Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
noir 8.9.2006 12:50  457
Bouchi: Tudíž paltí, jak jsem napsal níže: "Takže "Výhoda terénu" dává hraničáři paušální bonus +1 (k Bč a Oč) na VŠECH typech terénu (s výjimkou města), a to i na těch, na nichž nikdy nebyl."
Hm, tohle mi připadá trošku divné... Jak se naučí pohybovat na sněhu, když ho třeba nikdy neviděl? Tohle se myslím z knih naučit nedá bez toho, aby si to člověk nevyzkoušel.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 8.9.2006 12:40  456
Noir [454]: Jiste, ale tam uz tu Znalost [divociny] potrebuje, jinak bude mit porad jen bonus +1.

xKiv [453]: Nemyslim si ze by to melo byt takhle exaxtne v pravidlech 9jakkoli verim, ze se najdou i taci, co by to takhle chteli).
marosk 8.9.2006 12:16  455
BouchiJa viem preco iba raz potreboval som to len koli hracovi aby to pocul(videl) aj z inych ust ako mojich, autoritu PJ mam zatial prirodzenu ale nikto nema rad ked mu podla jeho nazoru uberaju.
noir 8.9.2006 11:05  454
Bouchi: Ne. To platí jen pro první stupeň. U druhého je i " sypký, kluzký, nerovný, na němž se dá chodit" (str. 47). Třetímu stupni je to už úplně jedno-jde o jakýkoliv úpřírodní terén-bez předchozí specifikace: tedy zjevně i hraničář visící na laně z hory...
xkiv 8.9.2006 11:01  453
Hmm, jak moc musi byt podklad rovny, aby byl jeste rovny?
Aby clovek pri chuzi nemusel zvedat nohy vic nez X cm?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 8.9.2006 10:55  452
Noir [449]: Pausalni bonus na vsech prirodnich typech terenu, pokud ma hranicar pod nohama pevny rovny podklad. Na spouste mist ovsem podklad neni bud pevny nebo rovny.
noir 8.9.2006 10:40  451
xKiv: "Typ krajiny je dán teplotou, vlhkostí, půdními typy, typem převládajícícho života atd." PPJ
Připadá mi trošku zvláštní, že by hraničář žijící např. v Krkonoších musel ovládat les, studenou pustinu i step, když základní principy jsou tam všude vpodstatě stejné. Argument " V tisíci metrech and mořem žijí jiná zvířata, než v 1800 metrech neberu-stejně v pralese jsou zcela jiné podmínky u země, v deseti metrech a v korunách stromů.
Prostě jsem nevěděl, když jsme hráli v horách, jak je slovníke +ka popsat. vytvořili jsme si proto krajinu ůhory".
xkiv 8.9.2006 10:30  450
Neni to nahodou rozdelene spis podle fauny/flory, nez podle skutecne *terenu* (nizina, vysocina, voda, rovina, ...)
noir 8.9.2006 10:23  449
Bouchi: Hm, takže "Výhoda terénu" dává hraničáři paušální bonus +1 na VŠECH typech terénu (s výjimkou města), a to i na těch, na nichž nikdy nebyl?
Mmj. jaký typ terénu by měl ovládat hraničář, který žije na horách? Tenhle druh mi tam docela chyběl (není ani v sekce PPJ o typech krajiny)...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 8.9.2006 05:52  448
Noir [445]: Ta veta pouze definuje, co to znamena byt na uzemi konkretniho terenu. Ani slovo o tom, ze by hranicar musel ovladat prislusnou Znalost [divociny].

MarosK [447]: Samozrejme ze jen jednou. Staci si uvedomit, ze pricitani bonusu znamena nasobeni velikosti zraneni. Cili kdyz budes strilet dva (+6 k ZZ) valecne (+2 k ZZ) sipy, tak se vlastne velikost celkoveho zraneni vynasobi dvema (za pocet sipu) a pak jeste 1,4 (za valecne sipy) a vysledek je ten samy jako by se velikost zraneni kazdeho sipu vynasobilo 1,4 (+2 k ZZ) a pak se velikosti obou zraneni secetly.
Neboli pokud obycejny sip da zraneni o sile X (a tedy velikosti T(X) - prevedeno podle tabulky zraneni), tak valecny sip da zraneni o sile X+2 (cili velikosti 1,4*T(X)). Dva valecne sipy pak daji zraneni o velikosti 1,4*T(X) + 1,4*T(X) (pro jednoduchost bereme obe zraneni stejne velka), coz je 1,4*2*T(X) a tomu odpovida sila zraneni X + 6 + 2. Tedy oproti zraneni bezneho sipu je tam +2 (pricitame jen jednou) za valecny sip a +6 za pocet sipu.
marosk 7.9.2006 18:45  447
No a ked uz som po tyzdni precital cele toto forum tak by ma zaujmalo ci je spravnejsie pri strielani viacerych bojovych sipov pripocitavat k zraneniu bonus +2 raz alebo tolkokrat kolko je sipov lebo logicky si bohuzial viem zdvovodnit obidva pripady dakujem
marosk 7.9.2006 18:41  446
Noir BouchiNechcem vam skakat do debaty, ale ak striela hraniciar z ineho prostredia ako v akom sa nachadza terc( a spolu s nim aj ten s kym bojuje( ak nebojuje hod na BC nema opodstatnenie lebo ide o prekvapenie) ) ma vyznam hadzat na boj(myslim pre hraniciara)? suhlasim ze hod na boj ma vela spolocneho s hodom na iniciativu ale pochopil som ho ako schopnost postavy orientovat sa v boji, a kedze hraniciar sa podla popisu danych situacii v boji nenachadza tak myslim ze pokial nemieri tak by mal ist automaticky prvy alebo vtedy ked je to vhodne pre pribeh IMHO
noir 7.9.2006 15:33  445
Bouchi: Tak nevím, ale z první věty u "Výhody terénu" na str. 40 v PPJ (edice A) to jasně vyplývá. Co jiného ta věta říká?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 7.9.2006 15:28  444
Noir"Navíc PJ (str. 40) říká, že musí být na území terénu, kerý zná."
Nerika (ani v edici A).
ave 7.9.2006 14:55  443
bouchi: no ja sem rad za to, jak sou ty pravidla napsany; tohle je zatim jedina vec, kde trochu tapu, tak sem chtel precist par nazoru k tomu. (diky za ne)

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt