Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
patches Patches 15.8.2007 17:39  670
Peca IMHO vystihl hlavni problem vsech tech "nevyvazenosti" systemu - vetsina lidi, co si na ne stezuje, se pohybuje jenom ve svete cisel, maxovani vlastnosti a vypocitavani idealnich zbranovych a dovednostnich kombinaci na co nejnizsim levelu a jaksi zapomina, ze napriklad zrovna u toho hranicare jde spis o roleplaying...

Ono, je fajn, kdyz si muze hranicar maxovat strelbu, ale pokud a PJ pocit, ze potom sili moc rychle (obzvlast ve srovnani s jinymi, nenamaxovanymi psotavami), tak neni problem mu proste tu Rychlou strelbu nedat uz na 6., ale az treba na 8. urovni - zaminka se vzdycky najde :-)
xkiv 15.8.2007 17:34  669
joo, rukavice s hreby :)
Tak to je neco trochu jineho, ta nema zraneni 0, ale 3, takze ty ZZ budou tak o 1 vetsi ...
Bezhlavy utok je dalsi +2 ... To uz ma se srovnatelnou Sil srovnatelne ZZ (pro malou Sil vetsi hranicar, pro velkou Sil se ZZ zaostava).
peca_007 15.8.2007 17:03  668
XXX: a 667 to uvedl na pravou miru.

jinak v mem pripade skutecne nemam maximalni moznou silu, zatimco bojovnik ano a rukavice ma ostny (mozna mimopravidlove vylepseni, nevim), a skutecne se jednalo o bezhlavy utok.

je pravda, ze dotycny hrac maxuje u sveho bojovnika Silu, zatimco nikdo z nas ostatnich to tolik nehroti. ja se sice snazim maximalne rozvijet strelbu, ale protoze rozvijim i jine schopnosti (i mimodek, jako treba znalost krajiny), tak nepostupuji maximalnim moznym zpusobem (a tak to je myslim spravne).
xkiv 15.8.2007 15:41  667
Jenze kdyz si bojovnik vezme nejakou zbran s odpovidajicim PS tak to asi dozene ...

Vybiram nejvyhodnejsi zbran (na zraneni) bez chybejici sily (vetsinou), obourucne:

Sil 1:
Kratky luk ma ZZ 2, ostatni luky ZZ 3 (bez specialnich schopnosti)
Zubata dlouha dyka ma ZZ 6
Sil 3:
Krátký skládaný luk ZZ 4, ostatni luky 5
Zubata dlouha dyka, lehky palcat, okovany kyj: ZZ 7

Sil 7:
Valecna sekera, bijak, okovany cep, palcat, tezky kyj, zubata savle, tezka savle ... ZZ 10
Silovy luk ZZ 8 (ostatni 7 a mene)

Sil 12:
spousta zbrani se ZZ 14 a 15, zelezny kyj ma ZZ 16
Silovy luk "lehce" zaostava se ZZ 11

Pro vyssi Sil se rozdily budou zvetsovat, protoze luky uz nemuzou pocitat vyssi Sil, ale u TvT zbrani to porad poroste
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 15.8.2007 14:44  666
Peca 007xKiv napsal supr příklad hovořící za vše.
xkiv 15.8.2007 14:20  664
Myslim ze Rychla Strelba se *da* ziskat "uz" na 6te urovni.

Nicmene aktualni je tusim za Zn[Strelecka Zdatnost]=3 bonus +PX[Str.Zd.] k Sile Zraneni, a to jde "uz" od 4te urovne (a dava +2)
xkiv 15.8.2007 14:15  663
peca_007No, ja nevim, ale to musi ten bojovnik mit o hodne vyssi Silu, ne?
neco muze mit za bezhlavy utok/natlak (to pri strelbe nejde), nebo nejakou vysokourovnovou schopost ...
Ale jinak mu to bude s rostouci Sil konvergovat k Sil-5.
S tim co pises ty a podle moji znalosti pravidel edice B muzes mit
[prepodkladam vsechny dovednosti Boj s ... na tretim stupni]
Kratky luk se Sil 3 ZZ = [1 (+) 3] + 3 = 5 vs. okovana rukavice se Sil 3 ZZ = 3
Kratky skladany se Sil 6 ZZ = [2 (+) 6] + 3 = 8 vs, o.r. se Sil 6 ZZ = 5
Dlouhy luk se Sil 7 ZZ = [4 (+) 7] + 3 = 10 vs. o.r. se Sil 7 ZZ = 5
Dlouhy skladany se Sil 9 ZZ = [5 (+) 9] + 3 = 11 vs. o.r. se Sil 9 ZZ = 7
Silovy lik se Sil 12 ZZ = [6 (+) 12] + 3 = 14 vs. o.r. se Sil 12 ZZ = 9

Moznosti:
1) mas spatne vybrany luk (prilis lehky/tezky)
2) nekde neco spatne pocitas
3) nekde neco spatne pocita hrac bojovnika
4) bojovnik ma opravdu *hodne* vetsi silu nebo vysokourovnove specialni schopnosti
marosk 15.8.2007 14:09  662
Nie som si isty, ale nas hraniciar ju ma tusim od 7. alebo 8.? Od zaciatku sa specializoval cisto na strelbu,lov a boj s lukom.
peca_007 15.8.2007 14:07  661
MarosK a na ktere nejnizsi urovni jsi schopny tu rychlou strelbu ziskat? A to jeste muze byt dost ruzne od toho, na ktere urovni ti ji PJ skutecne da.
marosk 15.8.2007 14:03  660
No, ZZ sa ti pomerne slusne zdvihne rychlou strelbou. TEraz tu nemam pravidla, takze situaciu ti nespravim, ale vecer alebo zajtra skusim nieco spravit.
peca_007 15.8.2007 13:43  659
nerikam, slabe, ale nezda se mi to prilis silne. ve srovnani s nasim bojovnikem v druzine jsem jako hranicar docela cajicek. mam streleckou zdatnost na max a strelbu v boji zn 2 / px 2; a jako o ZZ, ktery ma bojovnik pouhou rukou v okovane rukavici se mi muze jenom zdat.
tak se ptam, v jake situaci vam to prijde silne. nechci slyset bonusy, ale urovne postav a nejakou situaci ze ktere jasne vyplyne, ze oproti (treba tomu bojovnikovi) ma hranicar opravdu hodne navrh. on zase bojovnik bude mit navrh jinde.
marosk 14.8.2007 15:15  658
XXX ma pravdu, v boji porazi hraniciara len maloco.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 14.8.2007 14:30  657
ale uživil, ta jeho střelba zrovna slabá není. Jen by nejel první.

hele lukem se můžeš bránit, můžeš střílet v TT (s postihem -2k úč) + bonusy podle toho jestli střílíš rychle nebo přesně, pak tam máš myslím nějaký bonus k zz (za střeleckou zdatnost? FFčíl nevím), můžeš střílet dál atd. nevím jestli je to tu všechno. Tohle se ti zdá slabé??? jo to nepočítám mršící a jiné šípy



peca_007 13.8.2007 14:45  656
mužeš přiblížit situaci, která u vás zřejmě často nastává, kdy je ten bonus příliš silný? protože novou schopnost a její znalost přiděluje PJ, je na něm, aby zvážil, zda postava si střelbu v boji zaslouží a zda si zaslouží její další znalostní stupeň. praxe může být maximálně o 1 vyšší než znalost (a i tak PJ musí schválit zvýšení px). čili, má-li postava px 3, respektive bonus při střelbě v boji +6 k BČ, zřejmě ji dalo dost prace jí ho získat.
podle mých zkušeností by se jinak hraničář v boji moc neuživil.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 13.8.2007 13:43  655
Střelba v boji - návrh omezeníDává hraničíři bonus 2xPX k BČ. Dle mých herních zkušeností je tento bonus přehnaný a měl být snížen s vydáním B edice tak jako zlodějove bonusy. Navrhuju dát bonus pouze rovný PX.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt