postava (a to včetně smyslů, rychlosti, dovedností aod), ale PJ bude hráči vysvětlovat, že je to vlastně super, protože je to ultimátní schopnost? Čím konkrétně?
Bulva IMHO upozornil na problém, který se dá řešit (nějak dnymičtěji propojit vlastnosti těch dvou forem), a ne od něj utíkat.
b_art 10.7.2006 11:51  319
Souhlasim, že úžasnost týhle schopnosti spočívá už v tom, že se hraničář dokáže proměnit ve zvíře, ne v tom, že by měl víc kydlit...
peca_007 10.7.2006 09:45  318
Bulva [316]: Zvireci forma neni, IMHO, primo zamyslena pro boj. Je to proste über schopnost a je traba ji tak hrat. Vlk je treba dobry bezec a lovec, sokol umi letat,... jako hrac me napadaji zajimave sceny, kde bych toho vyuzil, ale urcite bych ve zvireci forme nebojoval.
hannibal 10.7.2006 08:28  317
Totem: Kolik lidí se schopností měnit se ve vlka normálně potkáš? Ta schopnost je užasná sama o sobě. Tak nebuď lamka a nebazíruj na pravidlech a číslech...
bulva 10.7.2006 01:36  316
totem...Prijde mi uboha promena hranicare ve zvire. Pokud se hranicar meni napr. ve vlka a dotycny hranicar uz je treba na 16.urovni, tak parametry vlka jsou pro nej slabe. Napr. to, ze vlkovi na prvni urovni zustane zraneni stejne jako vlkovi na sedme urovni. Aby hranicar zpusoboval na sestnacte urovni ve zvireci forme zraneni za 2 + 1k6, tak to mi prijde jako nesmysl.

A v ppj jsem nasel, ze zvirata mohou mit az 21. uroven, tak pak nechapu proc hranicar muze byt zvire jen sedm. Muj nazor je, ze s tim zranenim by se melo neco udelat.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 24.5.2006 12:55  314
Bobeshja mam uz delsi dobu strasne malo casu cokoli resit (vcetne dulezitejsich veci nez je pristup do PJ klubu) - proto tam taky jsou tri spolumoderatori, kteri mohou vstup povolit rovnez.
dajen 24.5.2006 12:53  313
Bobesh 311 Mno právě proto, že to jde jen teoreticky, pokud velmi dobře zdůvodníš, proč tomu tak je, jsem psal, že uvádět něco takového v příkladu, který má být ilustrativní, je nevhodné.
nigun 24.5.2006 12:52  312
DodoNa druhou stranu, já si teď udělal postavu chudýho bojovníka, kterej má jen dýku a měl sem tolik bodů do zbraňovejch dovedností, že mi "prostě nic jinýho nezbývalo" než to narvat do dýk a beze zbraně na 3. stupni :-)) a ještě mi zbylo. Ale jinak souhlasím, třetí stupeň jakejchkoli dovedností je prostě už docela profi věc. Naštěstí sem to "profi" do historie mého bojovníka imho dobře zapracoval.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt