xKiv: Ve světě, kde vidí astrální formu každá druhá postava ( a ty důležitější na vyšších úrovní bez potíží), je sporné říci, že převlečení za vlka je výjimečná věc. Nedokážu si představit, kam by se nemohl dostat hobit a kam se dostane 150 cm dlouhý vlk. Velmi individuální a sporná výhoda.
Dante: Problém je v tom, že hraničář na vyšší úrovni má stejné prostředky -ale v lepším provedení: Proč by se měl pro pozorování měnit ve vlka, když se může změnit ve vzduch, nebo se ukrýt tak, že ho nenajde ani pánbůh? Navíc když ve vlčí formě riskuje, že ho zabije jediný šíp, musí se vzdát veškerého vybavení, apod? Je super být Panem VLkem, individualitou, ale jakmile bude tenhle vlk prchat před každým divočákem, bude to trošku A/podivné B/nudné. Chápu, že pro některé hráče to může představovat výzvu, ale obávám se, že jich bude málo.
peca: Ano, je skvělé se přeměnit v něco, co má zajímavé schopnosti.
Ale pokud se proměníš do něčeho, co je vůči primární formě ve VŠECH (nebo takřka všech) ohledech podhodnocené, jaký to má smysl? IMHo je řešením, aby vlk byl na stejné úrovni, jako hraničář, respektive o jednu /dvě úrovně nižší. |