VikingPockej, to chces jako rict, ze dovolis behem urovne zvednout praxi, a pak pri prestupu *u toho sameho zamereni* zvednout znalost?
Kdyz ted na to koukam ...
v "pravidle" mas ... zvednout mezi prestupy praxi ..., v prikladu mas ... PJ [mezi prestupy] zvysi znalost ....
1) to je prilisne mateni ucastniku
2) zvednuti praxe mezi urovnemi s tim, ze by se to pri prestupu pocitalo jako zvednuti praxe pri prestupu - s tim bych klidne i souhlasil.
zvednuti praxe mezi urovnemi s tim, ze si pak u toho zamereni muze neco (znova praxi/znalost) zvednout jeste pri prestupu, to byste me mozna i presvedcili.
zvednuti *znalosti* mezi prestupy jedine za nasledujicich podminek:
- na poslednim prestupu si tohle zamereni nezvedal vubec, nebo uz ma praxi vyssi nez znalost (tj. ma na ten stupen znalosti narok uz alespon jednu celou uroven)
- na nasledujicim prestupu (ze ktereho tenhle postupovy bod ubira) si tohle zamereni nebude zvedat vubec, bez vyjimek
- mel skutecneho *ucitele*, tj. nekoho, kdo ho to ucil a *umi* to ucit - nestaci jenom nekoho zkusenejsiho sledovat, to se sice vyuzit taky da, ale musi kolem toho byt poradna priprava ... |